Ogłoszenie z dnia 2007-10-17
Wadowice: Dostawa sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 197952 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. Teatralna 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 0-33 823-35-11, fax 0-33 823-35-11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. System bezprzewodowej rejestracji temperatury: CPV 33111640-9 Termografy - cz. zam. A. 2. Tlenomierz laboratoryjny z kompletnym wyposażeniem: CPV 33253200-0 Aparatura do analizowania - cz. zam. B 3.Waga precyzyjna. CPV 33231000-8, Wagi precyzyjne, cz. zam. C. 4.Waga analityczna CPV 33231000-8, Wagi precyzyjne, cz. zam. D. 5. Aspirator indywidualny CPV, 33241500-6 Urządzenia do pomiaru zanieczyszczenia, cz. zam. E, szt. 8. 6. Inkubator lub szafa termostatyczna, CPV:33253454-5 Sprzęt biomedyczny, cz. zam.F. 7.Pipetor CPV 33253454-5 Sprzęt biomedyczny, cz. zam. G. 8.Zbiornik do przechowywania wody oczyszczonej wytwarzanej przez system Elix z wyposażeniem., cz. zam. H. 9. Wirówka laboratoryjna CPV: 33253454-5 Sprzęt biomedyczny, cz. zam. I.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.27.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie wymaganym przez prawo; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn o których mowa w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Przez odpowiednie doświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 SIWZ zamawiający rozumie doświadczenie nabyte przez wykonawcę przy realizacji dostaw będących przedmiotem niniejszego postępowania lub równoważnych przez min. 1 rok. 3. Przez odpowiednią sytuacje finansową i ekonomiczną zamawiający rozumie w szczególności sytuację w której wykonawca nie znajduje się w stanie upadłości, nie toczy się wobec niego postępowanie upadłościowe oraz jest wypłacalny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający odstępuje od żądania od wykonawców dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem ust.2 pkt 1 i 2. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu, tj. że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie wymaganym przez prawo, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie nabyte przy realizacji dostaw będących przedmiotem niniejszego postępowania lub równoważnych przez min. 1 rok, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności że nie znajduje się w stanie upadłości, nie toczy się wobec niego postępowanie upadłościowe oraz jest wypłacalny, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów o których mowa w art. 24 oraz dołączenia następujących dokumentów: 1) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy składają oświadczenia na formularzach wg wzoru z załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1 i 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wsse.krakow.pl/pages/psse_wadowice_serwis.php?nid=271
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 34-100 Wadowice, ul. Teatralna 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 15:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 34-100 Wadowice, ul. Teatralna 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System bezprzewodowej rejestracji temperatury 33111640-9 Termografy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka bazowa - Port komunikacyjny USB - Pamięć pozwalająca na zgromadzenie nie mniej niż 4mln pomiarów - Możliwość podłączenia do 64 modułów - Akumulatory podtrzymujące pracę w momencie zaniku napięcia zasilającego Moduł - Monitorowanie temperatury w dwóch niezależnych punktach - Wyświetlacz wskazujący bieżącą temperaturę, stan baterii - Możliwość programowania temperatury w zakresie 1sekuda do 24 godzin - Rozdzielczość pomiarów 0,01-C - Zasilacz sieciowy 230V - Dźwiękowy oraz optyczny alarm sygnalizujący przekroczenie wartości zadanej - Akumulatory podtrzymujące pracę w momencie zaniku napięcia zasilającego Moduł - Monitorowanie temperatury w 1punkcie - Wyświetlacz wskazujący bieżącą temperaturę, stan baterii - Możliwość programowania temperatury w zakresie 1sekuda do 24 godzin - Rozdzielczość pomiarów: 0,01-C - Zasilacz sieciowy 230V - Dźwiękowy oraz optyczny alarm sygnalizujący przekroczenie wartości zadanej - Akumulatory podtrzymujące pracę w momencie zaniku napięcia zasilającego Czujnik temperatury - Sonda do pomiaru temperatury w powietrzu - Zakres temperatur mieszczący się w zakresie temperatur 0-C do +50-C - Dokładność pomiarów +/- 0.5-C Czujnik temperatury sonda do pomiaru temperatury w powietrzu zakres temperatur: -50 °C do +200 °C, dokładność pomiarów +/- 0,5°C, . Oprogramowanie - Dla komputerów PC z zainstalowanym systemem Windows - Prezentacja bieżących temperatur - Sygnalizacja alarmów - Archiwizacja pomiarów - Tworzenie raportów dotyczących konkretnego urządzenia - Oprogramowanie w języku polskim Świadectwo wzorcowania modułu w dwóch punktach temperatury wykonane przez laboratorium akredytowane Jednostka bazowa musi kontaktować się z poszczególnym modułami w sposób bezprzewodowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.40-9, 33.27.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pipetor 33253454-5 Sprzęt biomedyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - silikonowy uchwyt do pipet od 1do 100 ml - przełącznik typu pracy high/low dostosowany do prędkości pobierania i spuszczania cieczy - przełącznik trybu spuszczania cieczy - grawitacyjny lub z wydmuchem (grav/blow).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.54-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Wadowicach
- Dostawa produktów leczniczych - kontrastów do wykonywania badań diagnostycznych dla ZZOZ w Wadowicach
- Najem mobilnego TK dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej ZZOZ w Wadowicach
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1742K w km od 4+636 do km 5+740 w miejscowości Roczyny, Powiat Wadowicki
- Remont zabytkowej elewacji budynku, remont zabytkowej sali rozpraw nr 33 oraz remont toalet publicznych na II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.