eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-ZdrójDpstawy artykułów spożywczych i wody mineralnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-05

Krynica-Zdrój: Dpstawy artykułów spożywczych i wody mineralnej.
Numer ogłoszenia: 199626 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Świdzińskiego 4, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 4146900, 4146387, faks 018 4146240.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-wojskowe.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dpstawy artykułów spożywczych i wody mineralnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie artykułów spożywczych i wody mineralnej dla 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Krynicy-Zdroju w okresie 6 miesięcy, z tym że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym Wykonawcy. b)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż przedmiot dostawy spełnia odpowiednio wymagania określone w formularzu cenowym. c)Zgodnie z dyspozycją art.30 ust. 5 ustawy pzp do oferty sporządzonej w oparciu o formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane artykuły spożywcze (produkty równoważne) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. d)UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. e)Cechy produktów równoważnych Zamawiający określił szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym f)W rubryce Nazwa oferowanych artykułów zgodna z fakturowaniem na etapie dostaw formularza szczegółowego należy podać taką nazwę oferowanych artykułów - jakie będą dostarczane w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej. Podana nazwa musi być tożsama z nazwą podaną w wystawianej fakturze podczas realizacji umowy. g)Nieskonkretyzowanie przedmiotu oferty - brak wskazania nazwy zaoferowanego artykułu spożywczego - będzie traktowane jako brak możliwości weryfikacji oferty. h)Na podstawie art. 89 ust 1 kt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona. i)Dostarczane produkty powinny być świeże, w pierwszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami jakościowymi j)Dostarczane produkty muszą być dostarczone w oryginalnych, nie uszkodzonych, szczelnych, zamkniętych opakowaniach, prawidłowo oznakowane w języku polskim k)Wszystkie produkty musza posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami, dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu na każdym etapie obowiązywania umowy l)Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule m)Zamawiający wymaga, aby dostawy artykułów były realizowane od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6.00 do 8.00, z wyłączeniem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy, przy czym każde zamówienie będzie składane w dniu poprzedzającym termin jego dostawy n)Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.Zamówienie poniżej kwoty 134 000 euro.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.98.10.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości minimum 100 % kwoty brutto złożonej oferty, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy wraz z wypełnionym formularzem w części szczegółowej - Załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Warunki płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na następujących warunkach: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwości zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia do 20% całkowitej jego wartości brutto ze względów technicznych, organizacyjnych i osobowych lub ze względu na zasadę gospodarności, celowości i efektywności wydatkowania środków publicznych. 2. Rozwiązania umowy wraz z upływem, czasu na jaki została zawarta lub wraz z wyczerpaniem całkowitej wartości umowy brutto. 3. Wypowiedzenia umowy w razie opóźnień w realizacji przedmiotu umowy oraz nie dotrzymania terminów załatwiania reklamacji, a także w innych przypadkach nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących zmianę form, zasad lub sposobu organizowania i zapewniania wyżywienia przez Zamawiającego dla swoich kuracjuszy, pacjentów czy gości hotelowych zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na przedmiotowe zamówienie w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości powyższych okolicznościach. Zamawiający przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: I) w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) w sytuacji niemożności realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, uznanych na piśmie przez Zamawiającego, b) w razie zaistnienia okoliczności określonej w art. 145 ustawy Pzp, c) w razie złożenia przez Zamawiającego trzykrotnej, uzasadnionej pisemnie reklamacji towaru lub sposobu i terminowości wykonywania dostaw; II) w zakresie zmian: a) w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, b) osób reprezentujących strony. 4. Zamawiający ma prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku wystąpienia okoliczności określonej w ust. 3 pkt I lit. c) niniejszego paragrafu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-wojskowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2015 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 125, sekretariat, 1 piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy artykułów spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie artykułów spożywczych dla 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Krynicy-Zdroju w okresie 6 miesięcy, z tym że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie poniżej kwoty 134 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy wody mineralnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie wody mineralnej dla 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Krynicy-Zdroju w okresie 6 miesięcy, z tym że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie poniżej kwoty 134 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Warunki płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.