Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00485675/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pogotowia awaryjnego w budynkach gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271518876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 20
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2608652
1.5.8.) Numer faksu: 32 2642767
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pogotowia awaryjnego w budynkach gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-445a3e51-76e0-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025250/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi pogotowia awaryjnego w budynkach gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485675
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZN/AS/017/11/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 169657,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje reagowanie na sytuacje awaryjne, doraźne zapewnienie prawidłowego działania sieci i instalacji w celu niedopuszczenia do powstania szkód i zagrożeń. Obsługa pogotowia awaryjnego obejmuje sieci i instalacje centralnego ogrzewania, wod.-kan., gazowe, elektryczne znajdujące się w budynkach i obiektach zarządzanych przez MZBM a w szczególności:
1) Usuwanie niedrożności pionów zbiorczych kanalizacyjnych, usuwanie niedrożności poziomów kanalizacyjnych wewnętrznych i na zewnątrz budynków oraz przyłączy kanalizacyjnych będących w eksploatacji MZBM.
2) Zabezpieczanie nieszczelności i wycieków pionów zbiorczych kanalizacyjnych.
3) Zabezpieczanie lub usuwanie nieszczelności i wypływu gazu na pionach i poziomach wewnętrznej instalacji gazowej (do zaworu głównego) oraz instalacji znajdującej się wewnątrz mieszkań.
4) Wykonywanie na wezwanie, kontroli szczelności instalacji gazowej.
5) Zabezpieczanie nieszczelności na sieciach i instalacjach wewnętrznych centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami.
6) Wykonywanie czynności zabezpieczających na wewnętrznych liniach elektrycznych powodujących przerwy w dostawie energii do skrzynek przyłączy w lokalach oraz wewnętrznych instalacjach mieszkaniowych.
7) Udział w usuwaniu skutków zdarzeń i wypadków losowych.
8) Zabezpieczanie budynków, mieszkań i lokali użytkowych po zdarzeniach i wypadkach losowych.
9) Zabezpieczanie miejsc awarii lub szkód w przypadku braku możliwości ich usunięcia,
10) Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewnia własne materiały niezbędne do usuwania awarii.
Przyjmowanie zgłoszeń
1) Przyjmowanie zgłoszeń awaryjnych na co najmniej 2 telefony dyspozycyjne.
2) Prowadzenie rejestru wszystkich zgłoszeń i awarii.
3) Niezwłoczna reakcja na zgłoszoną awarię, nie dłuższa niż 4 godziny.
4) Przesyłanie raportów z przyjętych zgłoszeń w wersji elektronicznej 1 raz w tygodniu na uzgodniony z Zamawiającym adres email.
Dyżury
Dyżury będą pełnione w następujących godzinach:
- poniedziałek, wtorek, środa w godzinach od 15:00 do 7:00,
- czwartek w godzinach od 17:00 do 7:00
- piątek w godzinach od 13:00 do 7:00
- soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy dyżur przez całą dobę.
Zamawiający określa następujący termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy (lecz nie wcześniej niż od 01.01.2023r.) przez maksymalnie 365 dni (nie dłużej niż do 31.12.2023r.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149654,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149654,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149654,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Instalacyjno Budowlany „INSBUD” s.c. Wojciech Uracz, Marta Uracz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Uracz Marta, Wojciech Uracz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629 11 25 470
7.3.3) Ulica: Cieplaka 1b/36
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149654,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do analizatora parametrów krytycznych
- DOSTAWA I MONTAŻ ZROBOTYZOWANEJ, MODUŁOWEJ LINII DO NAUKI PROGRAMOWANIA DO PRACOWNI ZAWODOWEJ ELEKTRYCZNO - ELEKTRONICZNEJ W TECHNICZNYCH ZAKŁADACH NAUKOWYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA SYMULATORA SPAWANIA DO PRACOWNI ZAWODOWEJ TECHNIK MECHANIK W TECHNICZNYCH ZAKŁADACH NAUKOWYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Wykonanie remontu i wzmocnienia galerii komunikacyjnej oraz wzmocnienie stropu odcinkowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kołłątaja 21B i C w Dąbrowie Górniczej.
- Roboty budowlane Rozbudowa monitoringu miejskiego - Pogoria III
- "Budowa drogi do Ratanic"
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług konserwacji i napraw awaryjnych systemów sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP) i dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO) w budynkach Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług konserwacji technicznej nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych - ZP-DA-88/25
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji węzłów cieplnych, kotłowni gazowych, hydroforni i instalacji centralnego ogrzewania w budynkach AMW OReg Bydgoszcz ul. Gdańska 163A w Bydgoszczy.
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Usługa konserwacji (wraz z naprawami) urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, znajdujących się w obiektach urzędu Ministerstwa Obrony Narodowej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.