eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czchów › Zakup wraz z dostawą instrumentów muzycznych z podziałem na zadania do Szkoły Muzycznej I st. im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-27

Czchów: Zakup wraz z dostawą instrumentów muzycznych z podziałem na zadania do Szkoły Muzycznej I st. im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach
Numer ogłoszenia: 198921 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół i Przedszkola w Domosławicach , Domosławice 24, 32-860 Czchów, woj. małopolskie, tel. 14 66 35 420, faks 14 66 35 420 wew. 424.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domoslawice.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą instrumentów muzycznych z podziałem na zadania do Szkoły Muzycznej I st. im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa z transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego - Zespołu Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach, Domosławice 24, 32-860 Czchów: instrumentów muzycznych z podziałem na zadania tj. Zadanie nr 1 - 8 szt. saksofonów, Zadanie nr 2 - 1szt. trąbka, Zadanie nr 3 - 8 szt. fletów, Zadanie nr 4 - 4 szt. skrzypiec, Zadanie nr 5 - 4 szt. akordeonów, Zadanie nr 6 - 5 szt. altówek, Zadanie nr 7 - 5 szt. klarnetów, Zadanie nr 8 - 4 szt. obojów, Zadanie nr 9 - 3 szt. wiolonczeli, Zadanie nr 10 - 1 szt. zestaw do rytmiki (instrumentarium Orffa), Zadanie nr 11 - 1 szt. zestaw instrumentów muzycznych (instrumentarium Orffa), Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz złoży wykaz zrealizowanych dostaw w tym potwierdzających, że Wykonawca wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający uzna każdą z dostaw polegającą, na dostawie instrumentów muzycznych o klasie i wielkości zbliżonej do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 20 000,00zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych brutto), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ). Do wymienionego wyżej wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 3 SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie oraz na podstawie analizy treści z art. 22 ust. 1pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 3 SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie oraz na podstawie analizy treści z art. 24 ust. 1pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 3 SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie oraz na podstawie analizy treści z art. 22 ust. 1pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do podmiotów oświadczenia, że (inny podmiot) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp. Załącznik nr 2 i 3 SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca składa wraz z ofertą: wypełniony formularz ofertowy, wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę w ciągu 3 lat przed wszczęciem postępowania, do wymienionego wyżej wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością, oświadczenie o możliwości przetestowania instrumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domoslawice.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach, Domosławice 24, 32-860 Czchów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 13:00, miejsce: Zespół Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach, Domosławice 24. 32-860 Czchów w sekretariacie szkoły: pokój nr 028..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - 8 szt. saksofonów,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ pkt 2 ppkt A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.24.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - 1szt. trąbka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ pkt 2 ppkt B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.21.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - 8 szt. fletów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ pkt 2 ppkt C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.43.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - 4 szt. skrzypiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ pkt 2 ppkt D.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.34.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - 4 szt. akordeonów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ pkt 2 ppkt E.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - 5 szt. altówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ pkt 2 ppkt F.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.34.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - 5 szt. klarnetów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ pkt 2 ppkt G.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - 4 szt. obojów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ pkt 2 ppkt H.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.42.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - 3 szt. wiolonczeli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ pkt 2 ppkt I.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.38.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - 1 szt. zestaw do rytmiki (instrumentarium Orffa).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ pkt 2 ppkt J.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.60.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 11 - 1 szt. zestaw instrumentów muzycznych (instrumentarium Orffa).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ pkt 2 ppkt K.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.60.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.