eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Opracowanie Studium Wykonalności i Programu Funkcjonalno-Użytkowego na zaprojektowanie i budowę kompleksu rekreacyjno-sportowego przy ul. Sienkiewicza w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.20.2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-27

Iława: Opracowanie Studium Wykonalności i Programu Funkcjonalno-Użytkowego na zaprojektowanie i budowę kompleksu rekreacyjno-sportowego przy ul. Sienkiewicza w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.20.2013.
Numer ogłoszenia: 198487 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185607 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Studium Wykonalności i Programu Funkcjonalno-Użytkowego na zaprojektowanie i budowę kompleksu rekreacyjno-sportowego przy ul. Sienkiewicza w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.20.2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego or studium wykonalności dla projektu zaprojektowanie i budowa kompleksu rekreacyjno-sportowego przy ul. Sienkiewicza w Iławie 2. Przedmiot zamówienia należy sporządzić zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z 2004 r. ze zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z 2004 r.) oraz musi spełniać wymogi wynikające z obowiązujących przepisów, w tym rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 października 2004r. w sprawie sposobu utrwalania przebiegu imprez masowych oraz minimalnych wymagań technicznych dla urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk (Dz.U. nr 243, poz. 2438 ze zm.) oraz zgodnie z wytycznymi do studiów wykonalności zamieszczonymi do konkursu nr 01/11/2.1.3 ogłoszonym przez Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego jako instytucję zarządzającą RPO WiM na lata 2007-2013, pod adresem http://rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=755 3. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ (§XXVIII) - Opis Przedmiotu Umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do załączonego wzoru umowy 4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 79415200-8 - usługi doradcze w zakresie projektowania, 71242000-6 - przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów, 71241000-9 - studia wykonalności, usługi doradcze, analizy, 5. Zadanie jest przewidziane do współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA I MAZURY NA LATA 2007-2013. 6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 7. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.52.00-8, 71.24.20.00-6, 71.24.10.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AREA Projekt, ul. Małachowskiego 3/2, 80-262 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35670,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35670,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88560,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.