Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00278544/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w 2022 roku w Leżajsku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 24 27 333
1.5.8.) Numer faksu: 17 24 27 333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miastolezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastolezajsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w 2022 roku w Leżajsku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a782a127-4b77-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000725/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w 2022 roku w Leżajsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278544/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487030,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie terenów zieleni miejskiej objętych stałą opieką, utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń na placach zabaw oraz utrzymanie miejsc pamięci. Zakres utrzymania obejmuje pielęgnację zieleńców, rabat kwiatowych, gazonów, drzew, krzewów i roślin ozdobnych, dokonywanie nasadzeń, budowę nowych i odbudowę starych trawników, koszenie trawników i zieleni przydrożnej, zgrabianie i wywóz skoszonej trawy, pielęgnację i nawożenie trawników, utrzymanie żywopłotów, zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów, usuwanie odrostów przy pniach, usuwanie drzew i krzewów zgodnie z potrzebami, grabienie i wywóz opadłych liści, zabezpieczenie roślin, drzew i krzewów na okres zimowy, koszenie okazjonalne terenów zielonych nie objętych stałą opieką, prace porządkowe na terenach zielonych, powierzchniowe oczyszczanie terenów zielonych ze śmieci i gromadzenie ich w udostępnionych przez Zamawiającego pojemnikach na odpady, konserwację i utrzymanie urządzeń zabawowych na palcach zabaw, wymianę piasku w piaskownicach, utrzymanie ławek i tablic ogłoszeniowych będących własnością miasta, dekorację miasta (wieszanie flag przed świętami państwowymi, religijnymi i na inne okazje, ozdób i dekoracji świetlnych - świątecznych), przechowywanie uszkodzonych, przeznaczonych do remontu ławek, tablic ogłoszeniowych oraz flag ozdób i dekoracji świetlnych w bazie magazynowo – garażowej Wykonawcy, przygotowanie propozycji nasadzeń kwiatowych, propozycji zmian zagospodarowania terenów zielonych, oraz inne prace towarzyszące wyżej opisanym robotom. Zamówienie obejmuje również dostawę materiałów niezbędnych do wykonania zamawianych usług – jak np. rośliny do wykonania nasadzeń, materiały do remontu lub wymiany zużytych elementów ławek, tablic ogłoszeniowych czy placów zabaw, itp.
2. Stałym utrzymaniem w ciągu roku objęte są:
rabaty z różami 98 m2
rabaty kwiatowe 208 m2
gazony duże 26 szt.
trawniki na terenie płaskim 94.786 m2
trawniki na skarpach, rowy 18.212 m2
trawniki – łąki 29.008 m2
żywopłoty 777 mb
byliny 838 m2.
3. Przewidywane nakłady robocizny oraz pracy sprzętu w ciągu rocznego utrzymania zieleni:
Robotnicy – 11.200 rg
Kosiarka do trawników (typ różny) – 6.800 mg
Ciągnik z przyczepą – 180 mg
Ciągnik bez przyczepy – 420 mg
Przyczepa typ różny – 850 mg
Pompa do pobierania wody – 50 mg
Piła łańcuchowa – 200 mg
Samochód dostawczy na terenie miasta – 70 mg
Samochód dostawczy poza terenem miasta –20 km
Samochód z drabiną - 60 mg
Zwyżka z obsługą – 10 mg
4. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.
5. Wykaz terenów objętych stałą opieką, częstotliwości koszenia i oczyszczania terenów zieleni przedstawiają załączniki nr 8 i 8a do SWZ.
6. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 70%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 586461,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586461,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 586461,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „Karol” Produkcja-Handel-Usługi Brzuzan Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161000707
7.3.3) Ulica: ul. Sandomierska 37
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 586461,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.07.2024 R. DO 31.12.2024 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1241R Hucisko - Ruda Łańcucka - Przychojec - Leżajsk w miejscowości Jelna
- Dostawa obłożenia pola operacyjnego oraz materiałów medycznych
- Dostawa mięsa, wędlin i ryb
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie."
- Zaprojektowanie i budowa kompleksu basenów letnich z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem u zbiegu ul. Wyszyńskiego i Granicznej w Mińsku Maz. na podstawie koncepcji architektonicznej i PFU
- Rewitalizacja centrum Orchowa
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Adamskiego w Imielinie wraz z przebudową drogi."
- Rozbudowa i budowa dróg gminnych Nr 300161W relacji Rzewin - Galominek - Pawłowo oraz drogi Nr 300156W relacji Pawłowo - Galomin.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.