eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówSukcesywna dostawa konserw dla Domy Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa konserw dla Domy Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 55

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-066

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpskrakowska.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrakowska.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab4a7c94-a94f-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa konserw dla Domy Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab4a7c94-a94f-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043552/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa konserw w okresie styczeń-czerwiec 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt 1 Zamawiający może udzielić zam. w trybie wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okol., o których mowa w art. 214 warunki udzielenia zam. z wolnej ręki ust. 1 pkt 1-5 i 7-14.
Zamówienie udzielone zostało na podst. art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust.1 pkt 5, który stanowi, że Zamawiający może udzielić zam. w trybie zam. z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Postęp. na dostawę konserw w I półroczu 2024 r. zostało ogłoszone 2-krotnie, obydwa postęp. zostały unieważnione na podst. art. 255 pkt 2 ustawy. Z uwagi na fakt, że postep. dotyczy produktów mających zabezpieczać potrzeby żywieniowe mieszkańców DPS od miesiąca stycznia 2024 r., a 2 wcześniej ogłoszone postępowania zostały unieważnione udzielono zamówienia w trybie z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-821ca708-8450-11ee-a60c-9ec5599dddc1, ocds-148610-adc85fb0-9811-11ee-9ee7-e2087ac16d09

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS-OP.271.65.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Drobiu i Wędlin Robert Biernat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122828724

7.3.4) Miejscowość: Skawa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-713

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13482,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.