Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282890/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn. Zazielenienie i zwiększenie retencji wód na Placu Wolności w ramach realizacji projektu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn. Zazielenienie i zwiększenie retencji wód na Placu Wolności w ramach realizacji projektu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b442da4-4d32-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282890/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.128.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja została podzielona na dwa zadania:
Zadanie nr 1 Rewitalizacji Placu Wolności
Zadanie nr 2 Wymiana okładziny schodów
1.1. Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje wykonanie robót budowlanych według załączonego projektu oraz przedmiaru.
Przedmiotem inwestycji są roboty w zakresie:
Zadanie nr 1:
Realizacja rewitalizacji Placu Wolności w ramach inwestycji w zakresie zielono-
niebieskiej infrastruktury.
.1. Fontanna, kurtyna wodna (likwidacja nawierzchni betonowej na rzecz wykonania fontanny w celu łagodzenia zmian klimatu. Tymczasowej organizacji ruchu;
.1.1. Fontanna
.2. Wymiana nawierzchni nieprzepuszczalnych na przepuszczalne
.2.1. Roboty przygotowawcze
.2.2. Nawierzchnia mineralno-żywiczna piesza
.2.3. Nawierzchnia drewniane
.2.4. Nawierzchnie z kostki kamiennej bazaltowej – układana dwurzędowo
.2.5. Nawierzchnia z płyt granitowych 60x60x10 cm – place reprezentacyjne
.2.6. Nawierzchnia z kostki granitowej 10x20x8 cm -deptak fragment przy elewacjach
.2.7. Ciąg pieszo -rowerowy z płyt betonowych 10x30x8 deptak- droga ppoż
.2.8. Roboty ziemne
.2.9. Organizacja ruchu
.2.10. Obrzeża do nawierzchni deptaka i placów reprezentacyjnych
.3. Wykonanie nasadzeń zieleni urządzonej wraz z drzew istniejących, wykonanie ogrodów deszczowych, niecek retencyjnych
.3.1. Zabezpieczenie drzew na czas budowy
.3.2. Gospodarka zielenią istniejącą
.3.3. Ogrody deszczowe niecki retencyjne
.3.4. Zieleń
.4. Wykonanie zbiornika retencyjnego zbierającego deszczówkę służącą do podlewania zieleni
.4.1. Roboty ziemne
.4.2. Roboty montażowe – kanalizacja deszczowa
.5. Wykonanie systemu nawadniania roślin
.5.1. System automatycznego nawadniania
.6. Wywóz gruzu
.6.1. Wywóz gruzu
.7. Drobne formy architektoniczne (DFA)
.7.1. Dostawa i montaż DFA
.8. Instalacje elektryczne i teletechniczne
.8.1. Układanie kabli w terenie
.8.2. Montaż rozdzielnic
.8.3. Oświetlenie
.8.4. Instalacje teletechniczne - monitoring
.8.5. Pomiary pomontażowe
.9. Remont cokołu pomnika
.9.1. Remont cokołu pomnika
.9.2. Wymiana okładziny schodów
.10. Kanalizacja sanitarna
.10.1. Roboty montażowe - kanalizacja sanitarna
Zadanie nr 2:
Wymiana okładziny schodów
.1. Wymiana okładziny schodów
.1.1. Wymiana okładziny schodów
Pełna dokumentacja budowlana i wykonawcza zamieszczone są w ogłoszeniu do przetargu nr ZP.271.104.2021 z dnia 30.09.2021 r. zamieszczonym na stronie Zamawiającego - Gminy Grodzisk Mazowiecki pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/515407
Szczegółowy opis zawiera SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55227,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55227,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. Max Projekt Witold Pietrzak ul. Działkowa 111/19, 05-808 Parzniew za
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891214740
7.3.3) Ulica: ul. Działkowa 111/19
7.3.4) Miejscowość: Parzniew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55227,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1508W w m. Izdebno Kościelne i Zabłotnia - etap II
- Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1508W w m. Zabłotnia
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia na Terenach sportowo-rekreacyjnych "Stawy Walczewskiego" oraz Kompleksie boisk "Orlik 2012" należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki"
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją robót drogowych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap III
- Usługa wykonania nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach"
- SR.272.u.16.2025.PW Nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa zatok parkingowych w msc. Jantar - skrzyżowanie DW 501 z ul. Morską"
- Opracowanie PFU, koncepcji lokalizacyjnej przestrzennej oraz technologicznej oraz pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu inw. "Budowa instalacji podoczyszczania ścieków przemysłowych w ZUOK RUDNO"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gm. Wierzbica, powiat chełmski, woj. lubelskie"- Etap III
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego dla potrzeb inwestycji realizowanych przez Muzeum - Dwory Karwacjanów i Gładyszów w Gorlicach.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.