Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Lubin: Modernizacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową przy ul.Kruczej w Lubinie - rurociągi w zakresie średnic 300-500 mm
Numer ogłoszenia: 198293 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lubin , ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7468129, 7468277, faks 076 7468287.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową przy ul.Kruczej w Lubinie - rurociągi w zakresie średnic 300-500 mm.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Kruczej w Lubinie - teren szkód górniczych, metodą bezwykopową z zastosowaniem technologii długiego rękawa epoksydowego oraz krótkiego rękawa poliuretanowego pomiędzy studniami Nr 13 i 26 dn 500 mm - 50 m, pomiędzy studniami 14 i 16 oraz studniami 8 i 13 dn 300 mm - 277 m.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Modernizacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową przy ul.Kruczej w Lubinie - rurociągi w zakresie średnic 300-500 mm - wielkość nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium - 9 000,00 zł / słownie: dziewięć tysięcy złotych/
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 zadań w zakresie modernizacji sieci kanalizacyjnych metodą rękawa epoksydowego o długości co najmniej 350 m i średnicy co najmniej 300 mm.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli tj. dysponuje /posiada/ co najmniej poniższym sprzętem : - samochód ciśnieniowy z odzyskiem wody - samobieżny frez do wycinania zaślepionych przyłączy - system nasączania i instalacji rękawa w oferowanej technologii - system źródła ciepła do wygrzewania rękawa
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania umowy, w sytuacji gdy jej realizacja nie będzie możliwa, przez m.in.: a/ w przypadku zmiany danych lub przekształcenia podmiotu (strony umowy-Wykonawcy), b/ w przypadku zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na roboty objęte umową; c/ niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót np: opady uniemożliwiajace prowadzenie robót, d/ ponadprzeciętny czas trwania procedur administracyjnych, Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski , ul.Kilińskiego 10, pokój Nr 106.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski , ul.Kilińskiego 10, pokój Nr 106.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie koncepcji, przeprowadzenie badań, uzyskanie warunków i opinii oraz stworzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) odtworzenia zbiornika na Potoku Małomickim w Lubinie
- Remont barier energochłonnych zlokalizowanych w pasach dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działki nr 49/91 w Miłosnej
- 24 miesięczne świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Lubinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi w miejscowości Osiek ul. Wenus.
- Remont fragmentu zabytkowego muru miejskiego przylegającego do Wzgórza Zamkowego - adres: Lubin, działka nr 67/4, obręb 5.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 857 Zaklików - Modliborzyce w m. Zaklików
- "Budowa drogi powiatowej nr 4408W na odcinku Długosiodło - Przetycz Włościańska".
- "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Czerwonka"
- Modernizacja odcinka ok. 0,4 km drogi powiatowej nr 2605 S ul. Wiejska
- "Odnawialne źródła energii w Mieście i Gminie Przyrów - Magazyny Energii Elektrycznej."
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W RACZKACH WRAZ Z ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY - w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.