eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockWymiana okien i drzwi, docieplenie elewacji w Domu Dziecka - Integracyjnym Centrum Opieki i Wychowania 13 w Otwocku ul. Komunardów 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Otwock: Wymiana okien i drzwi, docieplenie elewacji w Domu Dziecka - Integracyjnym Centrum Opieki i Wychowania 13 w Otwocku ul. Komunardów 10
Numer ogłoszenia: 199987 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka-Integracyjne Centrum Opieki i Wychowania "13", ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 0-22 779 25 61, fax 0-22 779 25 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl BIP, Inne jednostki, jednostki organizacyjne, PCPR

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka opiekuńczo-wychowawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi, docieplenie elewacji w Domu Dziecka - Integracyjnym Centrum Opieki i Wychowania 13 w Otwocku ul. Komunardów 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi, docieplenie elewacji w Domu Dziecka - Integracyjnym Centrum Opieki i Wychowania w Otwocku ul. Komunardów 10 1. Wymiana stolarki okiennej na okna z PCV oraz wymiana drzwi wejściowych a) Demontaż okien i drzwi drewnianych, montaż okien plastikowych i nowych drzwi drewnianych b) Wymiana podokietnnika zewnętrznego c) Uzupełnienie tynków ościeżnic wewnętrznych, malowanych farba emulsyjna 2. Docieplenie ścian metoda lekka-mokra a) Przygotowanie podłoża do przyklejenia płyt styropianowych poprzez oczyszczenie z brudu, kurzu i zbicie odspojonych fragmentów tynku b) Zagruntowanie środkiem zwiększającym przyczepność i nośność podłoża c) Przyklejenie płyt styropianowych frezowanych gr 10 cm d) Dodatkowe mocowanie płyty styropianowej kolkami z tworzywa sztucznego w ilości 6 szt na 1 m2 e) Uszczelnienie styków styropianu z oknami i elementami obróbek blacharskich f) Wykonanie warstwy zbrojonej, poprzez nałożenie 3 mm warstwy zaprawy klejowej g) Nałożenie podkładu tynkarskiego h) Nałożenie cienkowarstwowego tynku mineralnego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.21.52.15 - Domy dziecka Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.15 - Roboty budowlane w zakresie domów dziecka Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 45.44.21.21 - Malowanie budowli Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.21 - Malowanie budowli Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.2.1 Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont w zakresie wymiany okien i docieplenia budynku 1.2.2. Dysponują osobami , które będą pełniły funkcję kierownika budowy w zakresie: - konstrukcyjno-budowlanej Każda z osób pełniących funkcje kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Osoby pełniące funkcje kierownika budowy muszą posiadać minimum 3 letnie doświadczenie jako kierownik budowy w wymienionym zakresie 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.3.1.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie prowadzenia prac remontowych w Domu Dziecka na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 PLN 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr164, poz. 1163 ze zm.) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, stwierdzając jedynie na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach wymienionych pkt XIII czy warunek udziału w postępowaniu został spełniony, czy nie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia lub poświadczenie za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. określone w art. 22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik do niniejszej Dokumentacji 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz prac zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających charakterowi zamówienia tj. odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom ogólnobudowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 2 prac ( każda z prac o wartości nie mniejszej niż 200.000 PLN musi dotyczyć okien i docieplenia) 1.4 Wykaz osób(y) pełniących funkcje kierownika budowy w zakresie : - konstrukcyjno-budowlanym wraz z uprawnieniami ( ksero) w wymienionych zakresach. Dla kierowników budowy musi być załączone aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Dla każdej z wymienionych osób musi być podane doświadczenie na kierowniczym stanowisku ( tj. ilość lat na kierowniczym stanowisku) 1.5 Oryginału lub poświadczonej kopii polisy ubezpieczeniowej ( gwarancja bezwarunkowa) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej tytułu prowadzenia działalności Polisa ubezpieczeniowa musi wynosić co najmniej 300.000PLN. Polisa musi obejmować okres remontu w Domu Dziecka , jeżeli w okresie remontu umowa ubezpieczeniowa wygasa , Wykonawca musi przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedstawić oświadczenie, że przedłuży umowę na okres do odbioru prac. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.2, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości B) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie C) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej , zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwocki.pl BIP, Inne jednostki, jednostki organizacyjne, PCPR

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka Integracyjne Centrum Opieki i Wychowania 05-400 Otwock ul. Komunardów 10 w sekretariacie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Dziecka Integracyjne Centrum Opieki i Wychowania 05-400 Otwock ul. Komunardów 10 w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.