eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU KĘTRZYŃSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362053243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.witkowska@starostwo.ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.starostwo.ketrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/starostwo.ketrzyn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1546754-7312-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00003442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062687/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465268

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.34.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2024” w oparciu o przedmiot zamówienia określony w zał. nr 8a i 8b do SWZ.
(...)
3. Dostawy tuszy i tonerów do urządzeń biurowych dokonywane będą sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb danego Zamawiającego na podstawie pisemnego zamówienia (e-mailem). Dostawca będzie dostarczał sukcesywnie w ciągu roku zamówienia częściowe do każdej z jednostek (zamówienia składane nie częściej niż raz na dwa tygodnie), tj.:
1) Starostwo Powiatowe w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn,
2) Powiatowy Dom Dziecka w Reszlu, ul. Łukasińskiego 4, 11-440 Reszel,
3) Powiatowy Dom Dziecka w Kętrzynie, ul. Klonowa 28, 11-400 Kętrzyn,
4) Powiatowy Ośrodek Wspierania i Rozwoju Edukacji w Kętrzynie, ul. Pocztowa 13, 11-400 Kętrzyn,
5) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Kętrzynie, ul. Klonowa 2b, 11-400 Kętrzyn,
6) Zespół Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3, 11-440 Reszel,
7) I Liceum Ogólnokształcące im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Kętrzynie, ul. Powstańców Warszawy 2, 11-400 Kętrzyn,
8) Powiatowe Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, ul. Poznańska 21, 11-400 Kętrzyn,
9) Zespół Szkół im. Marii Curie Skłodowskiej w Kętrzynie, ul. Wojska Polskiego 12, 11-400 Kętrzyn,
10) Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn,
11) Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn,
4. Urządzenia biurowe Zamawiającego obejmują: drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne, faksy, plotery. Wykaz urządzeń z określeniem materiałów eksploatacyjnych oraz prognozowane zapotrzebowanie zawarte są w zał. nr 8a i 8b i 1a do SWZ.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia asortymentu w ilościach różnych tzn. innych niż te określone w zał. nr 8a, 8b i 1a do SWZ, na podstawie bieżących potrzeb poszczególnych Zamawiających. (...)
7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom oraz posiadający niezbędne certyfikaty i atesty (w przypadku produktów, których to dotyczy), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8. Materiały eksploatacyjne (tusze i tonery) do urządzeń biurowych Zamawiającego muszą spełniać następujące wymagania:
a. mają posiadać co najmniej wydajność określoną w zał. nr 8a, 8b i 1a do SWZ
b. ich użycie nie może powodować utraty gwarancji na urządzenia, w których będą stosowane materiały,
c. mają być nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania,
d. posiadać na opakowaniach kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego są przeznaczone,
e. posiadać na produkcie lub opakowaniu indywidualny kod producenta, umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
f. praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach biurowych musi być bezawaryjna
i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopii wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia),
g. nie mogą być regenerowane, tzn. takie, w procesie wytwarzania których zostały wykorzystanie gotowe elementy pochodzące z już użytych materiałów eksploatacyjnych, takie jak np. obudowy itp.,
h. nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełnienia,
i. nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane,
j. muszą być rozpoznawalne przez sprzęt Zamawiającego i nie wywoływać pojawienia się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu urządzenia ani na stronach testowych.
- pełna treść zapisu w rozdz. V SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125100-2 - Wkłady barwiące

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164243,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164243,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO SYSTEM-Marcin Krajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8741488536

7.3.3) Ulica: Podgórna 80B

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24050,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiającym jest Centrum usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego w oparciu o wyznaczenie w trybie art. 41 Pzp, działające w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego. Zawarto łącznie 11 umów pomiędzy NEO SYSTEM-Marcin Krajewski, ul. Podgórna 80B, 87-300 Brodnica a: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn na kwotę: 72945,03 zł; Powiatowy Dom Dziecka w Reszlu, ul. Łukasińskiego 4, 11-440 Reszel na kwotę 1976,96 zł; Powiatowy Dom Dziecka w Kętrzynie, ul. Klonowa 28, 11-400 Kętrzyn na kwotę 1790,34 zł; Powiatowy Ośrodek Wspierania i Rozwoju Edukacji w Kętrzynie, ul. Pocztowa 13 na kwotę: 5351,82 zł; Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Kętrzynie, ul. Klonowa 2b, 11-400 Kętrzyn na kwotę: 16580,41 zł; Zespół Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3, 11-440 Reszel na kwotę: 5957,01 zł; I Liceum Ogólnokształcące im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Kętrzynie, ul. Powstańców W-wy 2, 11-400 Kętrzyn na kwotę: 12391,71 zł; Powiatowe Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, ul. Poznańska 21, 11-400 Kętrzyn na kwotę: 4603,00 zł; Zespół Szkół im. Marii Curie Skłodowskiej w Kętrzynie, ul. Wojska Polskiego 12, 11-400 Kętrzyn na kwotę: 7921,50 zł; Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn na kwotę: 10675,00 zł, Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn na kwotę: 24050,46 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.