Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem pojemników na odpady komunalne celem obsługi zarządzanego zasobu w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem pojemników na odpady komunalne celem obsługi zarządzanego zasobu w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b9c903b-5c0f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000694/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Najem pojemników na odpady komunalne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312246/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
art. 305 pkt 1 w zw. z art.214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki:
Zamówienie spełnia warunki:
a) zamawiający Gmina Miejska Kraków sprawuje nad MPO Sp. z o.o. kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje, dotyczące zarządzania sprawami spółki - udział Gminy w Spółce wynosi 100%, członkowie Rady Nadzorczej zostali powołani przez GMK, członków zarządu powołuje i odwołuje RN,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego (uchwała nr LII/697/12 Rady Miasta Krakowa z dnia 11 lipca 2012 r w sprawie powierzenia Miejskiemu Przedsiębiorstwu Oczyszczania Sp. z o.o. w Krakowie obowiązkowego zadania własnego gminy utrzymania czystości i porządku na terytorium Gminy Miejskiej Kraków),
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 120/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest najem pojemników na odpady komunalne celem obsługi zarządzanego zasobu w 2022 r.
2. Brak możliwości podziału ze względu na technologię zamówienia. Podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, problemami ze skoordynowaniem harmonogramu pracy wykonawców realizujących poszczególne części oraz wydłużyłby znacznie czas realizacji zadania.
3. Wykonawca nie może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom), zgodnie z art. 214 ust. 9 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224437,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224437,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224437,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750006547
7.3.3) Ulica: Ul. Nowohucka 1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224437,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 418.2025 Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu pozyskanie, przetwarzanie i modelowanie 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 9 PAKIETÓW
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną
- Sprzątanie budynków KW PSP w Krakowie
- Dostawy albumin
- Sprzedaż paliw silnikowych, tj. benzyn bezołowiowych i oleju napędowego oraz akcesoriów samochodowych oraz usługa zewnętrznego mycia samochodów służbowych w latach 2026-2027
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojemników na odpady uliczne.
- Doposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Lubin-dostawa kontenerów oraz pojemników na odpady
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2026
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
- Zakup i dostawa wyposażenia punktu napraw w ramach inwestycji pod nazwą: "Kompleksowa modernizacja i doposażenie GPSZOK w Podegrodziu"
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne typu MGB o pojemności 120 i 360 litrów, w kolorze grafitowym.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





