Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: wymiana stolarki okiennej i wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych wraz demontażem płyt cementowo-azbestowych w budynku biurowym w Gdańsku ul. Sucha 12, gm. Gdańsk, pow. Gdańsk, woj. pomorskie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - Sekcja Zamówień Publicznych, do kontaktów: Andrzej Czaplicki-ds.proceduralnych Małgorzata Wielgosz-ds.proceduralnych Lech Kosiak-ds.merytorycznych, ul. Sucha 12, 80-531 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3432254 do 56 w. 239, fax 058 3432617, e-mail: sekretariat@zmiuw.gda.pl; zam.publiczne@zmiuw.gda.pl, zmiuw.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej i wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych wraz demontażem płyt cementowo-azbestowych w budynku biurowym w Gdańsku ul. Sucha 12, gm. Gdańsk, pow. Gdańsk, woj. pomorskie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych wraz demontażem płyt cementowo-azbestowych w budynku biurowym,. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdańsku ul. Sucha 12, gm. Gdańsk, pow. Gdańsk, woj. pomorskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;
III.1) Wymagane wadium: 10 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. posiadają pozwolenie wynikające z art. 17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U.Nr 62, poz.628 z póżn. zm.).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.05.2006, cena - 31.74. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.06.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 01.08.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.06.2006, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego pokój nr 7.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.04.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont balkonów w budynkach wielorodzinnych Gdańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o. zlokalizowanych w Gdańsku przy ul. Jeleniogórskiej 13B i 13D
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla inwestycji pn.: "Przebudowa Budynku Administracyjnego nr 10 w Szpitalu im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku".
- Zabezpieczenie okien budynków nr 19 oddział D oraz nr 20 oddział D na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 10/2025
- Dostawa analizatora tekstury i trenażerów w 5 pakietach
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli- remont zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Strzegom, wiatrak prochowy (garbarski) (XIX w.): kontynuacja prac konserwatorskich i restauratorskich
- Prace remontowe zabytku w gminie Stare Pole - Przedszkole." inwestycja dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład - Rządowy Program Odbudowy zabytków Edycja 2- w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Plac Pałacowy nr 2 wchodzącego w skład Zespołu Pałacowego w Goszczu - Etap II
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół im. Emilii Sczanieckiej w Pniewach
- Renowacja kapliczek na terenie Gminy Wierzbno
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.