Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00621518/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W KŁODZKU
1.3.) Oddział zamawiającego: SR Kłodzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Getta 15
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 865 13 06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: henryk.dzieciol@klodzko.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodzko.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3fa63afe-a5f5-4be6-9b9a-bfd4a7fe0c041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fa63afe-a5f5-4be6-9b9a-bfd4a7fe0c04
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00004730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00258191/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzymanie czystości w budynku SR Kłodzko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621518
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/SR-ZP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 348430,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku.
1.Obiekt nr I w Kłodzku przy ul. Boh. Getta 15
2.Obiekt nr II w Kłodzku przy Grunwaldzkiej 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476856 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476856 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Fosal Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Spółka Inwestycji Górniczych sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691645430
7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 255
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476856 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3228D w Starym Waliszowie, km 9+906 - 10+376 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Modernizacja i integracja sprzętowa Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego
- Termomodernizacja hali sportowej z zapleczem tech-socjalnym, Odbudowa instal. wentylacji mech. wraz z chłodzeniem, Budowa instal. elekt. zasilania hali i kotłowni - Kłodzko, ul. Kusocińskiego 2.
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3250D ul. Graniczna w Lądku-Zdroju, km 0 + 000 - 0 + 500 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu kłodzkiego
- Usługa pełnienia funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania o nazwie: "Kompleksowe zagospodarowanie Fortu Owcza Góra w Kłodzku."
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ WRAZ Z OTOCZENIEM BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W STARACHOWICACH"
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim w okresie od 01.10.2025 r. do 30.09.2027 r.
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Usługa sprzątania pomieszczeń WORD w Łodzi w Oddziale Terenowym w Skierniewicach
- "Sprzątanie pomieszczeń w siedzibie Krakowskiego Teatru Scena STU w 2025/2026"
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.