eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Wykonanie robót budowlanych1.Wykonanie instalacji chłodzenia tomografu komputerowego; 2.Wykonanie Instalacji odgromowej dla ochrony solarów na dachu budynku łącznika; 3.Wykonanie Instalacji gazowej wewnętrznej; związanych z realizacją zadania inwestycyjnego składającego się z dwóch zadań pn.I zadanie - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz kogenerację w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-22

Pruszków: Wykonanie robót budowlanych: 1.Wykonanie instalacji chłodzenia tomografu komputerowego; 2.Wykonanie Instalacji odgromowej dla ochrony solarów na dachu budynku łącznika; 3.Wykonanie Instalacji gazowej wewnętrznej; związanych z realizacją zadania inwestycyjnego składającego się z dwóch zadań pn.: I zadanie - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz kogenerację w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności
Numer ogłoszenia: 199870 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 77 09 308, faks 22 77 09 308.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych: 1.Wykonanie instalacji chłodzenia tomografu komputerowego; 2.Wykonanie Instalacji odgromowej dla ochrony solarów na dachu budynku łącznika; 3.Wykonanie Instalacji gazowej wewnętrznej; związanych z realizacją zadania inwestycyjnego składającego się z dwóch zadań pn.: I zadanie - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz kogenerację w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych: 1. wykonanie instalacji chłodzenia tomografu komputerowego; 2. wykonanie instalacji odgromowej dla ochrony solarów na dachu budynku łącznika; 3. wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej, którą należy wykonać zgodnie z aktualnie sporządzonym projektem uwzględniającym zalecenia gazowni. Roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia powiązane są z trwającymi aktualnie robotami budowlanymi polegającymi min. na wykonywaniu instalacji kolektorów słonecznych, układu kogeneracyjnego i węzłów cieplnych z pompami ciepła. Wykonawca jest zobligowany w trakcie wykonywania robót do ustalenia z firmą, prowadzącą aktualnie roboty w ramach innego realizowanego przez Szpital Kolejowy zadania inwestycyjnego, wszelkich szczegółów organizacyjnych i technicznych dotyczących integracji instalacji objętych zakresem zamówienia z nowobudowanymi przez tą firmę elementami instalacji sanitarnych. Powyższe nie narusza postanowień art. 29 ustawy PZP, albowiem ustalenia, o których mowa powyżej mają wyłącznie roboczy charakter. Przedmiot zamówienia obejmuje prace szczegółowo opisane w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarach robót, zgodnie z którymi należy wykonać przedmiot zamówienia. Wykonanie robót musi być zgodne ze sztuką budowlaną adekwatną w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. Dokumentacja Techniczna i Projektowa o której mowa powyżej stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ,.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do 50% wartości udzielonego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie: - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, w której zakresie były instalacje elektryczne, a także co najmniej jednej roboty budowlanej, w której zakresie były instalacje gazowe, o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych ); Powyższe mogło nastąpić w wyniku zawartej jednej lub dwóch osobnych umów. wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do SIWZ; w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie ze swoim wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie; Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek spełni Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować osobami, które: - minimum 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im wcześniej wydane uprawnienia lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w kraju ich wydania) - minimum 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im wcześniej wydane uprawnienia lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w kraju ich wydania) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SIWZ; w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie ze swoim wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie; oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SIWZ; w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie ze swoim wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

załącznik nr 1 - Formularz ofertowy; Załącznik nr 5a - wzór protokołu dostawy, montażu, pierwszego uruchomienia, szkolenia personelu i odbioru końcowego; Załącznik nr 5b - wzór protokołu odbioru wykonanych robót (częściowych/końcowego); Załącznik nr 5c - wzór protokołu odbioru końcowego robót; Załącznik nr 6 - harmonogram rzeczowo -terminowo-finansowy robót Pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach: ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę; wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia takie jak brak dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy) proporcjonalnie o czas trwania awarii. wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej lub uzasadnionej przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód. wystąpią inne przyczyny obiektywnie niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie nadzoru nad robotami w sposób przewidziany w SIWZ (zmiana technologii, zmiana norm, itp.). Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych, bez konieczności sporządzania aneksu. Ponadto, Strony dopuszczają zmiany w umowie polegające na: a) zmianie wysokości brutto wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawek podatkowych - od daty wejścia w życie stosownych przepisów prawa - w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania faktur z uwzględnieniem powyższej zmiany; b) zmianie terminu realizacji zamówienia w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1) w razie zmiany terminów realizacji zawartej już przez Zamawiającego umowy na roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego; 2) na skutek wad w dokumentacji projektowej ujawnionych w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 3) konieczności wykonania udokumentowanych robót dodatkowych lub uzupełniających; 4) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny; 5) wprowadzeniu na rynek technologii, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji, czasu realizacji lub kosztów inwestycji; - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy musi być dokonana z uwzględnieniem § 5 umowy i nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 2 ust. 1 umowy; c) odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy w razie rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części robót objętych umową z Wykonawcą robót budowlanych; d) zmianie osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy pod warunkiem, że nowe osoby będą legitymować się uprawnieniami, doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi nie gorszymi od wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na potwierdzenie czego przedłożą stosowane dokumenty (uprawnienia budowlane). Zmiana osób nie stanowi podstawy do aneksowania umowy, jednakże powinna zostać zawarta na piśmie. Dopuszczalne zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 mogą być uzasadnione w szczególności: a) zmianą obowiązujących przepisów prawa; b) obniżeniem kosztów wykonania robót lub kosztów eksploatacji (użytkowania) obiektu, z zachowaniem jakości i funkcjonalności przyjętych rozwiązań; c) podniesieniem wydajności urządzeń; d) podniesieniem bezpieczeństwa wykonywania robót; e) usprawnieniem w trakcie użytkowania obiektu. 15.5. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 15.4. lit. b) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, uzgodnioną z Wykonawcą robót budowlano - instalacyjnych, propozycję zmiany terminu zakończenia robót wraz z dokumentami potwierdzającymi konieczność przedłużenia umownego terminu wykonania przedmiotu zamówienia z załączoną opinią nadzoru inwestorskiego. Strony wspólnie pisemne uzgodnią nowy termin zakończenia inwestycji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera w Pruszkowie SP ZOZ ul. Warsztatowa 1 05-800 Pruszków zamowienia@szpk.pl Tel./fax (022) 77 09 308 www.szpk.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera w Pruszkowie SP ZOZ ul. Warsztatowa 1 05-800 Pruszków 3 piętro Sala Konferencyjna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 oraz ze środków budżetu województwa mazowieckiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.