Ogłoszenie z dnia 2011-02-10
Kraków: Dostawa przenośnego analizatora do badania zależności intensywności procesu wymiany gazowej liści CO2 i H2O od fizycznych parametrów światła absorbowanego, przechodzącego i odbitego od liści
Numer ogłoszenia: 19906 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Fizjologii Roślin im. Franciszka Górskiego Polskiej Akademii Nauk w Krakowie , ul. Niezapominajek 21, 30-239 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4251833, faks 012 4251844.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifr-pan.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka naukowo-badawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przenośnego analizatora do badania zależności intensywności procesu wymiany gazowej liści CO2 i H2O od fizycznych parametrów światła absorbowanego, przechodzącego i odbitego od liści.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest przenośny analizator UniSpec-DC do badania zależności intensywności procesu wymiany gazowej liści CO2 i H2O od fizycznych parametrów światła absorbowanego, przechodzącego i odbitego od liści, firmy PPSystems lub równoważny. Na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp za równoważne uznaje urządzenia o parametrach technicznych takich samych jak urządzenie UniSpec-DC Dual Chanel Spectral Analysis System wraz z wyposażeniem firmy PPSystems. Ze względów technicznych z uwagi na specyfikę zamówienia w przedmiotowym postępowaniu nie można zastosować urządzeń o innych parametrach technicznych. Specyfikacja techniczna analizatora: 1. Zakres długości fali: 300 - 1100 nm. 2. Rozdzielczość optyczna: 3,7 nm. 3. Dokładność bezwzględna: mniej niż 0,3 nm. 4. Dokładność synchronizacji: 20 ?s. 5. Czas skanowania: mniej niż 1s. 6. Przetwornik A-D: 16 bit. 7. Czas całkowania: 4 - 3200 ms. 8. Wejścia światłowodowe: wtyk SMA. 9. Zasilanie akumulatorowe zapewniające co najmniej 8 godzin pracy. 10. Temperatura pracy: 0 - 50 st C. 11. Kolorowy wyświetlacz LCD 7,2 cale 12. Rozdzielczość wyświetlacza 640x480. 13. Klawiatura 24 klawiszowa. 14. Urządzenie wskazujące Touchpad. 15. Port szeregowy: RS232 i USB. 16. Gniazdo PCMCIA. 17. Waga urządzenia: do 2 kg. Specyfikacja oprogramowania do obsługi urządzenia i analizy danych: 1. Możliwość ustawienia ręcznego lub automatycznego skanowania. 2. Regulowany czas całkowania. 3. Skalowanie wykresu. 4. Wykonywanie podstawowych funkcji matematycznych na danych pomiarowych. 5. Obliczanie wskaźników: NDVI, mNDVI, PRI, WBI. 6. Obsługa systemu GPS. 7. System pomocy online. 8. Współpraca z systemem operacyjnym Windows CE wersja 5.0. Dodatkowe wyposażenie umożliwiające prowadzenie analizy na materiale roślinnym: 1. Światłowód zakończony wtykiem SMA, długość 2m - 2 sztuki. 2. Hypo-Tube (produkcji PPSystems o numerze katalogowym UNI688, lub równoważny) - 1 szt. 3. Cosine Receptor ( produkcji PPSystems o numerze katalogowym UNI435, lub równoważny) - 1 szt. 4. Wzorzec reflektancji światła białego - 1 szt. Na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp za równoważne uznaje urządzenia o parametrach technicznych takich samych jak urządzenie UniSpec-DC Dual Chanel Spectral Analysis System wraz z wyposażeniem firmy PPSystems. Ze względów technicznych z uwagi na specyfikę zamówienia w przedmiotowym postępowaniu nie można zastosować urządzeń o innych parametrach technicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dodatkowe moduły i części zamienne
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.33.00 - Analizatory widma .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - wg zał. 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c) wypełniony Formularz oferty - wg zał. 1; . 3. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 1 lit. a, b. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 5. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć dokumenty wymienione w punkcie 5. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 lit. b składa odpowiedni dokument określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. (Dz. U. nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7. Dokumenty wymagane w niniejszej specyfikacji muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tj. osobę(y) uprawnioną/upełnomocnioną do reprezentowania. 8. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w specyfikacji dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifr-pan.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fizjologii Roślin im. Franciszka Górskiego Polskiej Akademii Nauk, ul. Niezapominajek 21, 30-239 Kraków - sekretariat, pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać na adres: Instytut Fizjologii Roślin im. Franciszka Górskiego Polskiej Akademii Nauk, ul. Niezapominajek 21, 30-239 Kraków - sekretariat, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana i montaż 9 szt. drzwi wewn. i zewn. w budynku ul. Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- "Bieżące utrzymanie infrastruktury odwodnienia na odcinku drogowym Trasa Łagiewnicka w Krakowie"
- 427-2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wymiany instalacji odgromowej w budynku Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ ul. Gronostajowa 7 w Krakowie - etap I.
- Zakup wyposażenia IT do pracowni Branżowego Centrum Umiejętności
- Zakup materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Krakowie na lata 2026 - 2027 r.
- Wykonanie dwóch przejść dla pieszych wraz z oświetleniem przy skrzyżowaniu ul. Snycerska/Górników oraz Na Wrzosach/Górników
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





