To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-17
Katowice: Zamówienie dodatkowe do zamówienia na wykonanie robót budowlanych przy ul. Św. Jana 10 i 10a w Katowicach
Numer ogłoszenia: 197841 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193129 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do zamówienia na wykonanie robót budowlanych przy ul. Św. Jana 10 i 10a w Katowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dodatkowe do postępowania pod nazwą: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie, nadbudowie oraz zmianie sposobu użytkowania w budynku użyteczności publicznej przy ul. Św. Jana 10 i 10a w Katowicach obejmuje wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku: montaż hydrantów, kabla ognioodpornego, czujek dymu, oświetlenia ewakuacyjnego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRBiT CECHINI STANISŁAW I JÓZEF CECHINI SP. J., ul. Pułaskiego 29, 33-380 Krynica-Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40255,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46812,14
Oferta z najniższą ceną: 46812,14 / Oferta z najwyższą ceną: 46812,14
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67 ust 1 pkt 5 a,b - udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów oraz b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Projektant na etapie projektowania jak i w trakcie realizacji zadania - zamówienia podstawowego, na naradach koordynacyjnych i w korespondencji, potwierdzał prawidłowość przedstawionego w projekcie rozwiązania zabezpieczeń p.poż. budynku. Pomimo zapewnień projektanta i posiadania uzgodnionego projektu przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń p.poż. w trakcie prowadzenia robót budowlanych pojawiły się wątpliwości co do zastosowanych rozwiązań w zakresie p.poż. Zamawiający ze względu na różnorodne funkcje pełnione przez budynek użyteczności publicznej (m.in. lokal gastronomiczny na trzech kondygnacjach, teatr dla dzieci wraz z zapleczem) oraz pojawiające się wątpliwości zlecił innemu (nie opiniującemu projekt) rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p.poż. przeanalizowanie projektu w przedmiotowym zakresie. Opiniujący rzeczoznawca ds. zabezpieczeń p.poż. wniósł uwagi do przyjętych rozwiązań zabezpieczeń p.poż. budynku. Projektant wraz z rzeczoznawcą uzgadniającym projekt zgodzili się z przedstawionymi uwagami. W konsekwencji, w celu prawidłowego zabezpieczenia p.poż. budynku przy ul. Św. Jana 10,10a zachodzi konieczność wykonania pełnej ochrony systemem sygnalizacji pożaru oraz robót dodatkowych polegających na: -wykonaniu 3 szt hydrantów na kondygnacji piwnic i 2-piętrze, -wymianie kabla zasilającego centralkę oddymiania na kabel ognioodporny, -wykonanie czujek liniowych zamiast punktowych pod świetlikiem, -wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego w bramie przy wyjściu. Wymieniony powyżej zakres robót dodatkowych nie był ujęty w projekcie, a jest niezbędny do wykonania z uwagi na bezpieczeństwo pożarowe obiektu użyteczności publicznej. Bez wykonania przedmiotowych robót budynek nie zostanie odebrany przez Państwową Straż Pożarną. Z uwagi na toczące się roboty budowlane wg. przyjętego harmonogramu i w ustalonej technologii konieczne jest, aby wskazany zakres robót dodatkowych był wykonany równolegle z robotami podstawowymi. Na obecnym etapie budowy w celu ograniczenia do minimum ingerencji w wykonane i wykonywane roboty oraz ze względów ekonomicznych jak i organizacyjnych jest uzasadnione, aby przedmiotowe roboty były realizowane przez firmę wykonującą podstawowe zamówienie, ponieważ: a) niegospodarne byłoby niewykorzystanie ustawionych już rusztowań w obrębie całego podwórza do wysokości V kondygnacji pod montowanym obecnie szklanym dachem atrium celem montażu czujek liniowych pod belkami konstrukcji dachu w zamian za czujki punktowe i wykonywanie tych robót przez nowego wykonawcę i ponoszenie ponownie kosztów za ustawienie, demontaż i pracę rusztowań, b) późniejszy montaż oświetlenia ewakuacyjnego w bramie oraz późniejsza wymiana kabla zasilającego centralkę oddymiana na kabel ognioodporny spowodowałyby uszkodzenie polichromii, stiuków i detali historycznych, do których wykonania planuje obecnie zgodnie z harmonogramem przystąpić Wykonawca umowy podstawowej, c) montaż dodatkowych 3 szt hydrantów na obecnym etapie budowy nie spowoduje znacznych uszkodzeń w pomieszczeniach, tym bardziej, że nie zostały w nich jeszcze wykonane końcowe warstwy wykończeniowe. Wprowadzenie innego wykonawcy na budowę jest nieopłacalne ekonomicznie i spowoduje konieczność wykonania dwukrotnie tych samych robót, a także może spowodować obniżenie jakości robót wykończeniowych, zwłaszcza w zakresie polichromii, jak również może powodować wątpliwości co do tego, kto ponosi odpowiedzialność za wykonanie danych robót oraz utrudnić egzekwowanie usunięcia ewentualnych wad lub usterek przez danego Wykonawcę. Ponadto szeroki front obecnie prowadzonych robót, ustawione rusztowania i dźwig nie pozwalają w świetle zwartej umowy z Wykonawcą umowy podstawowej i jego odpowiedzialnością za przejęty teren budowy, na wprowadzenie przez Zamawiającego nowego wykonawcy robót. Dotychczas udzielone zamówienia dodatkowe stanowią 11,7% wartości zamówienia podstawowego. Przewidywany koszt w/w zakresu robót stanowi 0,34% wartości zamówienia podstawowego, a jego wykonanie jest konieczne do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania obiektu.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- DOSTAWA LEKÓW 16
- Usługa żywienia pacjentów SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. sierżanta G. Załogi hospitalizowanych w oddziale zlokalizowanym w Częstochowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn. Prace konserwatorsko-restauratorskie zabytkowej wieży wyciągowej szybu Warszawa
- Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach obsługi klientów punktu paszportowego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie.
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Oddziału Celnego Osobowego Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku pojedynczej, wolnostojącej kancelarii leśnictwa Pleśna zlokalizowany na działce nr 1000/1 i 1000/2 w miejscowości Szczepanowice
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Remont budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.