Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00478973/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kalendarzy książkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Bialska im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030310705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sidorska 95/97
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.olczuk@akademiabialska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.akademiabialska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a280651-7ca5-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kalendarzy książkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a280651-7ca5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00320474/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478973
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.860.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6504,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kalendarzy książkowych, szczegółowo opisane w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30199792-8 - Kalendarze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do 14.11.2023 r. do godziny 11:00 nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów budowlanych o kodzie 17 01 07 z Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- "Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo - kosztorysowych dróg gminnych klasy D i L wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/ZRID inwestycji drogowych"
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI W OKRESIE: VII - XII.2025 r.
- "Organizacja i prowadzenie Indywidualnego poradnictwa Psychologa dla dzieci oraz Grupowych warsztatów terapeutycznych w projekcie "Silne rodziny w Gminie Biała Podlaska" - 2 postępowanie".
- Dostawa 1 szt. ambulansu Typu C z wyposażeniem medycznym
- Wykonanie remontu dachów płaskich w AWF Filia w Białej Podlaskiej przy ul. Akademickiej 2
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA DRUKU I TRANSPORTU 11 -STU PUBLIKACJI DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU.
- Druk i dostawa książki
- Usługa wydruku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby III Kongresu Energetyki Rozproszonej - DE-dzp.272-252/25
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla 1. RBLog
- Kalendarze czterodzielne dla UMG na rok 2026
- Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących oraz dzierżawa urządzeń drukujących
więcej: Kalendarze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.