eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówekBudowa I etapu monitoringu wizyjnego Miasta Sulejówek w ramach zadania inwestycyjnego Monitoring oraz Monitoring stacji PKP Sulejówek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-05

Sulejówek: Budowa I etapu monitoringu wizyjnego Miasta Sulejówek w ramach zadania inwestycyjnego Monitoring oraz Monitoring stacji PKP Sulejówek
Numer ogłoszenia: 199048 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sulejówek , ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7606230, faks 22 7606213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa I etapu monitoringu wizyjnego Miasta Sulejówek w ramach zadania inwestycyjnego Monitoring oraz Monitoring stacji PKP Sulejówek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa I etapu monitoringu wizyjnego Miasta Sulejówek w ramach zadania inwestycyjnego Monitoring- budowa systemu monitoringu wizyjnego Miasta Sulejówek w oparciu o istniejącą miejską sieć światłowodową. Montaż kamer w newralgicznych miejscach na terenie miasta wraz z podłączeniem transmisji do miejskiej sieci światłowodowej oraz z podglądem obrazów u dyżurnego Komisariatu Policji w Sulejówku. Monitoring stacji PKP Sulejówek -budowa monitoringu wizyjnego stacji kolejowej PKP Sulejówek wraz z podłączeniem sygnałów do systemu monitoringu wizyjnego miasta Sulejówek. W ramach w/w zadań należy wykonać: Pełną obsługę techniczną i formalną, Projekt techniczny oraz dokumentację powykonawczą, Zakup wszelkich materiałów i osprzętu koniecznego do zbudowania systemu, Montaż linii optotelekomunikacyjnej, Montaż kamer wraz z osprzętem, Pomiary elektryczne i linii światłowodowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno - użytkowym systemu monitoringu wizyjnego Miasta Sulejówek budowanego z wykorzystaniem istniejącej miejskiej sieci światłowodowej w ramach zadania inwestycyjnego Monitoring, będącym załącznikiem nr 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Koncepcji systemu monitoringu wizyjnego Miasta Sulejówek - Etap I, będącej załącznikiem nr 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.21.00 - Sieć telekomunikacyjna 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 32.52.30.00 - Urządzenia telekomunikacyjne 32.56.22.00 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów, a w tym zakresie wymagane jest posiadają koncesję w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu głównych usług i dowodów, czy usługi te zostały wykonane należycie, a w tym zakresie wymagane jest, wykonanie co najmniej dwóch zadań polegających na dostawie i uruchomieniu system monitoringu wizyjnego miasta w technologii HD opartego o transmisją światłowodową i radiową na kwotę co najmniej 200 000 zł każde.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów, a w tym zakresie wymagane jest dysponowanie co najmniej: jedną osobą wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; jedną osobą posiadającą certyfikat producenta oferowanego oprogramowania do obsługi obrazów z kamer w zakresie instalacji i konfiguracji;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zestawienie oferowanych urządzeń

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy, Kalkulację kosztów poszczególnych elementów systemu monitoringu miasta Sulejówek,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Terminy realizacji Przedmiotu Zamówienia mogą ulec zmianie wyłącznie w przypadku: 1) przestojów i opóźnień leżących po stronie Zamawiającego, 2) przedłużenia terminów uzgodnień i opiniowania dokumentacji przez właściwe organy oraz gestorów infrastruktury technicznej bez winy Wykonawcy, 3) w przypadku braku możliwości uzyskania przez wykonawcę uzyskania wymaganych decyzji z przyczyn niezależnych od wykonawcy, 4) przerwania realizacji prac budowlanych przez właściwe organy bądź prawomocnym wyrokiem sądu, bez winy Wykonawcy, 5) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania Przedmiotu Zamówienia, 6) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do Przedmiotu Zamówienia na skutek wydanych decyzji, wymogu nałożonego przez organ administracji publicznej uzyskania decyzji lub uzgodnienia pod warunkiem wprowadzenia określonej modyfikacji Przedmiotu Zamówienia, Strony mogą przedłużyć termin realizacji Przedmiotu Zamówienia o okres potrzebny do dokonania zmian, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy pozostaje bez zmian. 4. W przypadku kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, Strony mogą wprowadzić zmiany w Przedmiocie Zamówienia w zakresie niezbędnym do usunięcia kolizji i przedłużyć termin realizacji Umowy z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy pozostaje bez zmian. 5. Fakt zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1-3 Wykonawca każdorazowo zgłasza na piśmie Zamawiającemu. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości ceny brutto za Przedmiot Zamówienia jedynie, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT., lub zmniejszenia zakresu przedmiotowego zamówienia. 7. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności na które się powołuje. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek. ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok. 110..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, Biuro Obsługi Klienta..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ni dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.