eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Ochrona osób i mienia UMWO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia UMWO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 5416357

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowieniapubliczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia UMWO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1d5c184-5362-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005936/43/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.31 OCHRONA OSÓB I MIENIA UMWO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296864/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA-X.272.27.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 898166,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa: „OCHRONA OSÓB I MIENIA UMWO ”
Przedmiotem zamówienia jest:
Ochrona osób i mienia w obiektach będących we władaniu Urzędu Marszałkowskiego:
- obiektu szkoleniowo – konferencyjnego wraz z pomieszczeniami biurowymi w Opolu przy ul. Piastowskiej 14 – Ostrówek,
- obiektu biurowego w Opolu przy ul. Ostrówek 5-7,
- obiektu biurowego w Opolu przy ul. Krakowskiej 39,
- obiektu biurowego w Opolu przy ul. Hallera 9,
- obiektu biurowego w Opolu przy ul. Piastowskiej 12 (tylko w zakresie monitoringu),
- obiektu biurowego w Opolu przy ul. Piastowskiej 13 (tylko w zakresie monitoringu),
- obiektu biurowego w Opolu przy ul. Barlickiego 17 (tylko w zakresie monitoringu),
- obiektu biurowego w Opolu przy ul. Powolnego 9 (tylko w zakresie monitoringu).

Wyżej wymienione budynki są dostępne dla osób niepełnosprawnych za wyjątkiem budynków:
- przy ulicy Piastowskiej 12 i 13, ul. Leona Powolnego 9 i części budynku przy ulicy Hallera 9 w Opolu (część A i B)

Ochrona osób i mienia w obiektach będących we władaniu Urzędu Marszałkowskiego w zakresie:
a) Całodobowej ochrony osób i mienia na terenie obiektu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu ul. Piastowska 14- Ostrówek (Obiekt Szkoleniowo - Konferencyjny i administracyjny Samorządu Województwa) od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
b) Ochrony osób i mienia na terenie obiektu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu przy ul. Ostrówek 5-7 od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 20:00 oprócz dni ustawowo wolnych od pracy – od 01.07.2022 r do 31.12.2022r.
c) Ochrony osób i mienia na terenie obiektu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu przy ul. Krakowskiej 39 od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 19:00 oprócz dni ustawowo wolnych od pracy; 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
d) Ochrony osób i mienia na terenie obiektu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu przy ul. Hallera 9 od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 19:00 oprócz dni ustawowo wolnych od pracy; 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
e) Zapewnienia własnej grupy interwencyjnej lub dysponowania grupą interwencyjną gotową do działania o każdej porze na wezwanie z posterunków ochrony. Działalność grupy interwencyjnej stanowi tylko wsparcie pracowników ochrony fizycznej.

Zamówienie gwarantowane: przewidywana ilość roboczogodzin zamówienia gwarantowanego:
16 824.

Zamówienie opcjonalne: Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji do 100 roboczogodzin usługi ochrony obiektów UMWO. Zmiany opcjonalne są przewidziane w PPU – zał. do SWZ (Umowa) par. 1 ust. 3.

Kompletny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ, zał. do SWZ: "Opis przedmiotu zamówienia" (OPZ), w zał do SWZ - "Projektowane postanowienia umowy" (PPU) oraz pozostałych dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379693,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523535,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394681,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WOLF SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O. - LIDER,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WOLF II SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O. - PARTNER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120466850 -LIDER, 122748178 – PARTNER

7.3.3) Ulica: UL. R. DMOWSKIEGO 15C lok. 204 - LIDER UL. HETM. S.ŻÓŁKIEWSKIEGO 4,- PARTNER

7.3.4) Miejscowość: 50-203 WROCŁAW - LIDER, 38-400 KROSNO - PARTNER

7.3.5) Kod pocztowy: 50-203

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

WSPARCIE GRUPY INTERWENCYJNEJ WRAZ Z MONITOROWANIEM SYGNAŁÓW – PODWYKONAWCA NIE POTWIERDZONY NA ETAPIE SKŁADANIA - 1%

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394681,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.