eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Rozbudowa Katowickiego Inteligentnego Systemu Monitoringu i Analizy (KISMiA) w zakresie dostawy oprogramowania i infrastruktury sprzętowej" - zamówienie udzielane w 6 częściach.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Rozbudowa Katowickiego Inteligentnego Systemu Monitoringu i Analizy (KISMiA) w zakresie dostawy oprogramowania i infrastruktury sprzętowej” - zamówienie udzielane w 6 częściach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa Katowickiego Inteligentnego Systemu Monitoringu i Analizy (KISMiA) w zakresie dostawy oprogramowania i infrastruktury sprzętowej” - zamówienie udzielane w 6 częściach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1015b289-4b8a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000991/39/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Rozbudowa Katowickiego Inteligentnego Systemu Monitoringu i Analizy (KiSMiA) w zakresie dostaw oprogramowania i infrastruktury sprzętowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280582/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.89.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu. W ramach 1 części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu jn:
1. Stacja komputerowa TYP 1 – 5 szt.
2. Przełącznik sieciowy przemysłowy zarządzalny – 2 szt.
3. Zasilacz AC/DC na szynę DIN (PSU) – 2 szt.
4. Komputer jednopłytkowy – 2 szt.
5. Karta pamięci SD 64GB – 2 szt.
6. Zasilacz PoE 60 W – 2 szt.
7. Media konwerter TYP 1 - 4 szt.
8. Media konwerter TYP 2 – 4 szt.
9. Media konwerter TYP 3 – 2 szt.
10. Zasilacz do media konwertera 4 szt.
11. Media konwerter TYP 4 - 4 szt.
12. Zasilacz PoE/PoE+ - 2 szt.
13. Laptop – 2 szt.
14. Stacja komputerowa TYP 2 – 5 szt.
Dostarczony sprzęt ma być nowy tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. i nie dopuszcza się dostaw sprzętu o statusie producenta end of life (końcówki serii oraz brak wsparcia).Wszystkie elementy dostarczanego sprzętu mają być nieużywane – oryginalnie zapakowane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 6a.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.5.5.) Wartość części: 87319,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wsparcia technicznego producenta.
W ramach 2 części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jn:
1. Wsparcie techniczne dla oprogramowania VMware – 1 komplet
2. Wsparcie Lenovo (do 2020/0711) dla chassis Lenovo Flex System Enterprise – 1 komplet
3. Wsparcie techniczne dla oprogramowania Red Hat – 1 komplet
4. Wsparcie HP (do 2022/12) Proactive Care – 1 komplet
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 6b.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 255311,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa licencji.
W ramach 3 części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jn:
1. Licencje na porty w przełączniku FIbreChannel HP Brocade 6510 + wkładki GBIC 8 szt. (dla każdego z 2 przełączników osobno).
2. System operacyjny Microsoft – 12 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 6c.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 60352,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa kamer.
1. Kamera kopułkowa TYP 1 – 4 szt.
2. Kamera obrotowa TYP 1 – 2 szt.
Dostarczony sprzęt ma być nowy tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. i nie dopuszcza się dostaw sprzętu o statusie producenta end of life (końcówki serii oraz brak wsparcia).Wszystkie elementy dostarczanego sprzętu mają być nieużywane – oryginalnie zapakowane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 6d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.5.5.) Wartość części: 51000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5 Dostawa systemu 1 klucza.
System jednego klucza do skrzynek kamerowych – 200 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 6e
Wspólny Słownik Zamówień:
główny przedmiot CPV 44521130-8 – Zamki o podwyższonym stopniu bezpieczeństwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44521130-8 - Zamki o podwyższonym stopniu bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa dysków do macierzy.
1. Dysk do macierzy TYP 1 Storwize IBM v3700 1.8T 10K 12Gb SAS FRU: 00RX927 (nowy lub używany z 12 miesięczną gwarancją) - 5 szt.
2. Dysk do macierzy TYP 2 Storwize IBM v3700 4T 7.2K 6Gb SAS FRU: 00Y2426 (nowy lub uży-wany z 12 miesięczną gwarancją) – 2 szt.
3. Dysk do macierzy TYP 3 Storwize IBM v3700 6T 7.2K 12Gb SAS FRU: 00RX931 (nowy lub używany z 12 miesięczną gwarancją) – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 6f.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.5.5.) Wartość części: 8395,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż na Część 1 Dostawa sprzętu ww. zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych postępowanie dotyczące tej części zamówienia podlega unieważnieniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365187,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365187,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365187,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: net-o-logy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542470020

7.3.3) Ulica: Porcelanowa 23

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-246

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365187,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: net-o-logy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542470020

7.3.3) Ulica: Porcelanowa 23

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-246

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71032,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71032,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71032,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: net-o-logy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542470020

7.3.3) Ulica: Porcelanowa 23

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-246

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71032,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23247,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23247,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23247,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: net-o-logy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542470020

7.3.3) Ulica: Porcelanowa 23

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-246

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23247,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10018,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10018,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10018,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: net-o-logy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542470020

7.3.3) Ulica: Porcelanowa 23

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-246

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10018,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.