Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00459031/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi przewozu osób, w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój do siedziby DDP i z powrotem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003461374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Opolska 9
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.jastrzebie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.ops.jastrzebie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi przewozu osób, w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój do siedziby DDP i z powrotem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c05bbd1c-6ca3-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008304/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługa przewozu osób w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Miasta Jastrzębie-Zdr. do siedziby DDP w Jastrzębiu-Zdr. przy ulicy Wrzosowej 4-8-12 i z powrotem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
AKADEMIA SENIORA2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459031/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP. ZP.260.5.2022.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi przewozu indywidualnego osób, w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój do siedziby Dziennego Domu Pomocy w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. Wrzosowej 4-8-12 i z powrotem
w ramach projektu „Akademia Seniora” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Priorytet IX -Włączenie Społeczne dla działania 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.2. Rozwój usług
społecznych i zdrowotnych – RIT.
2. Wykonawca zapewni przeprowadzenie usług w następującym zakresie:
1) Przewóz dotyczył będzie średnio 15 uczestników Dziennego Domu Pomocy z terenu Miasta Jastrzębie- Zdrój.
2) Przywóz do Dziennego Domu Pomocy odbywać się będzie codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-9:00, a odwóz z Dziennego Domu Pomocy do domów uczestników odbywać się będzie codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny
15:00-17:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin przywozu i odwozu uczestników po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą oraz do zmiany długości trasy wynikającej z rotacji uczestników.
3) W celu zapewnienia uczestnikom DDP jak najkrótszego czasu dojazdu oraz możliwości dotarcia do Dziennego Domu Pomocy w godzinach dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczestników,
będą oni przywożeni i odwożeni indywidualnie. Wykonawca zobowiązany będzie łączyć kursy z miejsc blisko położonych w celu maksymalnego wykorzystania środka transportu. Uczestnicy
indywidualnie bądź Zamawiający, telefonicznie będą umawiać godziny dojazdu i powrotu z Dziennego Domu Pomocy z Wykonawcą. Wykonawca winien dysponować możliwością umawiania przewozu telefonicznie.
4) Rozliczenie za wykonaną usługę będzie się odbywało według następujących zasad:
a) Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu na podstawie kilometrowej stawki wynagrodzenia za 1 km.
b) Płatność będzie dokonywana w oparciu o rzeczywistą ilość przejechanych kilometrów przez Wykonawcę.
c) Podstawą do zapłaty faktury będzie zatwierdzony przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, protokół potwierdzający ilość przejechanych kilometrów w danym miesiącu.
5) Dzienny limit wynosi średnio 50 km. Łączna szacowana ilość kilometrów w okresie obowiązywania umowy wynosi ok. 6 000 km. Podana ilość kilometrów nie wiąże w żaden sposób Zamawiającego.
6) Podana w ofercie stawka za kilometr musi zawierać wszystkie opłaty, wynagrodzenie kierowcy łącznie z pochodnymi, koszt ubezpieczenia pojazdu OC i NW, kierowcy i pasażerów oraz wszystkie możliwe obciążenia.
7) Przez cały okres trwania umowy obowiązuje stała stawka brutto (zgodnie ze złożoną ofertą).
8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby przewożonych osób.
9) Wykonawca zobowiązany jest do pomocy osobom przewożonym podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz umieszczenia wózka inwalidzkiego wewnątrz pojazdu oraz jego rozładunku.
10) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdów, sprawnych technicznie, ogrzewanych, posiadających ważne ubezpieczenie OC i NW i stosowne badania techniczne, wyposażonych w pasy bezpieczeństwa, a zimą w opony zimowe. W sezonie letnim Wykonawca zapewni w pojazdach możliwość włączenia klimatyzacji.
11) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego w przypadku awarii pojazdu oraz podstawienia pojazdu zastępczego.
12) Informację dotyczącą ilości osób do przewiezienia Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy.
13) Wykonawca jest zobowiązany tak zorganizować dowóz uczestników do ich indywidualnych potrzeb, żeby uczestnicy dotarli na miejsce nie później niż pomiędzy godzinami 7:00-9:00.
14) Strony zgodnie postanawiają, że odwóz uczestników z Dziennego Domu Pomocy do miejsca zamieszkania będzie następował od godziny 15:00-17:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin przywozu i odwozu uczestników.
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w Dziennym Domu Pomocy, a tym samym do rezygnacji z dowozu w danym dniu w sytuacji wystąpienia okoliczności wynikających z organizacji lub funkcjonowania Dziennego Domu Pomocy. Informacja o rezygnacji z kursu w danym dniu zostanie przesłana do Wykonawcy na adres mailowy do godziny 20:00 dnia poprzedzającego.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie, w szczególności:
1) Pozostałe obowiązki wykonawcy:
a) Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi przewozu. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zgodnego z obowiązującymi przepisami stanu technicznego pojazdu, poprzez dokonanie kontroli stanu technicznego pojazdu oraz wykonanie
okresowych badań technicznych pojazdu w terminach określonych przez właściwe przepisy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stanu technicznego pojazdu przed rozpoczęciem
świadczenia usługi, w tym do wezwania Policji lub zlecenia kontroli wybranemu przez siebie podmiotowi.
c)Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia obsługi pojazdu przez kierowcę/-ów posiadających
zgodne z przepisami prawa kwalifikacje do kierowania pojazdami i stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy, a w przypadku niedyspozycji kierowcy, do niezwłocznego zapewnienia
zastępstwa, niezależnie od przyczyny niedyspozycji.
d)Wykonawca ponosi koszty kontroli, która wykaże, że pojazd nie spełnia wymagań technicznych,
oraz zobowiązuje się do niezwłocznego zapewnienia na własny koszt pojazdu zastępczego spełniającego wymogi zawarte w opisie zamówienia.
e)Wykonawca jest zobowiązany dysponować co najmniej 2 kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii właściwej dla pojazdu, który będą obsługiwać oraz minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu pojazdów i aktualne badania lekarskie i psychotechniczne dopuszczające do prowadzenia pojazdów samochodowych zgodnie z posiadaną kategorią prawa jazdy.
f)Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma pojazdami, posiadającymi aktualne badania techniczne.
g) odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny przejazdów.
h) Wykonawca zobowiązuje się, że w razie, gdy realizacja przez niego przedmiotu umowy odbywać
się będzie przy pomocy floty pojazdów w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.
- Prawo o ruchu drogowym – flota ta będzie spełniać wymagania, o których mowa w art.68 ust.3
ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość organizowania dodatkowych kursów lub całkowitej
rezygnacji z ich wykonywania w danym okresie. Do okoliczności powyższych Zamawiający w szczególności zalicza: wypadki losowe powodujące wycofanie się uczestnika z projektu. Nie ma to
jednak wpływu na stawkę za 1 km zaoferowaną przez Wykonawcę. Zamawiający nie przewiduje
dodatkowych kosztów w trakcie realizacji zamówienia ani po stronie Zamawiającego ani Wykonawcy.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Opisie Przedmiotu Zamówienia, oraz w projekcie umowy stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Przewóz Osób Stefan Szymik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471800660
7.3.4) Miejscowość: Marklowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZYMIK STEFAN USŁUGI TRANSPORTOWE - Przewóz osób
jakie przetargi wygrała firma
SZYMIK STEFAN USŁUGI TRANSPORTOWE - Przewóz osób
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Poprawa infrastruktury rowerowej Al. Piechoczka i Al. Piłsudskiego w Jastrzębiu-Zdroju
- Remont chodnika przy ul. Bogoczowiec w Jastrzębiu-Zdroju
- Skaczemy do góry - trampoliny w Skateparku
- Budowa siłowni na Osiedlu Pionierów w Jastrzębiu-Zdroju
- Rozbudowa placu zabaw przy ul. Spółdzielczej w Jastrzębiu-Zdroju
- Poprawa parametrów technicznych odnogi ul. Młyńskiej i odnogi ul. Zamłynie w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Krośnice w obwodzie szkolnym Kuźnica Czeszycka w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r.
- Dowóz uczniów do publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Krośnice w obwodzie szkolnym Krośnice w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r.
- Dowóz uczniów do publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Krośnice w obwodzie szkolnym Bukowice w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r.
- Usługa dowozu uczniów z terenu Gminy Wojnicz do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu w roku szkolnym 2025/2026
- Dowozy szkolne dzieci z niepełnosprawnością w latach 2025/2026
- "Dowóz dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Sobków w roku szkolnym 2025/2026 na podstawie zakupu miesięcznych ulgowych biletów z ustawową ulgą przysługującą młodzieży szkolnej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.