eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin45/TP1/SZP-2/2023 Montaż witryn aluminiowych przeciwpożarowych na korytarzach budynku "D" Politechniki Koszalińskiej przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
45/TP1/SZP-2/2023 Montaż witryn aluminiowych przeciwpożarowych na korytarzach budynku „D” Politechniki Koszalińskiej przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŚNIADECKICH 2

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-453

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@tu.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tu.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-147e07a5-8212-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

45/TP1/SZP-2/2023 Montaż witryn aluminiowych przeciwpożarowych na korytarzach budynku „D” Politechniki Koszalińskiej przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-147e07a5-8212-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027692/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Montaż witryn aluminiowych na korytarzach budynku D przy ul. Racławickiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495786

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 45/TP1/SZP-2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136423,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegającego na montażu witryn aluminiowych przeciwpożarowych na korytarzach budynku „D” Politechniki Koszalińskiej przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie w zakresie określonym w SWZ oraz zgodnie z dokumentacją projektową tj. Przedmiarem robót - załącznik nr 6 do SWZ, Rysunkiem (szkicem stolarki) – załącznik nr 7 do SWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 8 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wstawienie trzech aluminiowych witryn przeciwpożarowych, na parterze budynku „D” Politechniki Koszalińskiej przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie;
2) Budynek „D” jest dwupiętrowym budynkiem dydaktycznym połączonym korytarzami z innymi budynkami dydaktycznymi. Na korytarzach w/w budynku należy zamontować trzy witryny aluminiowe celem wydzielenia stref pożarowych w budynku.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje montaż trzech witryn aluminiowych na korytarzach budynku „D”. Witryny o klasie odporności ogniowej minimum EIS30 dymoszczelne o wymiarach zgodnych z kosztorysem. Witryny należy osadzić oraz wykonać niezbędne towarzyszące roboty budowlane w postaci zatynkowania i pomalowania przyległych ścian (powierzchnie zgodnie z kosztorysem). Ponadto na Wykonawcy spoczywa obowiązek utrzymania czystości w budynku w trakcie i po wykonanych robotach budowlanych i instalacyjnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przedmiot zmówienia stanowi zwarty kompleks. Podzielenie zamówienia na zadania groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zmówienia, a także potrzebą skoordynowania działań rożnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania części zamówienia.
4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonane robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy (licząc od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń przez obydwie strony).
5. Rozliczenie Wykonawcy za przedmiot umowy nastąpi fakturą końcową potwierdzoną protokołem odbioru końcowego, płatną w terminie 30 dni od daty jej dostarczenia wraz z podpisanym protokółem odbioru końcowego robót i dokumentem rozliczeniowym.
6. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (w ofercie) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania ich nazw, jeżeli są już znani na tym etapie.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy, jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i godziny. Odbycie wizji lokalnej nie stanowi warunku udziału w postępowaniu.
9. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214410-7 - Roboty budowlane w zakresie politechnik

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45421132-8 - Instalowanie okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132801,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANO-M0NTAŻOWY "COMPLEX" ANDRZEJ SAWCZUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 330573660

7.3.3) Ulica: Wielkopolska 16

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-393

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
2. Strony wyznaczają termin wykonania przedmiotu umowy do 70 dni od dnia przekazania placu budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.