Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-17
Bieruń: DOSTAWA I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO DO BUDYNKU ADMINISTRACYJNO - BIUROWEGO W LĘDZINACH PRZY UL. LĘDZIŃSKIEJ 24
Numer ogłoszenia: 197892 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bieruńsko-Lędziński, ul. Jagiełły 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2163820, fax 032 3269287.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO DO BUDYNKU ADMINISTRACYJNO - BIUROWEGO W LĘDZINACH PRZY UL. LĘDZIŃSKIEJ 24.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego, wchodząca w zakres zadania inwestycyjnego p.n.: Remont i termomodernizacja budynku administracyjno - biurowego w Lędzinach przy ul. Lędzińskiej 24 wraz z adaptacją części budynku na Inkubator Przedsiębiorczości oraz Inkubator Organizacji Pozarządowych Poza dostawą i montażem urządzenia w zakres przedmiotu zamówienia wchodzą; - drobne roboty budowlane takie jak: wykonanie instalacji elektrycznej zasilania windy (również oświetlenia szybu windowego), przebicia, wiercenia, drobne roboty tynkarskie i malarskie, budowa rusztowań, - wykonanie inwentaryzacji projektowej powykonawczej, - rozruch urządzenia, - szkolenia i instrukcja obsługi, - przygotowanie dokumentacji urządzenia do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego, - udzielenie minimum 36-miesięcznej gwarancji na eksploatację urządzenia. Zamówienie obejmuje również comiesięczną konserwację dźwigu osobowego przez okres jednego roku od odbioru urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego, lecz nie dłużej niż do 31.12.2008 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. : Posiadają uprawnienia do wykonania określonej przedmiotem niniejszego zamówienia działalności lub czynności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, wymienionych w punkcie 6 SIWZ, zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składa wraz z ofertą wypełnioną na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa również specyfikację techniczną urządzenia (folder producenta lub inny dokument pozwalający na stwierdzenie, czy oferowane urządzenie spełnia wymagania przedstawione w załączniku nr 4 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-143 Lędziny, ul. Lędzińska 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bieruniu 43-155 Bieruń, ul. Jagiełły 1, w kancelara (pokój nr 17, segment B).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze śrdków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Budowa ul. Słonecznej (ZRID - dokumentacja)
- Naprawa posadowienia elektronicznej wagi samochodowej typu WSA02 nr 505 zlokalizowanej na Zakładzie Wzbogacania Miałów w Oddziale Piast-Ziemowit Ruch Piast
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - TAGOR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny, gr. mat. 295-27-03.
- Dostawa układów sterujących hydraulicznych typu FAMUR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny - nr grupy materiałowej 295-27-19.
- Remont systemów i urządzeń automatyzacji przenośników produkcji ATUT dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Dostawa dwuteownika specjalnego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny - nr grupy 273-6
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
- utylizacja starych urządzeń dźwigowych oraz dostawa i montaż fabrycznie nowego, nieużywanego dźwigu osobowego (windy) - 2 szt. w istniejącym szybie w budynku Szpitala
- Modernizacja filii CK Dworek Białoprądnicki - KK Wola: budowa zewnętrznej windy, przebudowa otworu drzwiowego, remont pomieszczeń, instalacji wod-kan., c.o., elektrycznej i klimatyzacji.
- WZPiFP-52-25 Zaprojektowanie i wykonanie "Wymiana - dost., montaż i uruchomienie kompl. nowego dźwigu towarowo-osobowego; platformy dla os. niepełnospr. w budynku KWP w Bydgoszczy ul. Iławskiej 24
- Wykonanie wewnętrznej windy platformowej w budynku Miejskiego Przedszkola w Bukownie w ramach zadania: Akademia małego lingwisty - Bukowno
- Dostosowanie budynku LUW w Lublinie ul. Lubomelska 1-3 do wymogów ppoż. etap X - dostawa i montaż dźwigu dla służ ratowniczych
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.