eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych w związku z realizacją projektu pt. "Nowoczesna szkoła oknem na świat w Gminie Siemiatycze"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych w związku z realizacją projektu pt. „Nowoczesna szkoła oknem na świat w Gminie Siemiatycze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Siemiatycze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pałacowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856565815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@siemiatycze.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d9770267-12ef-4a49-b7c7-0a41b1db771c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych w związku z realizacją projektu pt. „Nowoczesna szkoła oknem na świat w Gminie Siemiatycze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95a1a07b-370e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004388/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych w związku z realizacją projektu pt. „Nowoczesna szkoła oknem na świat w Gminie Siemiatycze”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej III: Kompetencje i kwalifikacje,poddział. 3.1.2. Wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej w zakresie kształcenia ogólnego, ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych, współfinansowanego przez UE w ramach środków EFS

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252045/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 60450,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II w Siemiatyczach sprzętu TiK niezbędnego do realizacji projektu dofinansowanego z EFS:
1.1. Tablica interaktywna z projektorem, 1 sztuka
1.2. Laptop, 13 sztuk
1.3. Monitor interaktywny, 1 sztuka
1.4. Tablet, 4 sztuki
1.5. Aparat fotograficzny, 1 sztuka
1.6. Rzutnik multimedialny, 1 sztuka
1.7. Ekran do rzutnika multimedialnego elektryczny, 1 sztuka
1.8. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne, 1 szuka
1.9. Wizualizer, 1 sztuka
1.10. Kamera cyfrowa , 1 sztuka
1.11. Szafa na laptopy , 1 sztuka
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ, który stanowi integralną część niniejszej SWZ.
3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby Szkoły.
4. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za instalację lub uruchomienie przedmiotu dostawy.
5. Dostarczone urządzenia muszą zostać zamontowane, zainstalowane i uruchomione we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach / salach lekcyjnych.
6. Wymagane jest, aby Wykonawca dokonując instalacji/ podłączenia sprzętu elektronicznego będącego przedmiotem zamówienia, zachował wszelką staranność chowając przewody, kable itp.
7. W zakres uruchomienia wchodzi:
7.1. wypakowanie sprzętu z kartonów, rozstawienie we wskazanym miejscu oraz podłączenie urządzeń peryferyjnych;
7.2. podłączenie do sieci energetycznej oraz logicznej;
7.3. uruchomienie urządzeń, zainstalowanie wymaganego oprogramowania: system operacyjny, pakiet biurowy, oprogramowanie AV oraz innych programów, zainstalowanie wymaganych sterowników; należy również, jeżeli będzie to wymagane dokonać aktywacji programów, dane do rejestracji programów zostaną podane przez Zamawiającego;
7.4. wykonanie podstawowych testów sprzętowych (pamięć, dysk procesor);
7.5. przekazanie haseł oraz danych rejestracyjnych do zainstalowanych programów, nośników, licencji, instrukcji Zamawiającemu.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia, dla osób wskazanych przez Zamawiającego, instruktażu/ szkolenia w zakresie korzystania z przedmiotu zamówienia.
9. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
10. Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie elementy niezbędne do funkcjonowania, uruchomienia i montażu, ponadto elementy w ramach zestawów muszą być ze sobą kompatybilne. Oprogramowanie musi mieć możliwość darmowych aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa. Dostarczone wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje, itp.
11. Zamawiający dopuszcza, aby oferta zawierała różne modele sprzętu, jednakże spełniające wymogi minimalne, określone w Załączniku nr 1 OPZ.
12. Wskazane w załączniku nr 1 OPZ parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi, wykonawca może zaproponować sprzęt o równoważnych parametrach lub wyższych.
13. W przypadku, gdy użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o porównywalnych parametrach technicznych lub wyższych. Użycie przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, itp. ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 99 ustawy PZP). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia.
14. Oprogramowanie musi być oryginalne, w polskiej wersji językowej, nowe, nieużywane, nigdy wcześnie nieaktywowane. System operacyjny jest zainstalowany fabrycznie. Oprogramowanie musi posiadać wszelkie niezbędne, wymagane oznakowania, potwierdzające jego oryginalność, autentyczność.
15. Zamawiający nie nakłada wymagań związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia – postepowanie dotyczy dostawy.
16. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p.
17. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych:
17.1. Wykonawca dostarczy sprzęt, który będzie spełniał wymogi w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób niepełnosprawnych i zapewni oprogramowanie, które umożliwi adaptację (np. wprowadzanie dodatkowych aplikacji czy urządzeń peryferyjnych) w momencie pojawienia się w placówce uczniów z konkretnymi niepełnosprawnościami.
17.2. Wykonawca zamontuje dostarczony sprzęt w taki sposób, by był on dostępny dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39130000-2 - Meble biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70746,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70746,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa E Sp zoo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242786533

7.3.3) Ulica: ul. Piwna 32

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70746,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.