eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleŚwiadczenie usług głosowych ISDN oraz analogowych dla potrzeb Policji na terenie województwa opolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-17

Opole: Świadczenie usług głosowych ISDN oraz analogowych dla potrzeb Policji na terenie województwa opolskiego
Numer ogłoszenia: 199675 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4545001, 4222670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług głosowych ISDN oraz analogowych dla potrzeb Policji na terenie województwa opolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie telekomunikacyjnych usług głosowych ISDN oraz usług głosowych analogowych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i na warunkach określonych we wzorach umowy stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych musi zapewniać obsługę połączeń telefonicznych: a) dla ruchu przychodzącego - wszystkich rodzajów połączeń telefonicznych w zakresie numeracji; b) dla ruchu wychodzącego: - połączeń w ruchu lokalnym i strefowym, - połączeń w ruchu międzystrefowym, - połączeń w ruchu międzynarodowym, - połączeń do sieci telefonii komórkowej - połączeń na numery specjalne i usługowe innych operatorów Wykonawca poniesie koszty wyposażenia i konfiguracji central telefonicznych Zamawiającego w przypadku braku możliwości technicznych współpracy urządzeń Zamawiającego z urządzeniami Wykonawcy. W celu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca przyłączy urządzenia końcowe Zamawiającego do sieci, w ten sposób, że zapewni użytkownikowi dostęp do publicznej sieci umożliwiający korzystanie z usług telekomunikacyjnych. Parametry techniczne łączy telefonicznych wykorzystywanych do świadczenia usług będą zgodne z obowiązującymi normami. Wykonawca zapewni całodobowy dostęp telefoniczny do służb technicznych w celu zgłaszania uszkodzeń i konfiguracji usług..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: a. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości określonej poniżej: - zadanie nr 1 -5 000,00zł - zadanie nr 2 - 1 000,00zł Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości odpowiadającej sumarycznej wysokości wyszczególnionych wyżej kwot odpowiednio dla zadań, których oferta dotyczy. b. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. c. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą. d. Termin wniesienia wadium upływa dnia 26.09.2012 r. o godzinie 11:00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli dokumenty potwierdzają, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, tj.: jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa UKE (ustawa z dn. 26.07.2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. nr 171 poz. 1800 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli dokumenty potwierdzają, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonał lub wykonuje w przypadku usług okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia -świadczenie usług telekomunikacyjnych z zakresu telefonii stacjonarnej dla podmiotów gospodarczych o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż: - dla zadania nr 1 lub dla zadania 1 i 2 - 100 000,00 PLN; - dla zadania nr 2 - 25 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w trakcie jej obowiązywania w następującym zakresie: Dla zadania nr 1 (§ 2, ust.2 wzoru umowy): 1) rezygnacja ze świadczenia usług w poszczególnych lokalizacjach, w przypadku likwidacji, lub reorganizacji jednostek Policji, 2) zmiana miejsca instalacji świadczonej usługi, co uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem istnienia możliwości technicznych po stronie Wykonawcy, 3) uruchomienie lub rezygnacja ze świadczenia usług dodatkowych (CLIP, CLIR, COLP, COLR UUS1), co uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego 4) zmiana liczby DDI i MSN, co uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem istnienia możliwości technicznych po stronie Wykonawcy, 5) zmiana numeru stacji abonenckiej w zależności od potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem istnienia możliwości technicznych po stronie Wykonawcy. Dla zadania nr 2 (§ 2, ust.2 wzoru umowy): 1) rezygnacja ze świadczenia usług w poszczególnych lokalizacjach, w przypadku likwidacji, lub reorganizacji jednostek Policji, 2) zmiana miejsca instalacji świadczonej usługi, co uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem istnienia możliwości technicznych po stronie Wykonawcy, 3) uruchomienie lub rezygnacja ze świadczenia usług dodatkowych (CLIP, CLIR), co uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, 4) zmiana numeru stacji abonenckiej w zależności od potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem istnienia możliwości technicznych po stronie Wykonawcy. Koszt ww. zmian (z wyjątkiem zmian określonych w punktach nr 1) naliczany będzie przez Wykonawcę w oparciu o jego cennik stanowiący Załącznik nr 3 do Umowy. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) zmianie ulega kwota brutto umowy. Wzory umów dla poszczególnych zadań z załącznikami stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia za odpłatnością.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 204.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi głosowej ISDN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych ISDN musi zapewniać obsługę połączeń telefonicznych: a) dla ruchu przychodzącego - wszystkich rodzajów połączeń telefonicznych w zakresie numeracji; b) dla ruchu wychodzącego: - połączeń w ruchu lokalnym i strefowym, - połączeń w ruchu międzystrefowym, - połączeń w ruchu międzynarodowym, - połączeń do sieci telefonii komórkowej - połączeń na numery specjalne i usługowe innych operatorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi głosowej analogowej (PSTN).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych analogowych (PSTN) musi zapewniać obsługę połączeń telefonicznych: a) dla ruchu przychodzącego - wszystkich rodzajów połączeń telefonicznych w zakresie numeracji; b) dla ruchu wychodzącego: - połączeń w ruchu lokalnym i strefowym, - połączeń w ruchu międzystrefowym, - połączeń w ruchu międzynarodowym, - połączeń do sieci telefonii komórkowej - połączeń na numery specjalne i usługowe innych operatorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.