Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Ostrołęka: Wykonanie mebli biurowych według projektu do siedziby zamawiającego oraz ich montaż.
Numer ogłoszenia: 199006 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Ostrołęce, ul. dr A. Kuklińskiego 3, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 760 22 36, fax 029 760 74 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie mebli biurowych według projektu do siedziby zamawiającego oraz ich montaż..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mebli biurowych według projektu do siedziby zamawiającego oraz ich montaż w siedzibie zamawiającego /wyszczególnione w specyfikacji mebli z przyporządkowaniem zał.nr 1 do SIWZ.Meble powinny spełniać wymagania w klasie higieny A-1 (przenoszonej na E-1).Kolor mebli:1. Blaty,fronty,skrzydła szaf w kolorze dominującym wiśnia acerola, w zestawieniu z kolorem uzupełniającym - szary platynowy.2.Meble gabinetowe (inny kształt blatu, na rzutach pięter i w wizualizacjach dodatkowo oznaczone ciemniejszym kolorem) blaty, fronty, skrzydła szaf - wiśnia acerola, w zestawieniu z kolorem uzupełniającym szary platynowy, przy czym nogi biurek dodatkowo zyskują niższe osłony w kolorze blatu.Materiałem do wykonania będzie płyta wiórowa, dwustronnie laminowana. Korpusy i fronty szaf, szafek, kontenerków - płyta gr. 18mm., blaty biurek, pomocników, stanowisk, kontenerków itp. - 25mm, łączniki biurek - 18mm. Nogi biurek pracowniczych - z płyty laminowanej proste, gabinetowych - z płyty laminowanej pogrubianej. Pod blatami uwzględnić rynienki na przeprowadzenie potrzebnego okablowania, tzn. przewodów sieci komputerowej, logicznej i elektrycznej.Płyta musi posiadać atesty na trudnopalność, trudnozmywalność. Powinna ponadto być odporna na wysoką temperaturę (do 180:0), zabrudzenia, działania światła słonecznego oraz wody i środków chemicznych. Krawędzie płyt obligatoryjnie wykończone doklejką PCV lub ABS gr. 2-3 mm.Uchwyty mebli w kolorze srebrny mat.Szafy aktowe (w tym również z częścią ubraniową ) zamykane na zamek dwustronnie ryglowany ( z zastosowaniem drzwi przesuwnych, bez okuć zewnętrznych ), z uchwytami wpuszczanymi w skrzydło. Szafy standardowo mają mieć roboczą głębokość 30cm (+ 10cm na system drzwi przesuwnych), roboczą wysokość pomiędzy półkami 35cm. Odstępstwa od tej reguły wyszczególnione zostały w Specyfikacji Mebli z Przyporządkowaniem. Szafy składają się z dwóch części: - dolnej o wysokości 190cm (w części aktowej mieszczącej 5 rzędów segregatorów, w części ubraniowej - drążek poprzeczny wysuwany, zamocowany pod półką na wysokości nie niższej niż 170cm od wewnętrznej podłogi), górnej o wysokości 70cm, na dwa rzędy segregatorów. W sytuacji, gdy szafa zasłania korpusem gniazdo instalacji, wykonać należy niezbędne przewierty i wyposażyć je w przelotki, celem umożliwienia wykorzystania gniazda.W meblach pozostałych zawiasy puszkowe typu Twist Lock; prowadnice mebli metalowe, rolkowe; podpórki pod półki - metalowe. Biurka komputerowe mają kształt litery L, gdzie z jednego końca (pod blatem) znajduje się odkryta szafka na Jednostkę Centralną oraz UPS, do drugiego zaś dostawiona jest stojąca szafka z szufladą ( z blatem własnym ). Szafki stojące oraz kontenerki mobilne muszą być wyposażone dodatkowo w piórnik i zamykane na zamek centralny. Ponadto te kontenerki, które stanowią podstawę pod kopiarki, dopasować należy wielkością do uzgodnionych modeli sprzętu.Stoliki okolicznościowe - w gabinetach i sekretariacie - wykonane z pogrubione płyty laminowanej. Konstukcja z dwóch elementów nośnych, szer. 15cm, w kolorze wiśnia acerola, spiętych półką oraz podporami w kolorze szary platynowy. Wypełnienie blatu - szkło przezroczyste, o wymiarach 40cm/50cm/8mm.Krzesła konferencyjne dopasowane tapicerką do istniejących obrotowych. Przy wyborze krzeseł (foteli) zawierających elementy drewniane, identyczne - jak w krzesłach obrotowych,powinno być wybarwienie drewnianych ram nośnych, tzw. plóz
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.14.00 - Meble komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.40.00 - Meble komputerowe Oryginalny kod CPV: 36.13.33.11 - Biurka Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.11.00 - Biurka Oryginalny kod CPV: 36.13.14.00 - Szafy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 P.z.p, 5) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty oraz formularz cenowy wg. wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, 2) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu,: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art.22 ust. 1 ustawy wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; powyższy warunek spełniać bądzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający w w/w terminie; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urządu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświdczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Ostrołęce ul. dr A.Kuklińskiego 3 07-400 Ostrołęka pok.45.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Ostrołęce ul.dr A.Kuklińskiego 3 07-400 Ostrołęka pokój 52 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Rozbudowa macierzy dyskowej i wdrożenie kompleksowego systemu ochrony
- "ZAKUP SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG"
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa regałów metalowych magazynowych na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup samochodu osobowego zwanego "mikrobusem" do transportu osób starszych niepełnosprawnych zamieszkujących teren Miasta Ostrołęki na rzecz Dziennego Domu Senior+
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa infrastruktury i usług teleinformatycznych w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Ostrołęce w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- Dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej j. obcego w sprzęt komputer i multimed wraz z instalacją oprogramowania i montażem mebli w ZS3 w Żorach, w ramach proj. pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!".
- Dostawa mebli dla Filii nr 28 Biblioteki Kraków położonej przy ul. Komandosów 1 w Krakowie
- Zakup i dostawa regałów metalowych na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: Biurka »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





