Ogłoszenie z dnia 2011-07-14
Olsztyn: Zakup i dostawa komputerów biurowych wraz z oprogramowaniem, laptopów wraz z oprogramowaniem, drukarek z dupleksem oraz akcesoriów komputerowych do MOPS i jednostek organizacyjnych MOPS w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 199026 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340414, faks 089 5340538.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa komputerów biurowych wraz z oprogramowaniem, laptopów wraz z oprogramowaniem, drukarek z dupleksem oraz akcesoriów komputerowych do MOPS i jednostek organizacyjnych MOPS w Olsztynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa komputerów biurowych wraz z oprogramowaniem, laptopów wraz z oprogramowaniem, drukarek z dupleksem oraz akcesoriów komputerowych do MOPS i jednostek organizacyjnych MOPS w Olsztynie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOPADVERT AGNIESZKA CZAPLICKA-WOROŻYŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
TOPADVERT AGNIESZKA CZAPLICKA-WOROŻYŃSKA
- TOPADVERT Agnieszka Czaplicka - Worożyńska, ul. Jana Pawła II 35 m. 9, 05-077 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2827,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3464,91
Oferta z najniższą ceną: 3464,91 / Oferta z najwyższą ceną: 3464,91
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne Zamawiający udzielił zamówienia w trybie z wolnej ręki na zamówienie uzupełniające, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp przewidzianym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr MOPS.DK/ZP.340/12/11 na zakup i dostawę komputerów biurowych wraz z oprogramowaniem, laptopów wraz z oprogramowaniem, drukarek z dupleksem oraz akcesoriów komputerowych do MOPS i jednostek organizacyjnych MOPS w Olsztynie. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie prawne art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałoby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
- Dostawa samochodów służbowych dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- Zakup platformy typu LowCode wraz z wdrożeniem procesu obiegu faktur na potrzeby Centrum Informatycznego UWM w Olsztynie
- Roboty remontowe w budynku nr 11 przy Alei Warszawskiej 30 w Olsztynie w ramach realizacji zadania OBA p.n.: "Strefa Nauki i Wyciszenia w Centrum Symulacji Medycznej".
- Doposażenie i wymiana urządzeń akustycznych 4 scen Teatru
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oraz wdrożenie oprogramowania na potrzeby uruchomienia e-usług dla Gminy Janowiec w ramach projektu "Rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie MOF Miasta Puławy"
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Gmina Skoki cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- Zakup platformy typu LowCode wraz z wdrożeniem procesu obiegu faktur na potrzeby Centrum Informatycznego UWM w Olsztynie
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





