Ogłoszenie z dnia 2022-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00257530/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynków położonych na terenie przeznaczonym pod rozbudowę cmentarza komunalnego w Pile
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdizpila.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka budynków położonych na terenie przeznaczonym pod rozbudowę cmentarza komunalnego w Pile2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ff9b2b1-3d6a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257530/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.I-1/341/20/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbiórka trzech budynków oraz infrastruktury podziemnej i nadziemnej, zlokalizowanych na działkach nr 109/17 i 109/18 obręb 0036 Piła w celu przygotowania terenu pod rozbudowę Cmentarza Komunalnego w Pile, zgodnie z:
- pozwoleniem na rozbiórkę nr 779/2021 z dnia 14 września 2021 roku wydanym przez Starostę Pilskiego na podstawie projektu rozbiórki dla budynku nr 1, na działce nr 109/17,
- zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę pn. rozbiórka dwóch
Budynków - budynek nr 2 i nr 3, na działce nr 109/17
- specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót rozbiórki trzech budynków,
- przedmiarem robót.
1. Prace rozbiórkowe należy wykonać na podstawie posiadanej przez zamawiającego dokumentacji
budowlanej rozbiórkowej, przy spełnieniu wszystkich warunków wynikających z wydanych w tym zakresie pozwoleń, zgłoszeń i uzgodnień.
2. Do obowiązków wykonawcy będzie należało przeprowadzenie przed złożeniem oferty wizji lokalnej na terenie działek objętych rozbiórką.
3. W ramach rozbiórki należy usunąć składowane na terenie działek objętych rozbiórką materiały budowlane,
a dochód uzyskany ze sprzedaży lub wartość pozyskanych materiałów do wykorzystania we własnym zakresie przez Wykonawcę uwzględnić przy szacowaniu oferty.
Uwaga:
Zamieszczony w dokumentacji przetargowej przedmiar robót ma charakter tylko pomocniczy, ułatwiający wycenę robót. Nie stanowi podstawy rozliczeń robót pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie. Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję Pracy o zaistniałych wątpliwościach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Mirosław Ruszkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651352979
7.3.4) Miejscowość: Jastrowie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa Mirosław Ruszkowski
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa Mirosław Ruszkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-22INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- Wykonanie inicjalnej bazy GESUT
- Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile
- Modernizacja lokali mieszkalnych - treningowych.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Budowlanych w Pile
- Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile, w tym wymiana ogrodzenia, oświetlenia, monitoringu oraz siłowni zewnętrznej.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kotłowni i instalacji gazowej z szafką gazową oraz remont elewacji w budynku szklarni dużej
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
- "Remont elewacji budynków BKS 2a i 2b" - DPG w Terespolu
- Modernizacja strefy saun w budynku pływalni miejskiej Atlantis.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.