Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00020719/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-10
- 2025/BZP 00042744/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-17
- 2025/BZP 00220989/01 - Wynik z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Serwis urządzeń instalacji klimatyzacji, wentylacji, agregatów chłodniczych oraz systemów osuszających na terenie Poznania, Biedruska, Nowego Tomyśla, Porażyna, Dolaszewa i Piły w 2025 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowska 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 261 574 802
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Serwis urządzeń instalacji klimatyzacji, wentylacji, agregatów chłodniczych oraz systemów osuszających na terenie Poznania, Biedruska, Nowego Tomyśla, Porażyna, Dolaszewa i Piły w 2025 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22836285-1ae7-480e-a3e6-ecf720badc18
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00003693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083913/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Serwis urządzeń instalacji klimatyzacji, wentylacji, agregatów chłodnicznych oraz systemów osuszajacych w obiektach administrowanych przez 14 Wosjkowy Oddział Gospodarczy - 2025 rok
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: oferta, oświadczenia, dokumenty składane elektronicznie na https://portal.smartpzp.pl/14wog wykonawca opatruje ofertę wraz z załącznikami kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznani u, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, tel. 261 574 802;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w 14 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest wyznaczony przez Komendanta inspektor ochrony danych osobowych tel. 261-577-445;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Serwis urządzeń instalacji klimatyzacji, wentylacji, agregatów chłodniczych oraz systemów osuszających na terenie Poznania, Biedruska, Nowego Tomyśla, Porażyna, Dolaszewa i piły w 2025 r.”, nr sprawy 57/z/2024, prowadzonym zgodnie z art. 275 pkt. 1 ustawy;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy (w tym gwarancji) przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 57/z/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 33
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Serwisowanie urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach na terenie Poznania i Nowego Tomyśla.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia w ramach prawa opcji maksymalnie o 50% wartości umowy netto zamówienia podstawowego na usługę, dotyczy zadania nr 1.Zamówienie będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju usług w tych samych miejscowościach zgodnie z zamówieniem podstawowym. Wynagrodzenie Wykonawcy z ramienia opcji będzie wypłacane o wartość zgodną z ilością dni wykonanej usługi oraz w obowiązujących cenach z formularza wyceny, gdzie ogólna wartość opcji nie może przekroczyć wyżej wskazanej wartości tj. 50%.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Serwisowanie urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach na terenie Dolaszewa i Piły.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Serwisowanie urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach na terenie Biedruska.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Serwisowanie urządzeń klimatyzacji firmy OPTIMA-CENTRALE oraz SINCLAIR w budynku nr 3 przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - Serwisowanie urządzeń klimatyzacji firmy VBW,SYSTEMAIR I DAIKIN w budynku nr 11 przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - Serwisowanie urządzeń klimatyzacji i agregatów skraplających firmy: SMAY, SYSTEMAIR, EMERSON i LG w Strażnicy Pożarowej w Porażynie 63A.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 - Serwisowanie central wentylacyjnych firmy SWEGON w Strażnicy Pożarowej w Porażynie.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 - Serwisowanie central wentylacyjnych firmy VTS POLSKA w budynku nr 19 przy Al. Powstańców Wlkp. 180 w Pile.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 - Serwisowanie wentylatorów dachowych firmy VENTURE w budynkach nr 19, 12 i 24 przy Al. Powstańców Wlkp. 180 w Pile.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10 - Serwisowanie agregatów wody lodowej firmy CLINT w budynkach nr 19 i 24 przy Al. Powstańców Wlkp.180 w Pile.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11 - Serwisowanie agregatów wody lodowej firmy DAIKIN w budynkach nr 19 przy Al. Powstańców Wlkp.180 w Pile.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12 - Serwisowanie central wentylacyjnych firmy DOSPEL w budynku nr 64 przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13 - Serwisowanie central wentylacyjnych firmy VTS w budynku
nr 27 (bud. magazynowy) przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 14 - Serwisowanie szaf klimatyzacyjnych, agregatów skraplających i wytwornicy wody lodowej firmy AERMEC w budynkach nr 19 i 12 przy Al. Powstańców Wlkp. 180 w Pile i w budynku nr 252 w Porażynie.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 15 - Serwisowanie destryfikatorów i kurtyn powietrznych firmy MARK POLSKA w bud. nr 19 i 24 przy Al. Powstańców Wlkp.180 w Pile.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 16 - Serwisowanie klap pożarowych firmy MERCOR w budynkach nr 19 i 12 przy Al. Powstańców Wlkp. 180 w Pile.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 17 - Serwisowanie agregatów skraplających i klimatyzatorów firmy FUJITSU w budynkach nr 19, 12 i 24 przy Al. Powstańców Wlkp.180 w Pile.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 18 - Serwisowanie chłodnicy wentylatora firmy SCHISSEL w budynku nr 19 przy Al. Powstańców Wlkp.180 w Pile.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 19 - Serwisowanie central podwieszanych firmy SYSTEMAIR w budynku nr 12 przy Al. Powstańców Wlkp.180 w Pile.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 20
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 20 - Serwisowanie central wentylacyjnych firmy PPHU „MET-LES” Leszek Nyc Wentylacja w budynku nr 14 (hala sportowa) przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 21
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 21 - Serwisowanie agregatów chłodniczych firmy VTS i HAIER . w budynku nr 14 (hala sportowa) przy ul. Wojska Polskiego
86- 90 w Poznaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 22
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 22 - Serwisowanie central wentylacyjnych firmy MIDEA w budynku nr 64 przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 23
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 23 - Serwisowanie urządzeń klimatyzacji firmy MITSUISHI ELECTRIC w budynku nr 28 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 24
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 24 - Serwisowanie central wentylacyjnych firmy SWEGON w budynku nr 28 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 25
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 25 - Serwisowanie urządzeń instalacji wentylacji i klimatyzacji firmy: VBW, VTS, MDV, AERMEC, SENDO, VENTURE i JEVEN w budynku nr 1,52,45,ACP,11 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 26
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 26 - Serwisowanie urządzeń klimatyzacji firmy SYSTEMAIR i MIDEA w budynku nr 10 przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 27
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 27 - Serwisowanie urządzeń chłodniczych firmy L’ UNITE HERMETIQE w budynku nr 48 przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 28
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 28 - Serwisowanie urządzeń wentylacyjnych firmy VTS i VENTURE w budynku nr 287 i 288 w Porażynie 63A.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 29
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 29 - Serwisowanie urządzeń wentylacyjnych firmy VTS, FC 012LP-PM/KE,SS-2018, Agregaty w budynku nr 22,
ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 30
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 30 - Serwisowanie urządzeń wentylacyjnych firmy VTS w budynku nr 18, ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 31
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 31 - Serwisowanie urządzeń wentylacyjnych firmy MULTI VS, OPTIMA w budynku nr 17, ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 32
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 32 - Serwisowanie urządzeń wentylacyjnych firmy SWEGON, w budynku nr 2, ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 33
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 33 - Serwisowanie urządzeń instalacji i wentylacji w obiekcie przy ul. Dąbrowskiego 252 (pływalnia) w Poznaniu. Urządzenie na gwarancji.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz wyceny ofertowej – załącznik nr 2.1 B – 2.33 B do SWZ
- wykaz urządzeń wraz z harmonogramem - załącznik nr 3.1 – 3.33 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
K1 - cena oferty - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował:
przynajmniej jedną osobą przeprowadzającą prace serwisowe:
- mającą uprawnienia, świadectwa uprawniające do wykonywania serwisowania w specjalności eksploatacji Grupy 1 pkt. 2 i 10 oraz w specjalności dozoru Grupy 1 pkt. 2 i 10 oraz zaświadczenia kwalifikacyjne do konserwacji urządzeń wydane przez Urząd Dozoru Technicznego lub inne podmioty wydające świadectwa kwalifikacji na tej samej podstawie prawnej. Uprawnienia dozorowe powinna posiadać min. jedna osoba.
Ocena spełniania warunku dokonana będzie z zastosowaniem metody – spełnia – nie spełnia na etapie oceny badania ofert, w którym Zamawiający żądać będzie przedstawienia wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 8 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza tą samą osobę z uprawnieniami do różnych zadań.
Osoby wykonujące usługę powinny posiadać doświadczenie w realizacji przedsięwzięć z zakresu wyżej opisanych usług.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdz. VI SWZ (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4A do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowychSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII. pkt 1 SWZ, składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – według załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – wg załącznika nr 6 do SWZ
4) Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdziale VII SWZ, na wezwanie Zamawiającego, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VII SWZ, na wezwanie Zamawiającego, składa ten z Wykonawców, który potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VI SWZ
6) W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą
a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy – dotyczy również spółek cywilnych,
c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 4 do SWZ), dotyczy również spółek cywilnych,
d) pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów
do wykonania zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ) – jeżeli dotyczy,
e) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. c) składa każdy z Wykonawców, dotyczy również spółek cywilnych.
W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelki kontakt prowadzony będzie wyłącznie z wskazanym w ofercie Pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym - załącznik nr 9 do SWZ - projekt umowy.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w treści umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) konieczności dostosowania się przez Zamawiającego do przepisów o ochronie informacji niejawnych skutkujących koniecznością dokonania zmian w przedmiocie zamówienia realizowanym przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy,
2) zmian w zakresie zmniejszenia przedmiotu zamówienia uwarunkowanej zmianą planu finansowego Zamawiającego; konieczności wprowadzenia korekt zmniejszających zakres przedmiotu zamówienia na skutek zmniejszenia otrzymania przez Zamawiającego środków finansowych przydzielonych w ramach planu finansowego na dany rok budżetowy, uprzednio zaplanowanych
i zapotrzebowanych przez Zamawiającego na zabezpieczenie realizacji usług,
3) zmiany kwoty wynagrodzenia brutto – w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT,
4) zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych,
5) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców – w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości / likwidacji podwykonawcy,
6) wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, uzasadnionych i niezależnych od stron umowy.
7) Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej (w postaci aneksu) pod rygorem nieważności.
8) Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy:
a) zmiana danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;
9) Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-15 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Kompletna oferta musi zawierać:a) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
b) wypełniony formularz wyceny ofertowej – sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ (2.1 B – 2.33 B w zależności od numeru zadania)
c) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, dotyczy również spółek cywilnych,
e) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 6 do SWZ) – dotyczy również spółek cywilnych,
f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 4 do SWZ), dotyczy również spółek cywilnych,
g) pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów
do wykonania zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ) – jeżeli dotyczy,
h) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. f) składa każdy z Wykonawców, dotyczy również spółek cywilnych.
3. Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu:
a) Kserokopię uprawnień zgodnie ze złożonym w ofercie załącznikiem nr 8 do SWZ - wykaz osób),
b) aktualną polisę ubezpieczeniową obejmującą odpowiedzialność cywilną
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej odpowiadającą wartości oferty.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Czyszczenie separatorów oraz wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie
- Bieżąca konserwacja nawierzchni na odcinku drogi wojewódzkiej nr 186
- Odbudowa pomostu na Jeziorze Strzeszyńskim ul. Koszalińska 15, 60-480 Poznań
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- Dostawa opraw oświetleniowych LED w głównej Sali sportowej Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej wraz z usługą demontażu i utylizacji 72 szt. starych oraz montażu nowych opraw
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa konserwacji instalacji sanitarnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. "Solidarności" 127 i ul. Kocjana 3 w Warszawie.
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji sanitarnych w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Wykonanie przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznych w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Mokotów
- Świadczenie usług pogotowia technicznego i konserwacji na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- "Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na części".
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.