eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › DOSTAWA I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO DO BUDYNKU ADMINISTRACYJNO - BIUROWEGO W LĘDZINACH PRZY UL. LĘDZIŃSKIEJ 24

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-17

Bieruń: DOSTAWA I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO DO BUDYNKU ADMINISTRACYJNO - BIUROWEGO W LĘDZINACH PRZY UL. LĘDZIŃSKIEJ 24
Numer ogłoszenia: 197892 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bieruńsko-Lędziński, ul. Jagiełły 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2163820, fax 032 3269287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO DO BUDYNKU ADMINISTRACYJNO - BIUROWEGO W LĘDZINACH PRZY UL. LĘDZIŃSKIEJ 24.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego, wchodząca w zakres zadania inwestycyjnego p.n.: Remont i termomodernizacja budynku administracyjno - biurowego w Lędzinach przy ul. Lędzińskiej 24 wraz z adaptacją części budynku na Inkubator Przedsiębiorczości oraz Inkubator Organizacji Pozarządowych Poza dostawą i montażem urządzenia w zakres przedmiotu zamówienia wchodzą; - drobne roboty budowlane takie jak: wykonanie instalacji elektrycznej zasilania windy (również oświetlenia szybu windowego), przebicia, wiercenia, drobne roboty tynkarskie i malarskie, budowa rusztowań, - wykonanie inwentaryzacji projektowej powykonawczej, - rozruch urządzenia, - szkolenia i instrukcja obsługi, - przygotowanie dokumentacji urządzenia do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego, - udzielenie minimum 36-miesięcznej gwarancji na eksploatację urządzenia. Zamówienie obejmuje również comiesięczną konserwację dźwigu osobowego przez okres jednego roku od odbioru urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego, lecz nie dłużej niż do 31.12.2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. : Posiadają uprawnienia do wykonania określonej przedmiotem niniejszego zamówienia działalności lub czynności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, wymienionych w punkcie 6 SIWZ, zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składa wraz z ofertą wypełnioną na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa również specyfikację techniczną urządzenia (folder producenta lub inny dokument pozwalający na stwierdzenie, czy oferowane urządzenie spełnia wymagania przedstawione w załączniku nr 4 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-143 Lędziny, ul. Lędzińska 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bieruniu 43-155 Bieruń, ul. Jagiełły 1, w kancelara (pokój nr 17, segment B).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze śrdków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.