eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › Obsługa kasy Urzędu Skarbowego w Kole.



Ogłoszenie z dnia 2008-08-25

Koło: Obsługa kasy Urzędu Skarbowego w Kole.
Numer ogłoszenia: 199110 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Kole, ul. Bolesława Prusa 10, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2628500, fax 0-62 2628550.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kasy Urzędu Skarbowego w Kole..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi kasowej w siedzibie Urzędu Skarbowego w Kole , przez okres 3 lat obejmującej: 1.Przyjmowanie bez prowizji i opłat wpłat gotówkowych dokonywanych przez poborców skarbowych ze ściągniętych należności z tytułów egzekucyjnych i przekazywanie ich na rachunki Zamawiającego . 2.Przyjmowanie bez prowizji i opłat podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych od podatników i płatników Urzędu Skarbowego w Kole. 3. Dokonywanie bez prowizji i opłat wypłat gotówkowych podatnikom, z tytułu zwrotów nadpłat podatków, wypłat osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym oraz niepodatkowych należności budżetowych na podstawie imiennych list sporządzonych przez Zamawiającego. 4. Dokonywanie bez prowizji i opłat zwrotów na właściwy rachunek bieżący Zleceniodawcy, środków pieniężnych przeznaczonych na zwrot nadpłat, a nie pobranych przez podatników. 5. Przekazywanie najpóźniej w dniu następnym od pobrania gotówki z tytułu podatków i niepodatkowych należności budżetowych, na właściwe rachunki bieżące Zamawiającego, prowadzone w NBP w Poznaniu z zastrzeżeniem, że wpłaty przyjęte ostatniego dnia miesiąca i ostatniego dnia roku będą przekazywane w tym samym dniu. 6. Przekazywanie zamawiającemu wyciągi z wpłat przyjętych przez Bank wraz z załączonymi dowodami wpłat najpóźniej następnego dnia po przyjęciu gotówki do kasy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wymagane oświadczenia). Ocena spełnienia tych warunków będzie polegać na sprawdzeniu (na zasadzie spełnia - nie spełnia) czy Wykonawcy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale 8 SIWZ . Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna z przesłanek wymienionych w art. 89 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a)aktualnego wypisu/odpisu z właściwego rejestru w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania czynności bankowych. c)aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. e)oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1do SIWZ, f)oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Załącznik nr 1 do SIWZ, 3.W przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy ( Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) będzie występował jego pełnomocnik wymagany jest oryginał pełnomocnictwa podpisany przez osobę uprawnioną wynikającą z odpisu z właściwego rejestru działalności . zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS. Zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U z 2006r. Nr 225, poz. 1635) ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uskolo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowyw Kole ul. Bolesława Pusa 10 62-600 Koło.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Kole ul. Bolesława Prusa 10 62-600 Koło pokój 116 ( I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.10.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.