Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00482914/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA W OBIEKTACH ZARZĄDZANYCH PRZEZ SPÓŁKĘ TERMY CIEPLICKIE W JELENIEJ GÓRZE W ROKU 2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TERMY CIEPLICKIE SPÓŁKA Z O. O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021897376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PARK ZDROJOWY 5
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 912
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: termy.no@termycieplickie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: termycieplickie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA W OBIEKTACH ZARZĄDZANYCH PRZEZ SPÓŁKĘ TERMY CIEPLICKIE W JELENIEJ GÓRZE W ROKU 2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-973a6707-7658-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482914
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T.C.271.ZP.02.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi:
1) ochrony osób i mienia w obiektach zarządzanych przez Spółkę Termy Cieplickie w Jeleniej Górze w roku 2023 tj.:
- obiektu na ul. Park Zdrojowy 5,
- obiektu na ul. Sudeckiej 42,
- obiektu na ul. Złotniczej 12,
- obiektu na ul. Sudeckiej 59.
2) konwojowania środków pieniężnych z następujących obiektów:
- z obiektu na ul. Sudecka 59,
- z obiektu na ul. Park Zdrojowy 5.
3) monitorowania wizyjnego wraz z wydzierżawieniem urządzeń nadawczych ROUTER i kartą SIM codziennie w godzinach od 22.00 – 06.00 z częstotliwością co 40 minut, w terminie od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r. w obiektach zarządzanych przez Spółkę Termy Cieplickie tj.:
- obiektu na ul. Sudeckiej 59,
- obiektu na ul. Lubańska 25,
- obiektu na ul. Sudeckiej 42.
4) całodobowego monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmu włamania i napadu
w obiektach zarządzanych przez Spółkę Termy Cieplickie w terminie od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r. wraz z wydzierżawieniem kart SIM oraz nadajników tj.:
- obiektów: Sudecka 42, Sudecka 59, Lubańska 25,
- obiektu Termy Cieplickie (budynek po przedszkolu),
- obiektu Park Sportowy Złotnicza 12.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417893,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492591,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417893,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Detektywistyczna i Ochrony JOKER Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7780041081
7.3.3) Ulica: Al. Wielkopolska 36
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-608
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417893,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/8/2023 "Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych"
- Utworzenie toalety dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób z niepełnosprawnościami na I piętrze w budynku Urzędu Miasta Jelenia Góra przy ul. Okrzei 10 w Jeleniej Górze
- Świadczenie usług archiwizacyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Leku Cytostatycznego w WCSKJ
- "Poprawa bazy leczniczej - przebudowa placu przed stacją Pogotowia Ratunkowego we Lwówku Śląskim" (zamówienie w formule "zaprojektuj i wybuduj")
- ZORGANIZOWANIE WYCIECZEK W RAMACH PROJEKTU PN. "EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA W JELENIOGÓRSKICH SZKOŁACH"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia (terenów, urządzeń, mienia ruchomego) w obiektach Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Gdańsku
- świadczenia usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach zajmowanych przez jednostki Prokuratury Okręgowej w Legnicy tj.: w prokuraturze w Legnicy, Lubinie i Głogowie
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz obsługi urządzeń ochrony technicznej w obiektach Sądu Rejonowego w Mławie oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych w Żurominie"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
- Usługa w zakresie pełnienia całodobowej ochrony na terenie Szpitala - powtórzenie
- Świadczenie usług dozoru i ochrony osób i mienia Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.