eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaDostawa urządzeń i sprzętu medycznego, sprawa znakZZP.3520/42/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Biała Podlaska: Dostawa urządzeń i sprzętu medycznego, sprawa znak: ZZP.3520/42/08
Numer ogłoszenia: 197916 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, fax 083 3428297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i sprzętu medycznego, sprawa znak: ZZP.3520/42/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń i sprzętu medycznego w podziale na 6 części.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: część 1 - 2 100,00 zł; część 2 - 160,00 zł; część 3 - 200,00 zł; część4 - 230,00 zł; część 5 - 280,00 zł; część 6 - 530,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) na oferowane urządzenia/ sprzęt zapewnią minimum 24 - miesięczny okres gwarancji; 2) zrealizują przedmiot zamówienia w terminie 42 dni od daty zawarcia umowy. 3) za zrealizowane dostawy zaakceptują następujące terminy płatności: a) część 1 - płatna w 4 równych ratach: - pierwsza rata w wysokości 25% wartości dostawy płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu, - druga rata w wysokości 25% wartości dostawy płatna w terminie 60 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu, - trzecia rata w wysokości 25% wartości dostawy płatna w terminie 90 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu, - czwarta rata w wysokości 25% wartości dostawy płatna w terminie 120 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu, b) część 2 - 6 - płatna w 2 równych ratach: - pierwsza rata w wysokości 50% wartości dostawy płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu, - druga rata w wysokości 50% wartości dostawy płatna w terminie 90 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu. 4) zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium; 5) spełniają warunki określone w siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenia i sprzęt są dopuszczone do obrotu i używania i są oznaczone znakiem CE. 6. Wypełnione załączniki nr 4 - 4E do siwz. 7. Dowód wniesienia / wpłacenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena-20 zł, pok. 207 przy ul. Okopowej 3 lub za zaliczeniem pocztowym-cena 30 zł. Prośbę można przekazać na nr faksu 0-83/3428297..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Okopowa 3, pok. 105, 21-500 Biała Podlaska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt endoskopowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wideogastroskop zabiegowy (1szt), wideoduodenoskop zabiegowy(1szt), kamera laparoskopowa do optyk sztywnych - głowica prosta(1szt), procesor wizyjny(1szt), źródło światła (1szt), monitor medyczny (1szt), ssak elektryczny (1 szt), wózek endoskopowy (1szt), wyposażenie dodatkowe - akcesoria do oferowanych endofiberoskopów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Optyka do posiadanego przez Zamawiającego histeroskopu zabiegowego firmy Stryker z pojemnikiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Optyka do posiadanego przez Zamawiającego histeroskopu zabiegowego firmy Stryker z pojemnikiem (1szt).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Diatermia chirurgiczna z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diatermia chirurgiczna do zabiegów urologicznych z wyposażeniem (1 kpl).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw narzędzi do PCNL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw narzędzi do PCNL (Nefroskop przezskórny z oprzyrządowaniem) - 1 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Resektoskop obrotowy z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Resektoskop obrotowy z wyposażeniem - 1 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw narzędzi laparoskopowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw narzędzi laparoskopowych (1 kpl): optyka laparoskopowa 0 st. (1sz), optyka laparoskopowa 30 st.(1 szt), nożyczki z podłączeniem monopolarnym (5szt), kleszcze (1szt), trokar o śr. 11mm (1szt), trokar o śr. 6 mm (1szt), imadło laparoskopowe proste (1szt), imadło laparoskopowe wygięte w lewo (1szt), redukcja (1szt), pojemnik(2szt).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.