Ogłoszenie z dnia 2009-06-18
Starogard Gdański: Przebudowa Domu Pomocy Społecznej W Rokocinie
Numer ogłoszenia: 199370 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Rokocinie , ul. Parkowa 4, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 5621011, faks 0-58 5621011.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Domu Pomocy Społecznej W Rokocinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje: - Roboty rozbiórkowe - Wymiana stolarki drzwiowej, wymurowanie nowych ścian, wykonanie nowych posadzek, przebudowa sanitariatów, przebudowa istnioejącej instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej,C.O. , oraz instalacji elektrycznej i odgromowej,malowanie ścian i sufitów, zabezpieczenie p.poż. wraz z wykonaniem systemu oddymiania dróg ewakuacyjnych, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z centralą wentylacyjną. Przedmiot zamówienia określają: - ekspertyza techniczna zał. Nr 4 do siwz, -przedmiary zał. Nr 5,6,7,8, do siwz, -specyfikacja techniczna i odbioru robót budowlanych zał. Nr 9,10,11,12,13do swiz, oraz dokumentacja techniczna: 1. Projekt przebudowy Domu Pomocy Społecznej w Rokocinie - branża architektura opracowany przez Pracownie Projektową mgr inż.arch. Maria Landowska 2. Projekt budowlany instalacji elektrycznej wewnętrznej opracowany przez mgr inż. Jarosław Kur 3. Projekt instalacji p.pożarowej oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej,centralnej ciepłej wody, instalacji centralnego ogrzewania opracowany przez Biuro Projektów Sanitarnych mgr inż Łukasz Pruszak 4. Projekt Techniczny Wykonawczy- instalacja sygnalizacji pożaru i oddymiania- branża elektryczna opracowany przez mgr Jan Grecki -.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.32.11.46 - 45.32.11.46 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 14.000zł. Szczegółowy opis warunków wniesienia wadium opisany jest w dziale 9 pkt od 9.2 .do 9.8. siwzIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp Zamawiający uzna ,że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca: a) osiągnął łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres obrót ogółem w wysokości co najmniej 2 mln. zł. b) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie robót ogólnobudowlanych o wartości jednostkowej równej lub większej od 300tyś.zł. brutto, c) posiada na koncie bankowym środki finansowe w wysokości co nakmniej 10% ceny oferty lub zdolność kredytową do tej kwoty, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, e) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000zł., f) dysponuje lub posiada pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnieniakierownika budowy posiadającego uprawnienia konstrukcyjno-budowlane. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej sgodnie z pkt 7.2.siwz -jako załącznik Nr 3 do oferty, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego zgodnie z pkt 7.3. siwz - jako załącznik Nr 4 do oferty, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS zgodnie z pkt 7.3. siwz- jako załącznik Nr 5 do oferty, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego( art 24 ust.1 pkt 4,5,6,7,8 ustawy pzp) zgodnie z pkt 7.4.siwz- dołączyć jako załącznik nr 6 do oferty, 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (art.24 ust.1 pkt 9 ustawy pzp) zgodnie z pkt 7.5. siwz- dołączyć jako załącznik Nr 7 do oferty 6. Bilans oraz rachunek zysków i strat albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich dwóch lat obrotowych zgodnie z pkt. 7.6. siwz - dołączyć jako załącznik Nr 8 do oferty, 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zgodnie z pkt. 7.7.siwz- dołączyć jako załącznik Nr 9 do oferty, 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych zgodnie z pkt. 7.8. siwz- dołączyć jako załącznik Nr 10 do oferty (wg załączonego wzoru), 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (kierownik budowy) zgodnie z pkt. 7.9.siwz - dołączyć jeżeli dotyczy, 10. Dokumenty dotyczące kierownika budowy zgodnie z pkt. 7.10. siwz dołączyć jako załącznik nr 11 do oferty, 11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia OC zgodnie z pkt 7.11 siwz- dołączyć jako załącznik Nr 12 do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/powiaty/starogardzki/dps_rokocin lub www.dpsrokocin.webpark.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Rokocinie ul. Parkowa 4, 83-200 Starogard Gdański.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Rokocinie ul. Parkowa 4, 83-200 Starogard Gd, pokój Nr 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Remont boiska szkolnego - wykonanie boiska wielofunkcyjnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym z siedzibą w Starogardzie Gdańskim przy ul. Chojnickiej 70 (2/B/SOSW/2024).
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg powiatowych w PZD Starogard Gdański w sezonach zimowych 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
- DOSTAWA SYSTEMU PARKINGOWEGO WRAZ Z MONTAŻEM
- Remont budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim w celu dostosowania do potrzeb lokalowych
- Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem oraz budowa dwóch wind w istniejącej części szkoły
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Budowa SKATEPARKU w Janowie Lubelskim
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
- Naprawa dachu oraz kominów i gzymsów na budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.