Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Toruń: Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 197992 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159 B, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6577555, fax 056 6577504.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 211.000 EURO Świadczenie usług w zakresie dostarczenia na teren nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu pojemników i worków do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych (niesegregowanych) i surowcowych (wyselekcjonowanych), wywóz odpadów na składowisko (wynikające z decyzji Prezydenta Miasta Torunia) transportem wykonawcy, naprawa i wymiana uszkodzonych pojemników oraz ich mycie i dezynfekcja. Zapotrzebowanie asortymentowe i ilościowe w poszczególnych rejonach miasta ADMINISTRACJA DOMÓW MIESZKALNYCH NR I UL. GOŁĘBIA 3 A /odpady zmieszane, niesegregowane/: - pojemnik typu KP-7 - 9 sztuk - pojemnik typu MGB-120 - 140 sztuk - pojemnik typu MGB-240 - 77 sztuk - pojemnik typu PA-1100 - 45 sztuk - pojemnik typu SM-110 - 23 sztuki B /odpady segregowane, zbiórka selektywna/: - pojemniki na makulaturę - 3 sztuki - pojemniki na szkło - 1 sztuka - pojemniki na tworzywa sztuczne - 3 sztuki ADMINISTRACJA DOMÓW MIESZKALNYCH NR II UL. PIERNIKARSKA 7 A /odpady zmieszane, niesegregowane/: - pojemnik typu MGB-120 - 10 sztuk - pojemnik typu MGB-240 - 38 sztuk - pojemnik typu PA-1100 - 2 sztuki B /worki jednorazowego użytku do wywozu odpadów niesegregowanych z części Zespołu Staromiejskiego/: - pojemność 15 litrów - 11szt/tydzień - 49szt/miesiąc - pojemność 30 litrów - 64szt/tydzień - 275szt/miesiąc - pojemność 110 litrów - 22szt/tydzień - 96szt/miesiąc ADMINISTRACJA DOMÓW MIESZKALNYCH NR III UL. DRZYMAŁY 13/15B A /odpady zmieszane, niesegregowane/: - pojemnik typu MGB-120 - 47 sztuk - pojemnik typu MGB-240 - 29 sztuk - pojemnik typu PA-1100 - 30 sztuk - pojemnik typu SM-110 - 16 sztuki B /odpady segregowane, zbiórka selektywna/: - pojemniki na makulaturę - 1 sztuka - pojemniki na szkło - 1 sztuka - pojemniki na tworzywa sztuczne - 1 sztuka ADMINISTRACJA DOMÓW MIESZKALNYCH NR IV UL. GAGARINA 152 A /odpady zmieszane, niesegregowane/: - pojemnik typu KP-7 - 1sztuka - pojemnik typu MGB-120 - 28 sztuk - pojemnik typu MGB-240 - 38 sztuk - pojemnik typu PA-1100 - 29 sztuk - pojemnik typu SM-110 - 12 sztuk B /odpady segregowane, zbiórka selektywna/: - pojemniki na makulaturę - 5 sztuk - pojemniki na szkło - 4 sztuk - pojemniki na tworzywa sztuczne - 6 sztuk POJEMNOŚĆ POJEMNIKÓW DO ZBIÓRKI SELEKTWYNEJ Pojemniki na makulaturę - 1,5m3 Pojemniki na szkło - 1,5m3 Pojemniki na tworzywa sztuczne - 2,5m3 Pojemniki do zbiórki selektywnej opróżnianie nie częściej niż 2 x w miesiącu CZĘSTOTLIWOŚĆ OPRÓŻNIANIA KP-7 - opróżnianie 1x/tyg. - 7szt., opróżnianie 2x/tyg. - 2szt., opróżnianie 6x/tyg. - 1szt. MGB-120 - opróżnianie 1x/tyg. - 153szt., opróżnianie 2x/tyg. - 64szt., opróżnianie 3x/tyg. - 8szt. MGB-240 - opróżnianie 1x/tyg. - 87szt., opróżnianie 2x/tyg. - 55szt., opróżnianie 3x/tyg. - 40szt. PA-1100 - opróżnianie 1x/tyg. - 49szt., opróżnianie 2x/tyg. - 57szt. SM-110 - opróżnianie 1x/tyg. - 45szt., opróżnianie 2x/tyg. - 6szt. WORKI - 15L - 11szt/tyg., 30L - 64szt/tyg., 110L - 22szt./tyg. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości wraz z rodzajem i ilością pojemników oraz częstotliwością opróżniania w zakresie poszczególnych administracji określa załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 413.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - Należycie wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż zaproponowana przez wykonawcę cena ofertowa. Dopuszcza się sumowanie wartości usług z wykazu - Posiadają aktualne zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie miasta Torunia - jeżeli przepisy prawa nakładają na danego wykonawcę obowiązek posiadania takiego zezwolenia - Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowa lub kontraktowa) w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 250.000 złotych - Wdrożyli i stosują w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001 lub inny system równoważny Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowania wykonawca obowiązany jest załączyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi według metody spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie ze wzorem Zamawiającego. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 powyższej ustawy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z pkt 6. 6. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług z wskazanych w wykazie - pkt 5, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż zaproponowana przez wykonawcę cena ofertowa. Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości usług wskazanych w wykazie. 7. Aktualne zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie miasta Torunia wydane przez właściwy organ. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Certyfikat potwierdzający wdrożenie i stosowanie systemu zarządzania jakością ISO 9001 w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia lub dokument potwierdzający wdrożenie i stosowanie innego systemu równoważnego w zakresie zarządzania jakością. 10. Oświadczenie oferenta wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11. W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt 3, 4 składa dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ. U. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159B, 87-100 Toruń, pokój 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 08:45, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159B, 87-100 Toruń, pokój 16(kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa narzędzi stomatologicznych
- Kompleksowe Ubezpieczenie Gminy Miasto Reda i jednostek organizacyjnych 2026-2028
- Obsługę techniczną w 2026 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy - II
- Dostawa odczynników do proteinogramów, immunofiksacji o białka Bence Jones'a wraz z serwisem
- Modernizacja systemu multimedialnego w Sali Tymona w budynku Wydziału Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu przy ul. Sienkiewicza 30/32, 87-100 Toruń.
- Dostawa staplerów
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Cmentarzy Komunalnych znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie
- Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych w obrębie miasta Kąty Wrocławskie
- Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta Żywca
- Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie: wywozu odpadów z utrzymania i sprzątania otwartych terenów gminnych (zadanie 1) oraz odpadów z koszy ulicznych (zadanie 2) w 2026 roku.
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





