eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Świadczenie usług grabarskich na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług grabarskich na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD ZASOBÓW KOMUNALNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120288979

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Garncarska 4

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzzk-zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzzk.chrzanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a225651b-89f0-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług grabarskich na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a225651b-89f0-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016031/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Świadczenie usług grabarskich na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509873

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług grabarskich na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie.
Obejmować one będą:
1.Udział w ceremoniach pogrzebowych odprawianych na cmentarzu w dni powszednie oraz
w dni wolne od pracy po wcześniejszym uzgodnieniu z administracją cmentarza.
2.Przygotowanie wszystkich grobów zgodnie z Ustawą o cmentarzach i chowaniu zmarłych z dnia 31 stycznia 1959 r. oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 r. Podczas wykonywania prac należy przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
3.Pochowanie trumny do grobu ziemnego, w zakres usługi wchodzi w szczególności:
a) zabezpieczenie otoczenia grobu matami nieprzepuszczającymi,
b) wykopanie grobu zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktu-ry z dnia 7 marca 2008 r.
c) zasypanie grobu,
d) uporządkowanie terenu przyległego i grobu ( w tym: formowanie mogiły, wbicie krzyża, położenie kwiatów i zniczy).
4.Umieszczenie urny do grobu ziemnego oraz w niszy urnowej.
5.Pochowanie trumny lub urny w grobie murowanym.

6.Wykonanie ekshumacji trumny , urny z grobu ziemnego lub z grobu murowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r., w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi.
7.Wykonanie ekshumacji urny z kolumbarium zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia
z dnia 7 grudnia 2001 r w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi.
8. Sprawdzenie grobu przed pochówkiem, czy istnieje możliwość techniczna dochowania do istniejącego grobu.
9.Likwidacja grobów wraz z demontażem nagrobka i usunięciem odpadów.
10.Przygotowanie placu pożegnań do uroczystości pogrzebowych oraz uprzątnięcie go po zakończeniu uroczystości.
11.Obsługa kostnicy z Salą pożegnań , w zakresie:
a) udostępnienie pomieszczeń na czas trwania ceremonii pogrzebowej,
b) przygotowanie Sali pożegnań zgodnie z charakterem ceremonii (świecki / kościelny),
a) ustawienie klimatyzacji i wentylacji zgodnie z temperaturą panującą na ze-wnątrz,
b) włączenie nagłośnienia i TV,
c) zapalenie świec,
d) zamknięcie pomieszczeń wraz z wyłączeniem używanego sprzętu i zakodo-waniem budynku,
e) uprzątnięcie Sali pożegnań pomiędzy ceremoniami pogrzebowymi w przypad-ku odbywających się kilku ceremonii w danym dniu.
12.Udostępnienie toalet w budynku sanitarnym w dniach wolnych od pracy administracji na czas trwania ceremonii pogrzebowej w Sali pożegnań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371110-8 - Usługi cmentarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180063,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180063,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180063,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kamieniarski Andrzej Sojka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371111547

7.3.4) Miejscowość: Jaworzno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180063,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.