Ogłoszenie z dnia 2011-07-21
Gorzów Wielkopolski: zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego na ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ AKCESORIÓW DO SPRZĘTU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI DLA LUBUSKIEGO GARNIZONU POLICJI.
Numer ogłoszenia: 198577 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego na ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ AKCESORIÓW DO SPRZĘTU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI DLA LUBUSKIEGO GARNIZONU POLICJI..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego na ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ AKCESORIÓW DO SPRZĘTU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI DLA LUBUSKIEGO GARNIZONU POLICJI (do umowy na zamówienie podstawowe nr 47/ZP/2010 z dnia 16.06.2010r).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CITY BIURO S.C., UL.JANKA KRASICKIEGO 22, 66-460 WITNICA, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155737,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25964,00
Oferta z najniższą ceną: 25964,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25964,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, w okresie krótszym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu dostawy części asortymentu objętego umową podstawową w granicach 20% zamówienia podstawowego. Zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy P.z.p przy ustalaniu wartości szacunkowej zamówienia podstawowego została uwzględniona wartość zamówień uzupełniających. Zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz w SIWZ.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawy podzespołów komputerowych
- Dostawa sprzętu komputerowego i monitorów interaktywnych do Szkoły Podstawowej w Rakówce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





