Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Sosnowiec: Prowadzenie bieżącego nadzoru i kontroli technicznej prac objętych zamówieniem WGG.3410-688/07 dotyczących Wykonania kompleksowej modernizacij ewidencji gruntów i budynków jednostki ewidencyjnej Sosnowiec wraz z dostawą systemu do jej prowadzenia ora
Numer ogłoszenia: 197909 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,2960505.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie bieżącego nadzoru i kontroli technicznej prac objętych zamówieniem WGG.3410-688/07 dotyczących Wykonania kompleksowej modernizacij ewidencji gruntów i budynków jednostki ewidencyjnej Sosnowiec wraz z dostawą systemu do jej prowadzenia oraz serwera plików i czterech kompletnych stanowisk komputerowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Nadzór merytoryczny powinien być sprawowany poprzez okresową kontrolę wykonywanych prac geodezyjnych i kartograficznych, w zgodności z : -warunkami technicznymi zamówienia, -obowiązującymi przepisami prawnymi (rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z dnia 2 maja 2001 r. Nr 38 poz. 454). -standardami technicznymi (w szczególności G-5 i O-3) dla terenu miasta Sosnowca zawartego w granicach jednostki ewidencyjnej lub większego, jeśli wynikać to będzie z uwarunkowań technologicznych, organizacyjnych i innych o podobnym, obiektywnym charakterze i przeprowadzony w następującym zakresie przedmiotowym : 1.1Kontrola sposobu wykorzystania dokumentacji archiwalnej PZGiK w ramach modernizacji ewidencji gruntów przy porządkowaniu i doprowadzeniu do zgodności części graficznej i opisowej - co najmniej po 20 operatów jednostkowych z każdego dotychczasowego obrębu, wskazanych przez zamawiającego, 1.2.Kontrola wykorzystania dokumentacji archiwalnej architektoniczno-budowlanej do założenia ewidencji budynków i lokali - całość dokumentacji archiwalnej, 1.3.Kontrola techniczna przeprowadzenia instalacji i wdrożenia systemu do prowadzenia EGiB oraz sprawdzenie wymaganych funkcjonalności wewnętrznej i zewnętrznej systemu w tym : -sprawdzenie zgodności cech systemu z warunkami technicznymi określonymi w SIWZ oznaczonej WGG.3410-688/07, -kontrola podstawowego zasilenia bazy danych systemu, -sprawdzenie wykonania poprawności konwersji istniejącej bazy danych do nowego systemu, -przeprowadzenie testów funkcjonalności docelowej systemu ze szczególnym uwzględnieniem : a) aktualizacji baz danych ewidencyjnych, b) tworzenia raportów obrazujących dane ewidencyjne, c) udostępniania danych ewidencyjnych. 1.4.Terenowa kontrola techniczna przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów budynków oraz założenia ewidencji budynków i lokali, w tym : -przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zakładanych osnów geodezyjnych, -weryfikacja wywiadu terenowego w zakresie ewidencji budynków, -pomiary kontrolne budynków. 1.5.Kontrola terenowa aktualizacji użytków gruntowych - obszar co najmniej 15% całości obszaru Gminy Sosnowiec zlokalizowany w 7 różnych obrębach, w strefie zabudowy oraz na terenach rolnych. 1.6.Kontrola terenowa położenia i funkcji budynków, ze szczególnym uwzględnieniem budynków posadowionych przy granicy działek - co najmniej 5% budynków położonych w 7 obrębach. 1.7.Kontrola założenia bazy danych ewidencji budynków i lokali przed wyłożeniem operatu opisowo-kartograficznego ewidencji budynków i lokali - co najmniej 5% budynków, w tym 10% budynków z wydzielonymi lokalami, położonych w 7 obrębach. 1.8.Kontrola bazy danych opisowych ewidencji gruntów i budynków w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami, przed wyłożeniem operatu - całość opracowanego obszaru. 1.9.Kontrola j.w. przed przekazaniem przez Wykonawcę operatu modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków z wnioskiem o przyjęcie do państwowego zasobu. 1.10.Kontrola bazy danych części kartograficznej ewidencji gruntów i budynków w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami, przed wyłożeniem operatu - całość opracowanego obszaru. 1.11.Kontrola j.w. przed przekazaniem przez Wykonawcę operatu modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków z wnioskiem o przyjęcie do państwowego zasobu. 1.12.Kontrola spójności opisowej bazy danych ewidencyjnych z bazą danych kartograficznych, w zakresie działek i budynków, przed wyłożeniem operatu - całość opracowanego obszaru. 1.13.Kontrola poprawności przedstawionego stanowiska i przygotowanych przez Wykonawcę dokumentów do rozpatrzenia przez Starostę uwag, zgłoszonych podczas wyłożenia operatu opisowo-kartograficznego. 1.14.Kontrola opracowania operatu geodezyjno-prawnego i opisowo-kartograficznego. 1.15.Kontrola ostateczna usunięcia błędów i nieprawidłowości wykazanych w protokołach kontroli opisanych w pkt. 1-12, łącznie z poprawnością skompletowania operatu dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej z wykonanych prac, przed włączeniem do państwowego zasobu. 2.Zakres organizacyjny nadzoru i kontroli: 2.1.Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego. 2.2.Prowadzenie monitoringu postępu prac, sprawozdawczości oraz ich raportowanie. Wykonywanie w cyklach miesięcznych raportów dla Zamawiającego z realizacji projektu. 2.3.Organizacja spotkań związanych z realizacją projektu, sporządzanie szczegółowych notatek na spotkaniu, protokołów ze spotkania. 2.4.Zweryfikowanie gotowości do odbioru produktów projektu (odbiory częściowe, końcowe). 2.5.Uczestnictwo w odbiorach częściowych oraz odbiorach końcowych produktów projektu. 2.6.Przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej. Protokoły te muszą być wstępnie sprawdzone i zaakceptowane przez Wykonawcę. 2.7.Dokonanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych i kosztorysów przedkładanych przez Wykonawców oraz dokumentów załączonych do rozliczenia projektu. 2.8.Nadzór nad realizacją założeń wynikających z SIWZ, weryfikacja protokołów odbioru/wykonania w zgodności z SIWZ i ofertą. 2.9.Z wykonanych czynności kontroli okresowej Inspektor Nadzoru sporządzi odrębne protokoły w 3 egzemplarzach, z których 1 egz. zostanie przekazany Zamawiającemu i 1 egz. Wykonawcy prac geodezyjnych. 2.10.Kontrola ostateczna stanowić będzie ostatni element (kontroli technicznej ) i będzie obejmowała sprawdzenie poprawności usunięcia usterek i błędów wykazanych w protokołach cząstkowych oceniających kolejne etapy wykonanych czynności kontroli okresowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.61.00 - Usługi kontroli technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 98000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FIRMA USŁUGOWO-KONSULTINGOWA INFOGIS MATELA WOJCIECH, UL.KIJOWSKA 49/52, 40-754 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 98000
- Oferta z najniższą ceną: 98000 / oferta z najwyższą ceną: 109800
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kontroli okresowej rocznej i pięcioletniej w budynkach i budowlach należących do zasobu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Usługa bieżących napraw i konserwacji w zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 3 pracowni Technikum nr 1 w Żorach w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- 143/2025 Wykonanie niezbędnych prac porządkowych i naprawczych oraz przeglądów celem przygotowania lokali mieszkalnych do zasiedlenia
- Zakup kotła olejowego z montażem do siedziby Zarządu Zlewni w Toruniu
- Wykonanie ekspertyzy technicznej oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmującej optymalizację systemu wentylacji w Szkole Podstawowej nr 2 im. Ireny Szewińskiej w Łomiankach
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





