eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaPrzetarg nieograniczony naUSŁUGĘ KOORDYNATORA SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA w ramach realizowanego projektu Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansą na lepszą jakość edukacji w powiecie m. Łomża.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-26

Łomża: Przetarg nieograniczony na: USŁUGĘ KOORDYNATORA SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA w ramach realizowanego projektu Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansą na lepszą jakość edukacji w powiecie m. Łomża.
Numer ogłoszenia: 197773 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji w Łomży , ul. Polna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 218 05 44, faks 86 218 05 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcre-lomza.webd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: USŁUGĘ KOORDYNATORA SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA w ramach realizowanego projektu Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansą na lepszą jakość edukacji w powiecie m. Łomża..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie: Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansą na lepszą jakość edukacji w powiecie m. Łomża. Koordynator będzie zaangażowany od dnia podpisania umowy do 30.06.2015r. do realizacji projektu wdrożeniowego Priorytet III, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2. W ramach projektu planuje się powołanie 4 sieci, w tym sieć dyrektorów/rek. W ramach każdej sieci współpracować ze sobą będzie 24 nauczycieli/lek lub dyrektorów/rek z różnych szkół i przedszkoli, tj, w sumie 96 nauczycieli/lek i dyrektorów/rek szkół/przedszkoli. Członkowie sieci będą spotykać się 10 razy w trakcie trwania projektu po 5 spotkań w roku szkolnym w danej sieci). Między spotkaniami nauczyciele będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez ORE. Koordynator przygotuje sprawozdanie z realizacji Rocznego Planu Pracy Sieci, zawierającego relację z przebiegu spotkań oraz wypracowanych rezultatów i zamieści je na platformie internetowej. Współpraca będzie odbywać się również za pomocą forów wymiany doświadczeń, których moderatorem będzie koordynator..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust. 1, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Osoby, które posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. W zakresie tego warunku wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą wykonawca będący osobą fizyczną może wskazać sam siebie, która zostanie oddelegowana do pełnienia funkcji Koordynatora Sieci posiadająca: wykształcenie wyższe II stopnia potwierdzone dyplomem lub odpisem dyplomu ukończenia studiów; Przynajmniej 10 letni staż pracy w oświacie, potwierdzony zaświadczeniem o stażu pracy; Ukończone szkolenie dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia lub inne dotyczące moderowania pracy grup dorosłych lub kurs zarządzania oświatą lub studia podyplomowe z zarządzania oświatą poświadczone zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia, kursu, odpisem dyplomu ukończenia studiów; Prowadzenie w szkołach działań skierowanych do nauczycieli np. lider WDN, przewodniczący zespołu samokształceniowego, doświadczenie w szkoleniu Rad Pedagogicznych lub w szkoleniu nauczycieli, poświadczone zaświadczeniem o prowadzonych działaniach; Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, poświadczona dyplomem lub odpisem dyplomu ukończenia studiów, kursu, oświadczeniem; Złoży pisemną wypowiedź na temat Jak planuję stworzyć grupę współpracy i samokształcenia sieć. Moje metody i formy pracy z grupą dorosłych Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie; za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust. 1, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie; za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust. 1, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie; za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust. 1, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - referencje - 10
  • 3 - doswiadczenie - 10
  • 4 - wypowiedx pisemna - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy: Przewiduje się istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Dopuszczalne zmiany postanowień oraz określenie warunków zmian: terminu wykonania zamówienia z powodu zmian w terminie projektu; zmiany osób wymienionych w umowie reprezentujących strony lub zmiany osób przy pomocy których realizuje się zamówienie; wszystkie zmiany mogą być dokonane na podstawie aneksu do umowy wprowadzającego te zmiany podpisanego przez obie strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lcre-lomza.webd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji w Łomży 18-400 Łomża, ul Polna 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 14:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Polna 16, 18-400 Łomża - sekretariat na parterze budynku ŁCRE..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.