Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00303214/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY OPOLE LUBELSKIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364840413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 600-lecia 8
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 8272302
1.5.8.) Numer faksu: +48 81 8272364
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opk-opolelubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://opk-opolelubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opk-pzp.ezamowienia.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków, gospodarka nieruchomościami, utrzymanie gminnych dróg, mostów i placów, zieleni, targowisk, cmentarzy, sieci kanalizacji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY OPOLE LUBELSKIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-871b1085-572f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacja typu: „Gospodarka wodnościekowa”, poddziałanie: „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303214/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPK/WMR/ZP-2/4/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 421299,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegających na zaprojektowaniu i budowie 29 szt. indywidualnych przydomowych oczyszczalni ścieków (zw. również PIOŚ) we wskazanych w SWZ miejscowościach na terenie gminy Opole Lubelskie. W ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać w szczególności:
a) opracowania projektowo – dokumentacyjne;
b) dokonanie zgłoszenia robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia w Starostwie Powiatowym w Opolu Lubelskim lub uzyskanie pozwolenia na budowę, jeżeli będą one wymagane dla którejś z oczyszczalni;
c) roboty budowlano – montażowe, 29 szt. indywidualnych przydomowych oczyszczalni ścieków z urządzeniami do odprowadzania oczyszczonych ścieków z rozruchem technologicznym oraz z całą infrastrukturą towarzyszącą w różnych miejscowościach na terenie gminy Opole Lubelskie o
przewidywanej przepustowości ok. 1,2 m3/d;
d) przeszkolenie wszystkich użytkowników oczyszczalni ścieków, przeprowadzenie ich rozruchu technologicznego, a ponadto wymaganych prób i badań zgodnie z wymaganymi przepisami prawa oraz wymaganiami Zamawiającego;
e) serwis urządzeń i instalacji w Okresie Zgłaszania Wad oraz serwis pogwarancyjny.
2. Projektowane przydomowe oczyszczalnie mechaniczno-biologiczne pracują w technologii osadu czynnego w skład, której wchodzi osadnik wstępny, komora napowietrzania, komora klarowania, lej Imhoffa. Urządzenia muszą spełniać normę PN-EN 12566-3:2016-10 lub równoważną oraz powinny być dopuszczone do sprzedaży na rynku Unii Europejskiej;
4. Przydomowe oczyszczalnie ścieków muszą spełniać wymagania dotyczące efektywności oczyszczania określone w aktualnie obowiązujących przepisach prawa w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi;
5. Wymagany minimalny okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy, na urządzenia - 24 miesiące. Wymagany okres rękojmi na roboty budowlane i urządzenia – 5 lat.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, w tym Załącznik nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno – Użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ przedmiotowe postępowanie zostało dotknięte niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający stwierdził w SWZ już po otwarciu ofert błąd dotyczący terminu związania ofertą. W SWZ podano termin związania ofertą - 21.01.2021 r., w sytuacji, gdy poprawny termin to 21.01.2022 r. Powyższy błąd został również stwierdzony w formularzu ofertowym, stanowiącym podstawę do przygotowania ofert przez Wykonawców. W konsekwencji tego, błąd ten został powielony przez każdego z Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu.W ocenie Zamawiającego, powyższy błąd stanowi niemożliwą do usunięcia wadę przedmiotowego postępowania, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z tym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 510081 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1149997,11 PLN
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Zakup i sukcesywne dostawy art. mleczarskich oraz innych art. spożywczych do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Dostawa Ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie spalinowym dla KP PSP w Opolu Lubelskim
- Ubezpieczenia mienia Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Opolu Lubelskim
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Osjaków
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla realizacji następujących zadań inwestycyjnych: Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Głównej (...)
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





