Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00296864/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
- 2021/BZP 00296864/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00296864/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00297106/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-02
- 2021/BZP 00297649/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia UMWO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 5416357
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowieniapubliczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia UMWO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1d5c184-5362-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005936/43/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 OCHRONA OSÓB I MIENIA UMWO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296864/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-X.272.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 898166,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa: „OCHRONA OSÓB I MIENIA UMWO ”
Przedmiotem zamówienia jest:
Ochrona osób i mienia w obiektach będących we władaniu Urzędu Marszałkowskiego:
- obiektu szkoleniowo – konferencyjnego wraz z pomieszczeniami biurowymi w Opolu przy ul. Piastowskiej 14 – Ostrówek,
- obiektu biurowego w Opolu przy ul. Ostrówek 5-7,
- obiektu biurowego w Opolu przy ul. Krakowskiej 39,
- obiektu biurowego w Opolu przy ul. Hallera 9,
- obiektu biurowego w Opolu przy ul. Piastowskiej 12 (tylko w zakresie monitoringu),
- obiektu biurowego w Opolu przy ul. Piastowskiej 13 (tylko w zakresie monitoringu),
- obiektu biurowego w Opolu przy ul. Barlickiego 17 (tylko w zakresie monitoringu),
- obiektu biurowego w Opolu przy ul. Powolnego 9 (tylko w zakresie monitoringu).
Wyżej wymienione budynki są dostępne dla osób niepełnosprawnych za wyjątkiem budynków:
- przy ulicy Piastowskiej 12 i 13, ul. Leona Powolnego 9 i części budynku przy ulicy Hallera 9 w Opolu (część A i B)
Ochrona osób i mienia w obiektach będących we władaniu Urzędu Marszałkowskiego w zakresie:
a) Całodobowej ochrony osób i mienia na terenie obiektu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu ul. Piastowska 14- Ostrówek (Obiekt Szkoleniowo - Konferencyjny i administracyjny Samorządu Województwa) od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
b) Ochrony osób i mienia na terenie obiektu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu przy ul. Ostrówek 5-7 od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 20:00 oprócz dni ustawowo wolnych od pracy – od 01.07.2022 r do 31.12.2022r.
c) Ochrony osób i mienia na terenie obiektu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu przy ul. Krakowskiej 39 od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 19:00 oprócz dni ustawowo wolnych od pracy; 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
d) Ochrony osób i mienia na terenie obiektu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu przy ul. Hallera 9 od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 19:00 oprócz dni ustawowo wolnych od pracy; 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
e) Zapewnienia własnej grupy interwencyjnej lub dysponowania grupą interwencyjną gotową do działania o każdej porze na wezwanie z posterunków ochrony. Działalność grupy interwencyjnej stanowi tylko wsparcie pracowników ochrony fizycznej.
Zamówienie gwarantowane: przewidywana ilość roboczogodzin zamówienia gwarantowanego:
16 824.
Zamówienie opcjonalne: Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji do 100 roboczogodzin usługi ochrony obiektów UMWO. Zmiany opcjonalne są przewidziane w PPU – zał. do SWZ (Umowa) par. 1 ust. 3.
Kompletny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ, zał. do SWZ: "Opis przedmiotu zamówienia" (OPZ), w zał do SWZ - "Projektowane postanowienia umowy" (PPU) oraz pozostałych dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379693,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523535,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394681,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WOLF SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O. - LIDER,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WOLF II SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O. - PARTNER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120466850 -LIDER, 122748178 – PARTNER
7.3.3) Ulica: UL. R. DMOWSKIEGO 15C lok. 204 - LIDER UL. HETM. S.ŻÓŁKIEWSKIEGO 4,- PARTNER
7.3.4) Miejscowość: 50-203 WROCŁAW - LIDER, 38-400 KROSNO - PARTNER
7.3.5) Kod pocztowy: 50-203
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
WSPARCIE GRUPY INTERWENCYJNEJ WRAZ Z MONITOROWANIEM SYGNAŁÓW – PODWYKONAWCA NIE POTWIERDZONY NA ETAPIE SKŁADANIA - 1%
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394681,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PSP-2 Remont instalacji elektrycznych w budynku szkoły
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Zespołu Gruntów i Geotechniki Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddziału w Opolu ( 3 części )
- Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup wraz z dostawą produktów uroginekologicznych (z podziałem na 3 zadania)
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
- Zakup i dostawa bezprzewodowych stymulatorów serca dla Pracowni Elektrofizjologii.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
- Usługa ochrony obiektów i mienia Stacji Muzeum ul. Towarowa 3, 00-811 Warszawa
- Świadczenie usług ochrony oraz służby porządkowej podczas wydarzenia II Festiwal Azjatycki odbywający się na Rynku w Chorzowie 17-19 maja 2024r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.