Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-07
Lublin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury analitycznej:
1) Pakiet I - dostawa mineralizatora mikrofalowego - 1 szt.,
2) Pakiet II - Zestaw laboratoryjny składający się z dwuwiązkowego spektrofotometru UV-Vis, zestawu komputerowego oraz oprogramowania do sterowania spektrofotometrem - 1 kpl.
Numer ogłoszenia: 199514 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Ochrony Środowiska, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie , ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7186201, 7186258, faks -81 7186255.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury analitycznej: 1) Pakiet I - dostawa mineralizatora mikrofalowego - 1 szt., 2) Pakiet II - Zestaw laboratoryjny składający się z dwuwiązkowego spektrofotometru UV-Vis, zestawu komputerowego oraz oprogramowania do sterowania spektrofotometrem - 1 kpl..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I Opis przedmiotu zamówienia Kod CPV 38430000-8 Aparatura do wykrywania i analizy Mineralizator mikrofalowy Wymagania ogólne: 1. Mineralizator mikrofalowy do mineralizacji próbek organicznych i nieorganicznych. 2. Pełna instrukcja obsługi w języku polskim i angielskim. 3. Oprogramowanie sterujące w języku polskim i angielskim. 4. Certyfikat CE. 5. Gwarancja na co najmniej 12 miesięcy od daty instalacji. 6. Autoryzowany serwis pogwarancyjny oraz dostępność materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych przez co najmniej 10 lat. 7. Możliwość serwisowania w miejscu instalacji. 8. Wliczone w cenę: - transport, - instalacja sprzętu, - przeszkolenie użytkowników przez pracownika serwisu. 9. Miejsce dostawy, instalacji i szkolenie Delegatura WIOŚ w Zamościu ul. Hrubieszowska 69A. Wymagania szczegółowe: 1. Mineralizator z zestawem: rotor i co najmniej 20 naczyń z fluorowanego polimeru TFM (wytrzymujących temperaturę do 300oC i ciśnienie operacyjne do co najmniej 30 bar) o pojemności co najmniej 50 ml. 2. Możliwość jednoczesnej mineralizacji co najmniej 20 próbek. 3. Możliwość mineralizacji naważek próbek o masie 2g. 4. Zamykanie i otwieranie naczyń bez używania dodatkowych narzędzi. 5. Możliwość zatężania (odparowywania) roztworów. 6. Trwałość naczyń co najmniej 3 lata. 7. Sterowanie mikrokomputerem z klawiaturą i wyświetlaczem, ewentualnie ekranem dotykowym, bez zewnętrznego komputera PC. 8. Programowanie mocy, czasu, temperatury i ciśnienia. 9. Możliwość zapamiętania co najmniej 30 wieloetapowych metod mineralizacji. 10. Możliwość przesyłania danych do pamięci przenośnej, komputera lub drukarki. 11. Bezkontaktowy pomiar temperatury w każdym naczyniu z możliwością odczytu w dowolnym czasie (monitorowanie w czasie rzeczywistym). 12. Bezkontaktowy pomiar i automatyczna kontrola ciśnienia w każdym naczyniu z możliwością odczytu w dowolnym czasie (monitorowanie w czasie rzeczywistym). 13. Wbudowany odporny na korozję system wyciągowy. 14. Magnetron o mocy co najmniej 1000 W z ciągłą, niepulsacyjną emisją mikrofal, z możliwością ustawiania (regulacji) mocy, automatycznie dostosowujący moc do warunków w naczyniach. 15. Wielostopniowy (sprzętowy, ewentualnie także programowy) system zabezpieczeń: - osób obsługujących, - drzwi, - magnetronu, w tym automatyczne wyłączenie magnetronu, jeżeli warunki w naczyniu przekroczą ustalone parametry pracy. 16. Nieodpłatna gwarancja obejmująca urządzenie i naczynia na co najmniej 12 miesięcy, liczona od instalacji i przeszkolenia (od ostatniej z tych czynności). Zakres gwarancji zgodny z art. 577 i n. Kodeksu cywilnego 17. Zasilanie 230V, 50Hz. Pakiet II Opis przedmiotu zamówienia Kod CPV 38430000-8 Aparatura do wykrywania i analizy Przedmiot zamówienia jest dostawa zestawu laboratoryjnego składającego się z dwuwiązkowego spektrofotometru UV-Vis , zestawu komputerowego oraz oprogramowania do sterowania spektrofotometrem - 1 kpl. Wymagania ogólne: 1. Dwuwiązkowy spektrofotometr UV-Vis pracujący w zakresie 190-900 nm ze sterowaniem i obróbką danych poprzez komputer PC, ze sparowanymi kompletami kuwet szklanych i kwarcowych o długości drogi optycznej: 10mm, 50mm, 100mm. Po zainstalowaniu spektrofotometr musi być w pełni gotowy do pracy. 2. Pełna oryginalna dokumentacja producenta z polskim tłumaczeniem zawierająca: instrukcję działania, obsługi, konserwacji, rysunki, schematy. 3. Certyfikat CE. 4. Nieodpłatna gwarancja min. 12 miesięcy, obejmująca cały zestaw i liczona od daty zakończenia instalacji oraz przeszkolenia (od ostatniej z tych czynności). Zakres gwarancji zgodny z art. 577 i n. Kodeksu cywilnego. 5. Serwis gwarancyjny i dostępny serwis pogwarancyjny na terenie Polski. 6. Miejsce dostawy, instalacji i szkolenie Laboratorium WIOŚ w Lublinie Pracownia w Chełmie ul. ul. Jagiellońska 64 Wymagania szczegółowe: 1. Zestaw w składzie: a) Spektrofotometr UV-Vis, dwuwiązkowy z dwoma osobnymi gniazdami pomiarowymi dla próby ślepej i próby badanej, umożliwiający jednoczesny pomiar próbki i odnośnika, pracujący w zakresie długości fali 190-900 nm o minimalnych parametrach: - Źródło światła: lampa deuterowa dla zakresu UV i halogenowa dla zakresu Vis, przełączane automatycznie w zależności od używanego zakresu widma. -Detektor: fotopowielacz, -Tryby fotometryczne: Abs, %T, Conc, -Zakres długości falowej (190-900) nm z możliwością rozszerzenia do 1100 nm, a ) dokładność ustawienia długości fali nie gorsza niż ?0,3 nm, b) powtarzalność długości fali nie gorsza niż ?0,01 nm, -Zakres fotometryczny min (-2 do 3) Abs, -Dokładność fotometryczna: nie gorsza niż ?0,002 Abs przy (0 -0,5) Abs - Powtarzalność fotometryczna: nie gorsza niż ? 0,001 Abs przy (0-0,5) Abs - Stabilność linii bazowej: nie gorsza niż 0,0005 Abs na h - Płaskość linii bazowej: nie gorsza niż 0,001 Abs - Światło rozproszone: nie większe niż 0,01 % T - Szybkość skanowania: regulowana w zakresie co najmniej (od 10 do 2000) nm na min - Spektralna szerokość szczeliny: regulowana w zakresie co najmniej (0,5 -2) nm. b) Uchwyty na standardowe oraz długie kuwety (długość drogi optycznej 10, 50 i 100 mm) umożliwiające jednoczesne umieszczenie kuwety badanej i kuwety odniesienia c) Kuwety: -Kuwety szklane 1 cm - 4 szt. -Kuwety szklane 5 cm - 4 szt. -Kuwety szklane 10 cm - 4 szt. -Kuwety kwarcowe 1 cm - 4 szt. -Kuwety kwarcowe 5 cm - 4 szt. -Kuwety kwarcowe 10 cm - 4 szt. d) Oprogramowanie pracujące w środowisku Windows XP lub równoważne umożliwiające przeprowadzenie pełnej analizy jakościowej i ilościowej, oprogramowanie to powinno umożliwiać między innymi: - zdejmowanie i obróbkę widm, - wykonywanie pomiarów w czasie, - pomiary: Abs, %T, Coc, - dokonywanie pomiarów dla ściśle określonej długości fali, - wykonywanie własnych krzywych wzorcowych i ich zapamiętywanie, - możliwość edycji krzywych wzorcowych bez konieczności powtarzania pomiarów, - możliwość zapisywania uzyskanych wyników, wczytywania uprzednio zapisanych danych, nakładania wykresów, - możliwość eksportu danych w formacie tekstowym lub Excela - dokonywanie obliczeń i operacji matematycznych i statystycznych na uzyskanych wynikach, - sterowanie pracą aparatu oraz wyposażenia dodatkowego (automatyczny zmieniacz kuwet, system kuwety przepływowej itp.) e) Automatyczny podajnik próbek wyposażony w kuwetę przepływową i pompę perystaltyczną (sipper). Sterowanie sipperem z poziomu oprogramowania komputerowego. h) komputer stacjonarny o następujących parametrach : 1. procesor dwurdzeniowy o wydajności porównywalnej z procesorem o wydajności równoważnej lub lepszej procesorowi o częstotliwości taktowania zegara procesora: 3,33 GHz, pamięci podręcznej CPU - 4 MB lub procesor o równoważnej wydajności według wyników testów przeprowadzonych przez Wykonawcę. W przypadku użycia przez Wykonawcę testów wydajności, Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, porównywane komputery oraz dokładne opisy użytych testów wraz z wynikami. 2. Obudowa Micro Tower: 1) Ilość wolnych kieszeni 3,5 (zewnętrznych) nie mniej niż - 1 szt. 2) Ilość wolnych kieszeni 3,5 (wewnętrznych) nie mniej niż - 1 szt. 3) Ilość wolnych kieszeni 5,25 (zewnętrznych) nie mniej niż - 1 szt. 4) zasilacz o mocy nie mniej niż 300 W 3. Pamięć RAM nie mniej niż 4 GB - DDR3 . 4. Zintegrowane z płytą główną podzespoły: 1) karta graficzna, 2) karta sieciowa Ethernet 10_100_1000 Mbps, 5. Porty: 1) nie mniej niż 10 - USB 2.0, 2) nie mniej niż 1 RJ-45 (LAN), 3) nie mniej niż 1 RS-232, 4) PS-2 nie mniej niż 2 5) DVI nie mniej niż 1 6. Wbudowany czytnik kart pamięci. 7. Dysk twardy nie mniej niż 250 GB. - SATA II 8. Nagrywarka DVD z oprogramowaniem. 9. Deklaracja zgodności CE. 10. System Operacyjny MS Windows XP Pl lub równorzędny. 11. Gwarancja minimum 2 lata. 12. Oprogramowanie: 1) MS Office 2007 SB PL lub równorzędne. 2) Oprogramowanie NOD32 z licencją na 2 lata lub równorzędne. 13. Mysz optyczna i klawiatura 14. Monitor LCD 19 cali : 1) Certyfikaty - CE i TCO-03 2) Pivot 3) Typ gniazda wejściowego (sygnałowego): (a) 15-stykowe D-Sub (b) DVI-D 15. Drukarka laserowa monochromatyczna: 1) Formatu A4 2) Szybkość druku nie mniej niż 33 str. na min 3) Rozdzielczość nie mniej niż 1200 dpi 4) Wbudowany moduł druku dwustronnego duplex 5) Wbudowany moduł druku sieciowego - karta sieciowa (LAN/GBLAN) 10_100_1000 6) 3 zapasowe tonery do drukarki 2. Zasilanie 220 V, 50 Hz 3. Serwis pogwarancyjny oraz dostępność części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych przez okres co najmniej 5 lat od zakończenia okresu gwarancji. 4. Szkolenie pracowników w przynajmniej następującym zakresie: - eksploatacja i obsługa urządzenia - obsługa zapobiegawcza i konserwacja - rozpoznawanie awarii..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00 - Aparatura do wykrywania i analizy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 dostawy mineralizatorów mikrofalowych (Pakiet I) lub co najmniej 2 dostawy spektrofotometrów (Pakiet II)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków - wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres gwarancji - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie, Ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie, Ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin, Punkt Obsługi Klienta (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 13.08.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa organizacja konferencji naukowej pn. "VII Konferencja naukowa prac realizowanych w roku 2025 przez pracowników Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej"
- Usługa tłumaczeń pisemnych i ustnych z języka polskiego na języki obce i z języków obcych na język polski wraz z wymaganym sprzętem.
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa stacji graficznych
- Usługa organizacji wycieczki do Egiptu dla pracowników i emerytów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Lublinie dla maksymalnie 85 osób
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach chemicznych w ramach zadania OLiOC.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego do zajęć dydaktycznych na potrzeby jednostek Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa oraz szkolenie z obsługi izotermicznego mikrokalorymetru dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Kontrola jakości powietrza w Zgierzu - zakup mobilnego laboratorium
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





