Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00518264/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ZDROWIA W MIKOŁOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241294970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-mikolow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-mikolow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f23fc1f5-8dd1-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f23fc1f5-8dd1-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/14/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247348,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu i termicznej utylizacji odpadów medycznych powstałych w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych w placówkach Zamawiającego o następujących kodach i w szacowanych rocznych ilościach określonych w SWZ.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywa się w oparciu o obowiązujące przepisy prawa w zakresie zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych oraz prowadzenia dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (t.j. Dz.U.2023.1587 z późn.zm.) wraz z rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, w szczególności:
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (t.j. Dz.U.2017.1975).
Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (t.j. Dz.U.2014.107);
oraz Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz.U.2022.2147 z późn.zm.),
z zachowaniem zasady bliskości, o której mowa w art. 20 ust. 3 w/w ustawy o odpadach
4. Odbiór odpadów następować będzie z następujących placówek Zamawiającego:
• Szpital Powiatowy - Mikołów, ul. Waryńskiego 2
• Przych. Wielospecjalist. Filia Nr 1 - Mikołów, ul. Waryńskiego 2
• Przychodnia Wielospecjalistyczna - Mikołów, ul. Okrzei 31
• Przych. Wielospecjalist. Filia nr 2 - Mikołów - Mokre, ul. Wojska Polskiego 34
• Przych. Wielospecjalist. Filia nr 3 - Mikołów - Paniowy, ul. Przelotowa 70
• Przych. Wielospecjalist. Filia nr 4 - Mikołów - Kamionka, ul. Katowicka 91
• Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy (dalej: ZPO) – Łaziska Górne, ul. Staszica 4
5. Odbiór odpadów z wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc będzie odbywać się:
a. ze Szpitala Powiatowego, Filii Nr 1 i ZPO - 3 razy w tygodniu,
w każdy poniedziałek, środę i piątek w godz. od 9:00 do 10:30
b. z Przychodni Wielospecjalistycznej i pozostałych Przychodni - 1 raz w tygodniu,
w każdy wtorek lub środę w godz. od 8:00 do 14:00
6. Odbioru odpadów dokonywać będą pracownicy Wykonawcy w obecności przedstawiciela Zamawiającego, po określeniu wagi i potwierdzeniu odbieranych ilości w prowadzonej przez Zamawiającego ewidencji, własnym transportem, własnymi środkami i na własny koszt. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za stan sanitarny oraz zgodność i przestrzeganie odpowiednich przepisów w zakresie środków transportu, metod utylizacji oraz odpowiednie kwalifikacje zatrudnionych pracowników. Pracownicy odbierający odpady medyczne wchodząc do pomieszczeń Zamawiającego muszą założyć własną odzież ochronną (fartuch, rękawiczki, maseczka).
7. Wykonawca dostarczy do punktu odbioru odpadów w Szpitalu przy ul. Waryńskiego 2, cztery zamykane plastikowe kontenery o szerokości nie większej niż 700 mm, o pojemności nie mniejszej niż 500 litrów. Odpady odbierane będą w pojemnikach. Każdorazowo w miejsce odbieranych pojemników Wykonawca dostarcza puste pojemniki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263902,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263902,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263902,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FOREST Sylwia Żak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SARPI Dąbrowa Górnicza Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241167905
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYLWIA ŻAK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "FOREST"
jakie przetargi wygrała firma
SYLWIA ŻAK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "FOREST"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263902,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla przeprowadzenia inwestycji związanej z przebudową ul. Korczaka z oświetleniem i kanalizacją deszczową w Mikołowie
- Dostawa zestawów operacyjnych, serwet, podkładów i jednorazowej odzieży ochronnej
- Remont pomieszczeń biurowych Centrum Usług Społecznych w Mikołowie, na parterze budynku przy ulicy Kolejowej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla przeprowadzenia inwestycji związanej z rozbudową ul. Sosnowej w Mikołowie na odcinku od posesji nr 24 do 30.
- Przebudowa istniejącego placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Mikołowie im. Tadeusza Więcka - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Modernizacja orynnowania, obróbek oraz części pokrycia budynku internatu należącego do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1"
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa związana z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Giby oraz prowadzenie PSZOK
- Odbieranie odpadów z nieruchomości niezamieszkanych z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów budowlanych o kodzie 17 01 07 z Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- Usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Brody
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.