eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokUsługa w zakresie palenia w piecach centralnego ogrzewania wraz z dostawą opału w obiektach Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Białymstoku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-25

Białystok: Usługa w zakresie palenia w piecach centralnego ogrzewania wraz z dostawą opału w obiektach Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 198986 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Białymstoku, ul. I Armii WP 7A, 15-100 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6623496, fax 085 6623544.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.poczta-polska.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie palenia w piecach centralnego ogrzewania wraz z dostawą opału w obiektach Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Białymstoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie palenia w piecach centralnego ogrzewania wraz z dostawą opału w obiektach Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Białymstoku. Zakres usługi obejmuje palenie w piecach centralnego ogrzewania, dostawę opału i wywóz pozostałości po spaleniu opału.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają n/w warunki: Warunek I - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek spełniać muszą wszystkie podmioty występujące wspólnie. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi złożyć w ofercie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 5 do SIWZ) stwierdzające, że: - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - dokumenty wymienione w pkt a, c, - winne być złożone przez wszystkie podmioty występujące wspólnie, oświadczenie z lit. b podpisuje pełnomocnik wykonawców występujących wspólnie. Warunek II - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o którym mowa w pkt. b) Warunek III - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek może być spełniony łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi złożyć w ofercie: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się zdolnością kredytową lub posiada środki finansowe w wysokości co najmniej: 20.000,- zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych brutto). Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (oryginał) - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem potwierdzającym podstawę prawną działalności gospodarczej lub udzielonym pełnomocnictwem). 2. Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 5) stwierdzające, że : - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (oryginał) lub notarialnie potwierdzoną kopię. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej można załączyć również kserokopię umowy spółki. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. I Armii Wojska Polskiego 7A, 15-100 Białystok, pokój 109, fax 085 662 35 56 w godz. 8 -15 lub otrzymać pocztą po przesłaniu zapotrzebowania..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. I Armii Wojska Polskiego 7A, 15-100 Białystok w sekretariacie Zamawiającego pokój 116..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.