Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-17
Wałbrzych: Dostawa węgla kamiennego do obiektu lekkoatletycznej hali sportowej położonej przy ul. Chopina 1 w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 19924 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kamiennego do obiektu lekkoatletycznej hali sportowej położonej przy ul. Chopina 1 w Wałbrzychu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego - groszek płukany w ilości 75 ton do obiektu lekkoatletycznej hali sportowej położonej przy ul. Chopina 1 w Wałbrzychu o parametrach jakościowych określonych poniżej. wartość opałowa (kaloryczność) min. 25000 kJ/kg, zawartość popiołu nie większa niż 7%, zawartość siarki do 0,9%, wilgotność nie większa niż 12%, granulacja 5 - 25 mm. 1.2. Węgiel kamienny musi być wolny od zanieczyszczeń w postaci kamienia i złomu oraz domieszek mułów, łupek i nadziarna. 1.3.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie dostarczał przedmiot zamówienia o wymaganych parametrach jakościowych w ilościach i terminach określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4.Wykonawca we własnym zakresie, na swój koszt i ryzyko dostarczy i wyładuje przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. do obiektu hali lekkoatletycznej sportowej położonej przy ul. Chopina 1 1.5.Celem udokumentowania, że dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada powyższym wymaganiom Zamawiający będzie żądał w formie oryginału certyfikatu jakości do każdej dostawy. 1.6 Zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowanie winno być zrealizowane przez Wykonawcę najpóźniej w ciągu 72 godzin od momentu powiadomienia, ze strony Zamawiającego, o potrzebie dostawy i ilości opału. Jednorazowa dostawa nie może być mniejsza niż 3 tony. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w umowie dołączonej do SIWZ. UWAGA: Gmina Wałbrzych jako organ administracji publicznej jest zwolniona z akcyzy za wyroby węglowe na podstawie art. 31a ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008r. O podatku akcyzowym ( Dz. U. Z 2011r. Nr 108, poz. 626 z późn. zm.)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy Pzp, w przypadku wydłużenia okresu grzewczego bądź wystąpienia dużych mrozów. Zamówienie uzupełniające zgodne będzie z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: minimum 3 dostaw podobnych do przedmiotu zamówienia, tj.: polegających na sukcesywnej dostawie węgla kamiennego w ilości co najmniej 50 ton. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT,. b) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku - klęski żywiołowe, - udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy. - wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, - zmiana w zakresie dostaw przedmiotu zamówienia z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy, c) zmiana wynagrodzenia: - zmniejszenie ilości dostaw niezależnie od Wykonawcy służące celowemu wydatkowaniu środków publicznych. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia umownego w stosunku do określonego w ofercie. d) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, zmiana adresu)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/wegielhala.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1,
58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 3 części
- "Remont i wzmocnienie muru oporowego, Skwer Wałbrzyskich Górników przy Al. Wyzwolenia w Wałbrzychu"
- Ochrona fizyczna osób i mienia Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
- Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku Inspektoratu ZUS w Jeleniej Górze.
- Świadczenie usług serwisu aparatury medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Kompleksowa organizacja dziewięciu dwudniowych szkoleń realizowanych w ramach projektu pn. "Wsparcie beneficjentów Programu FEDS 2021-2027 EFS+".
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół
- Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu gminy Babiak w okresie od 01.09.2025 r. do 19.12.2025 r."
- Dowóz i odwóz uczestników z terenu Gminy Tarnów do Dziennego Domu Seniora w Nowodworzu w latach 2025-2028.
- Usługi transportowe z eksmisji rzeczy ruchomych
- Kompleksowa organizacja wycieczki turystycznej dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów i ich rodzin
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy Choroszcz w formie zakupu biletów miesięcznych
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.