eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koneck › BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA SIECI I URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH ORAZ KANALIZACYJNYCH NA TERENIE GMINY KONECK



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA SIECI I URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH ORAZ KANALIZACYJNYCH NA TERENIE GMINY KONECK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koneck

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866436

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Włodzimierza Lubańskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Koneck

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-702

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 272 23 02

1.5.8.) Numer faksu: 54 272 23 02 w. 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkoneck@koneck.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koneck.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koneck

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA SIECI I URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH ORAZ KANALIZACYJNYCH NA TERENIE GMINY KONECK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c73e3ee-6cb9-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029746/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Konserwacja sieci wodociągowej

1.3.3 Konserwacja sieci kanalizacyjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460044/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 799680,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja sieci i urządzeń wodociągowych.
Infrastruktura wodociągowa – opis:
1) Sieć wodociągowa: łączna długość 112,75 km.
2) Liczba przyłączy – 747.
3) Liczba odbiorców – 859.
4) Stacja uzdatniania wody w Konecku:
• Studnie głębinowe – 4 szt. (studnia nr 1 przeznaczona do likwidacji),
• Zbiorniki retencyjne o pojemności 75 m3 – 2 szt.
5) Stacja uzdatniania wody w Świętem:
• Studnie głębinowe 4 szt. (studnia nr 1 przeznaczona do likwidacji),
• Zbiornik retencyjny o pojemności 100 m3 – 1 szt.
6) Stacja uzdatniania wody w Brzeźnie:
• Studnie głębinowe – 1 szt.
7) Średnie dzienne zapotrzebowanie na wodę wynosi około 400 m3.
8) Na sieci zamontowane są hydranty przeciwpożarowe, z których pobór wody nie jest opomiarowany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50513000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zaworów odcinających

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65130000-3 - Obsługa stacji wody

90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej

65100000-4 - Usługi przesyłu wody i podobne

65110000-7 - Przesył wody

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.5.) Wartość części: 618240,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja sieci i urządzeń kanalizacyjnych.
Infrastruktura kanalizacyjna – opis:
1) Gmina Koneck nie posiada własnej oczyszczalni ścieków. Ścieki z terenu gminy Koneck są odprowadzane do oczyszczalni ścieków w gminie Zakrzewo na podstawie umowy. Miejscem odbioru ścieków jest przepompownia na granicy gmin ze zlokalizowanym ściekomierzem na podstawie którego dokonuje się comiesięcznych rozliczeń z gminą Zakrzewo.
2) Długość sieci kanalizacyjnej – 7,31 km.
3) Przepompownie ścieków – 5 szt.
4) Średnia dzienna ilość odprowadzanych ścieków – 40 m3.
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50513000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zaworów odcinających

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65130000-3 - Obsługa stacji wody

90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej

65100000-4 - Usługi przesyłu wody i podobne

65110000-7 - Przesył wody

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.5.) Wartość części: 141120,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533333,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 666666,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533333,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Podlascy S. C. Agnieszka Podlaska, Konrad Podlaski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911002657

7.3.4) Miejscowość: Probostwo Górne 77

7.3.5) Kod pocztowy: 87-732

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533333,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121824,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121824,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPAL BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242793745

7.3.3) Ulica: Bukowiecka 92

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-893

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121824,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.