eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Przebudowa pasa drogowego drogi gminnej w zakresie wykonania aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ul. Ks. Józefa (przy posesji nr 2) w Pruszkowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pasa drogowego drogi gminnej w zakresie wykonania aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ul. Ks. Józefa (przy posesji nr 2) w Pruszkowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.pruszkow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pasa drogowego drogi gminnej w zakresie wykonania aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ul. Ks. Józefa (przy posesji nr 2) w Pruszkowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af9c89d3-3e20-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258867/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.74.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pasa drogowego drogi gminnej w zakresie wykonania aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejścia dla pieszych: w ciągu ul. Ks. Józefa (przy posesji nr 2) w Pruszkowie.

2. Zakres zamówienia obejmuje m in.:

I. Część projektową w tym:

1. Wykonanie dokumentacji projektowej:
a) Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu,
b) Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu,
c) Wykonanie projektu elektrycznego wraz z:
- wykonaniem projektu z naniesioną lokalizacją urządzeń aktywnego przejścia dla pieszych oraz uzyskanie decyzji administracyjnych koniecznych do wykonania powyższej przebudowy (uzgodnienie lokalizacji masztów, szafki sterowniczej, linii kablowych oraz przyłączy kablowych w Zespole Uzgadniania Dokumentacji w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie),
- uzyskanie uzgodnienia dokumentacji projektowej przez zamawiającego przed przystąpieniem do montażu urządzeń.
d) Wykonanie zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Pruszkowie.

II. Dostawę urządzeń dotyczących wykonania aktywnego przejścia obejmująca:

a) Aktywne punktowe elementy najezdniowe LED dwustronne w ilości 8 szt.,
- Korpus wkładki odblaskowej wykonany z wysokoudarowego PC odpornego na temperatury od –35⁰C do +135ºC (do zastosowania w gorącym i zimnym klimacie).
- Kąt poziomy wysyłania strumienia światła: max 60⁰ (mogą być zamontowane diody o kącie 15⁰, 30⁰ oraz 40⁰),
- Włączanie się światła diody LED po zachodzie słońca, gdy oświetlenie drogi spadnie do 30 lux,
- Rodzaj baterii: akumulator 1900 mAh lub super kondensator o pojemności 100F,
- Czas pełnego doładowania po rozładowaniu w nocy ok.0,5 godziny w pełnym słońcu,
- Czas pracy (bez ładowania) ok.380 godzin (w zupełnej ciemności),
- Trwałość ogniwa do 500.000 cykli ładowania i rozładowania (około 12-15 lat),
- Szczelność: IP 67,
- Osłona metalowa: korpus z żeliwa w kształcie grzyba łączony z korpusem dolnym za pomocą gwintu metrycznego zabezpieczonego śrubami blokującymi przed niezamierzonym obrotem. Łagodny najazd dla kół pojazdów samochodowych oraz maszyn drogowych (np. pługów) z każdej strony,
- Odporność na ściskanie osłony żeliwnej z wkładką LED: ˃250kN,
- Gwarancja na przyczepność do nawierzchni 5 lat (z możliwością ponownego montażu po wymianie nawierzchni bitumicznej.
b) 2 maszty z lampami doświetlającymi przejście (SSOD) (2 lampy LED),
c) Czujniki ruchu wraz z uchwytami do regulacji zasięgu aktywacji systemu w obrębie przejścia,
d) Czujnik ruchu podtrzymujący pracę systemu,
e) Uchwyty do montażu czujek,
f) Szafa sterownicza ze stojakiem umieszczona do 20 m.b. od źródła zasilania 230 V,
- Szafka wykonana w obudowie przeznaczonej do montażu w podłożu. Szafka wyposażona w zamek uniemożliwiający dostęp do wnętrza osobom nieupoważnionym. Niezbędna instalacja elektryczna wykonana w formie instalacji stałej. Podejście z przewodami instalacji wykonane od dołu obudowy poprzez umieszczone tam dławnice. Szafka sterująca posiadająca własny wyłącznika sieciowego (rozłącznik FR 40), ponadto w obwodzie jej zasilania powinien być odpowiedni wyłącznik nadprądowy.
- Szafka sterująca składająca się z:
- Moduł zasilacza z akumulatorem,
- Transformator bezpieczeństwa z prostownikiem,
- Moduł przyłącza elektrycznego z zabezpieczeniami,
- Moduł sterownika,
- Moduł GSM.
g) Lampy ostrzegawcze 12 V fi 200 mm – 2 szt,
h) Oznakowanie poziome P-10 (kolor biały) wykonane w technologii grubowarstwowej chemoutwardzalnej masy.

Całość systemu powinna działać w synchronizacji z zainstalowanymi czujnikami ruchu i zmierzchu. Lampy winny ,,rozjaśnić się" po pobudzeniu czujnika przez pieszego. System winien być zsynchronizowany z uruchamianiem się punktowych aktywnych elementów odblaskowych zainstalowanych w jezdni. System podłączony do zasilania miejskiego.

Wykonawca odtworzy nawierzchnię chodników oraz nawierzchnię jezdni.

III. Wymagania stawiane Wykonawcy:

- Zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników.
- Zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienia dozoru przez pracownika dozoru.
- Usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac.
- Wykonawca do wykonania zamówienia, będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2021 r. poz. 1213).
- Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika robót oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126). Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
- Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru oraz za wady powstałe po odbiorze, lecz z przyczyn tkwiących w wykonanym przedmiocie umowy w chwili odbioru.
- Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru parametrów realizowanych robót przedstawione są w „SWZ”. W ofercie należy podać cenę jednostkową wraz ze wszystkimi kosztami związanymi z realizacją robót.
- Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować, jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ,
- W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Ustawy Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Do odbioru końcowego wykonawca jest zobowiązany przygotować kompletną dokumentację powykonawczą w dwóch egzemplarzach:
- Projekt obiektu budowlanego z naniesionymi zmianami wg stanu powykonawczego,
- Geodezyjny pomiar powykonawczy obiektu budowlanego,
- Protokoły z przeprowadzonych pomiarów kontrolnych, prób, badań, sprawdzeń, uruchomień, itp.,
- Protokoły odbiorów technicznych, atesty, aprobaty, deklaracje zgodności, świadectwa, certyfikaty, itp.

IV. Zamawiający ustala następujące rodzaje odbiorów:
- Odbiór dokumentacji projektowej,
- Odbiór końcowy,
- Odbiór ostateczny, tj. po okresie gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne "Euroasfalt" sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-020-65-51

7.3.3) Ulica: Smętka

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.