eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług w zakresie czyszczenia i udrażniania kanalizacji oraz opróżniania zbiorników i wywozu nieczystości ciekłych z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie czyszczenia i udrażniania kanalizacji oraz opróżniania zbiorników i wywozu nieczystości ciekłych z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324163160

1.5.8.) Numer faksu: 324163155

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie czyszczenia i udrażniania kanalizacji oraz opróżniania zbiorników i wywozu nieczystości ciekłych z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6de2993-4d0b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002618/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Świadczenie usług w zakresie czyszczenia i udrażniania kanalizacji oraz opróżniania zbiorników i wywozu nieczystości ciekłych z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291833/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.062.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przed zamówienia jest usługa udrażniania i czyszczenia sieci,przyłączy i instalacji kanalizacyjnych sanitarnych,ogólnospławnych i deszczowych, studzienek i wpustów deszczowych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych oraz przelewowych zainstalowanych na terenie Miasta Katowice,przy nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego,wywóz i  przekazanie nieczystości ciekłych,osadów i pozostałych nieczystości do stacji zlewnych.Zamówienie obejmuje w szczególności:1)udrażnianie i czyszczenie sieci,przyłączy i instalacji kanali  zastosowaniem:metod mechanicznych,pojazdu ciśnieniowo-asenizacyjnego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji,2)udrażnianie i czyszczenie ciśnieniowe kanalizacji bez wypompowania nieczystości,3)udrażnianie i czyszczenie instalacji kanalizacyjnej w nieruchomościach z zastosowaniem metod mechanicznych czyszczenia kanalizacji,4)każdorazowe,całkowite wybranie zawartości studzienek i wpustów i ich opróżnienie z nieczystości ciekłych oraz innych zanieczyszczeń powstałych w wyniku udrażniania i czyszczenia kanalizacji wraz z ich wywozem i utylizacją,5)monitoring specjalistyczną kamerą sieci,przyłączy i instalacji kanalizacyjnych,6)wypompowanie nieczystości ciekłych z zalanych piwnic i innych pomieszczeń,7)niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych usterek kanalizacji.8)opróżnianie zbiorników bezodpływowych oraz przelewowych i wywóz nieczystości w nich zalegających(w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa powszechnie obowiązującego w tym w szczególności z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie M Katowice),pojazdami ciśnieniowo-asenizacyjnymi spełniającymi wymogi określone przepisami o ruchu drogowym,posiadającymi aktualne bad techniczne upraw do wywozu nieczystości ciekłych(Roz Ministra Infrastruktury z dnia 12 list 2002r.w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych Dz.U.nr193poz.1617) oraz zaopatrzonymi w odpowiedniej dł węże(dł węży uzależniona jest od odległości usytuowania zbiornika od miejsca postoju pojazdu),9)czyszczenie zbiorników poprzez usuwanie osadów i innych zanieczy takich jak kamienie,złom, gruz,gałęzie,liście itp.oraz wywóz powstałych w wyniku czyszczenia nieczystości i ich utylizacja,10)płukanie zbiorników,11)niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych usterek zbiorników,12)wykonywanie usług w trybie awaryjnym,w szczególności awaryjne opróżnienie zbior przepełnionego w wyniku np.:dużych opadów deszczu,awarii instalacji wodociągowej,itp.2.Zamawiający wymaga aby Wykonawca świadczył usługi będące przedmiotem zamówienia całodobowo,siedem dni w tygodniu,również w dni ustawowo wolne od pracy przez cały okres obowiązywania umowy.3.Średnia il wykony w miesiącu czyszczeń kanalizacji wynosi 4,a na 1 zlecenie przypada 2,5 motogodziny(h).W przypadku wykonywania usług opróżniania i czyszczenia zbiorn oraz wywozu nieczystości ciekłych średnia szacunkowa ilość w miesiącu to 80m3 z 5 zbiorników.Natomiast średnio raz w miesiącu mogą wystąpić sytuacje awaryjne,jednakże mogą się zdarzyć miesiące,w których nie będą one miały w ogóle miejsce.4.Podane ilości zamówienia są danymi szacunkowymi i mogą ulec zmianie.Każdorazowe wykonanie usług będzie realizowane,w zależności od potrzeb Zamawiającego,na podstawie zlecenia zgłoszonego Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego na druku„Zlecenie wykonania usługi nr …...”,stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy.5.Wykonawca,w terminie do trzech dni od zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu zezwolenie Prezydenta Miasta Katowice na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydana w oparciu o ustawę o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r.(tj. Dz.U.2021r.poz.888ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie szczegółowego sposobu określenia wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych z dnia 14marca2012r.(Dz.U.2012 r.,poz.299).6.Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI.Zamawiający może skorzystać z prawa opcji po zrealizowaniu przez Wykonawcę minim(gwarant)zakresu zamówienia,czyli ilości poszczególnych usług wskazanych poniżej.Poniższe ilości to ilości przewidywane,określone w oparciu o poprzednie lata,które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.Zamówienie może się zwiększyć maksym o ilości wskazane poniżej(ilości maksym).Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia stanowiącej maksy ilość,a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia w okresie obowiązywania umowy liczby zbiorników i pomieszczeń,w których konieczne będzie świadczenie usługi np.wypomp nieczystości ciekłych z zalanych piwnic i innych pomieszczeń,oraz wykorzystania całej kwoty wynikającej z zamówienia gwarant lub wystąpienia konieczności wykonania czynności objętych zamówieniem gwarant w trybie awaryjnym.Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego ośw woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te,które obowiązują przy realizacji zamówienia gwarantowanego.Zamawiający przewiduje,następujące minim ilości świadczonych usług:1) udrażnianie i czyszczenie ciśn kanalizacji z użyciem pojazdu ciśn-asenizacyjnego z obsługą-90h;2)udrożnienie i czyszczenie ciśn kanali(bez użycia pojazdu ciśn-asenizacyjnego)-15h;3)udrażnianie i czyszczenie mechaniczne kanali(bez użycia pojazdu ciśn-asenizacyjnego)-30h;4)wybranie zawartości studzienek i wpustów i ich opróżnienie z nieczystości ciekłych oraz innych zanieczyszczeń powstałych w wyniku udrażniania i czyszczenia kanali wraz z ich wywozem i utylizacją-10h;5)wykonanie inspekcji video przy użyciu kamery(monitoring)odcinka kanali wraz z dostarczeniem nagrania na płytce dvd oraz dokumentacji w formie pisemnej-100mb;6)wypompowanie nieczystości z zalanych piwnic i innych pomieszczeń wraz z usunięciem powstałego w wyniku zalania osoadu-1 m3;7)czyszczenie zbiornika i wywóz powstałych w wyniku czyszczenia zbiornika nieczystości wraz z ich utylizacją-30m3;8)opróżnienie zbiornika bezodpływowego lub przelewowego i wywóz nieczystości-750m3;9)awary opróżnienie zbiornika bezodpływowego lub przelewowego i wywóz nieczystości–15m3;10)awary wykonanie czynności wskazanych w ppkt1)-1h;11)awary wykonanie czynności wskazanych w ppkt2)-0h;12) awary wykonanie czynności wskazanych w ppkt3)-0h;13) awary wykonanie czynności wskazanych w ppkt4)-0h;14 awary wykonanie czynności wskazanych w ppkt5)–1mb;15)awary wykonanie czynności wskazanych w ppkt6)–1m3.Zamawiający przewiduje, że maksy ilości świadczonych usług z uwzględnieniem prawa opcji wyniosą:1)udrażnianie i czyszczenie ciśnieniowe kanali z użyciem pojazdu ciśn-asenizacyjnego z obsługą-130h;2)udrożnienie i czyszczenie ciśnieniowe kanali(bez użycia pojazdu ciśn-asenizacyjnego)-55h;3)udrażnianie i czyszczenie mechaniczne kanali(bez użycia pojazdu ciśn-asenizacyjnego)-45h;4)wybranie zawartości studzienek i wpustów i ich opróżnienie z nieczystości ciekłych oraz innych zanieczyszczeń powstałych w wyniku udrażniania i czyszczenia kanali wraz z ich wywozem i utylizacją-30h;5)wykonanie inspekcji video przy użyciu kamery(monitoring)odcinka kanali wraz z dostarczeniem nagrania na płytce dvd oraz dokumentacji w formie pisemnej-165mb;6)wypompowanie nieczystości z zalanych piwnic i innych pomieszczeń wraz z usunięciem powstałego w wyniku zalania osadu-15m3;7)czyszczenie zbiornika i wywóz powstałych w wyniku czyszczenia zbiornika nieczystości wraz z ich utylizacją-55m3;8)opróżnienie zbiornika bezodpływowego lub przelewowego i wywóz nieczystości-1300m3;9)awary opróżnienie zbiornika bezodpływowego lub przelewowego i wywóz nieczystości–30 m3;10)awary wykonanie czynności wskazanych w ppkt1)-15h;11)awary wykonanie czynności wskazanych w ppkt2)-10h;12)awary wykonanie czynności wskazanych w ppkt3)-10h;13) awary wykonanie czynności wskazanych w ppkt4)- 10h;14)awary wykonanie czynności wskazanych w ppkt5)–15mb;15)awary wykonanie czynności wskazanych w ppkt6)–17,5m3.7.wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr4 do SWZ.8.Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia,gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U.z2020r.,poz.1320). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia,aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę.Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych),które wykonują czynności wchodzące w tzw.koszty bezpośrednie.Wymóg ten dotyczy osób(pracowników fizycznych),które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług,polegających w szczególności na wykonywaniu usług udrażniania i czyszczenia kanalizacji oraz opróżniania i czyszczenia zbiorników, ładowania nieczystości na samochód,prowadzenia rozładunku samochodów w miejscu przeznaczenia.Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy,wspólników sp. j. lub partn,w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.9. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym m.in. informacja o przedmiotowych środkach dowodowych, braku podziału zamówienia na części,wymgu stosowania ustawy o elektromobilności oraz aspektach społecznych znajduje się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90513600-2 - Usługi usuwania osadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151844,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151844,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151844,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalno - Budowlanych ZUKOMB Zbigniew Słysz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220067579

7.3.3) Ulica: Brzezińska 50

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-404

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151844,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.