eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzetarg nieograniczony na dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego, w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Wrocław: Przetarg nieograniczony na dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego, w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Numer ogłoszenia: 197549 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu , ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dcchp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego, w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego, w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt. Pojemnik plastikowy na mocz 100 -130 ml, 12500 szt. Pojemnik plastikowy na mocz, 100 -130 ml, 300 szt. Butle do dobowej zbiórki moczu, 250 szt. Pojemniki na zużyte igły, plastikowe - 2 litrowe, 2200 szt. Pojemniki na zużyte igły 500-700 ml, 1100 szt. Pojemniki na zużyte igły - 1000 ml, 1200 szt. Pojemnik plastikowy z pokrywką, 10 szt. Opaska do identyfikacji dorosłych, 2000 szt. Papier do EKG Ascard rozm 104mm x 40 m, 48 szt. Papier do EKG E-300 rozm 110mm x 40 m, 48 szt. pojemniki plastikowe na plwocinę,24000 szt. pojemniki plastikowe na plwocinę, 3120 szt. pojemniki plastikowe 2-2,5 l, 500 szt. pojemniki plastikowe 3l, 100 zt. pojemniki plastikowe 5 l, 20 szt. Klips na nos, 30szt. Pojemnik do zbierania szklanych odpadów 5 litrowe, 15 szt. Anoskop 840 szt, STERYLNY DREN DO SSAKA 3240 szt. CEWNIK DO PODAWANIA TLENU PRZEZ NOS 2400 szt. CEWNIK DO ODSYSANIA 240 szt. CEWNIK THORAX Z TROKAREM, 180 szt. Przyrząd do żywienia enteralnego przy użyciu pompy KANGAROO e Pump, 750 szt. Kaniula nosowa do systemu Embletta, 300 szt. Cewnik do drenażu jamy opłucnowej, 180 szt. Stetoskop, 25 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: - wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba ze niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; - wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; - wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - osoby prawne, których urzędującego członka organu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3. Na podstawie art. 24 pkt. 2 wyklucza się również wykonawców, którzy: - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji: - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 (nie uzupełnili dokumentów po wezwaniu przez Zamawiającego), - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Spełnienie podanych wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń wg załączników tj.: oświadczenie nr 1 (zał. Nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie nr 2 (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VIII. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)+ formularz asortymentowo - cenowy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - każdy z wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie (np. konsorcjum) jest zobowiązany złożyć dokumenty i oświadczenia zawarte w punktach 3-8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U. nr 86 poz. 605 z 24.05.2006r. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy i są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 4. Oświadczenie Wykonawcy nr 1 (załącznik nr 3 do SIWZ), 5. Oświadczenie Wykonawcy nr 2 (załącznik nr 4 do SIWZ), 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczoną datą otwarcia ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w uiszczaniu składek na ubezpieczenie. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczoną datą otwarcia ofert. 8. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 2). 9. Certyfikat CE wraz z deklaracją zgodności (jeżeli dotyczy danego sprzętu). 10. Próbki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu Biuro Zamówień Publicznych (BZP) 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie siedziby Zamawiającego pokój nr 4 (wysoki pater)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik plastikowy na mocz, 100 -130 ml, zakręcany, z podziałką, pakowany maksymalnie po 10-30 kompletów ( kubek + zakrętka w zbiorczym opakowaniu) 12 500 Pojemnik plastikowy na mocz, 100 -130 ml, zakręcany, z podziałką, sterylny, pojedynczo pakowany 300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butle do dobowej zbiórki moczu, plastikowe, o pojemności 2-2,5 litra 250.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na zużyte igły, plastikowe - 2 litrowe, plastik trudny do przekłucia, pokrywa dobrze zabezpieczająca z otworem wsadowym zamykanym,średnica otworu nie mniejsza niż 4 cm, 2 200 Pojemniki na zużyte igły 500-700 ml, plastikowe, plastik trudny do przekłucia, pokrywa dobrze zabezpieczająca z otworem wsadowym zamykanym,srednica otworu powyżej 2 cm 1 100 Pojemniki na zużyte igły - 1000 ml, plastikowe, plastik trudny do przekłucia, pokrywa dobrze zabezpieczająca z otworem wsadowym zamykanym,srednica otworu powyżej 4 cm 1 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik plastikowy z pokrywką, o wysokości około 20 cm, na gaziki sterylne 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska do identyfikacji dorosłych, szer. 3cm, dł. 25-30cm. z możliwością wpisania danych osobowych: imię, nazwisko, data, Pesel, godz. 2 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do EKG Ascard rozm 104mm x 40 m 48.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do EKG E-300 rozm 110mm x 40 m 48.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki plastikowe na plwocinę, zakręcane, sterylne, j/u, objętość 25-30ml, wys. 80 -90 mm, średnica 2,5 cm (poj. pakowane) 24 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki plastikowe na plwocinę, zakręcane, sterylne, j/u, objętość 25-30ml, wys. 80 -90 mm, średnica zew.2,5 cm (poj. pakowane) kompatybilne z zestawem do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego REF 17021181 i 17021184 prod. Unomedical 3120.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki plastikowe, hermetycznie zamykane do przechowywania materiałów pobieranych przy zabiegach, 2-2,5 litra 500 pojemniki plastikowe, hermetycznie zamykane do przechowywania materiałów pobieranych przy zabiegach, pojemność 3 litry 100 pojemniki plastikowe, hermetycznie zamykane do przechowywania materiałów pobieranych przy zabiegach, 5 litrów 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klips na nos (plastikowy z gumowymi nasadkami lub nasadkami z gąbki) 30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik do zbierania szklanych odpadów 5 litrowe z pokrywą. Kolor pojemnika: biały 15.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Anoskop - niesterylny, wykonany z tworzywa sztucznego, jednorazowy, pakowany pojedynczo, ma wbudowany odcinek światłowodu, a rękojeść przystosowana jest do włożenia oświetlacza typu ołówkowego lub zimnego źródła światła. Wymiary anoskopu umożliwiają współpracę z ligatorami produkcji Cryoflex. Posiadamy ligatory boczne i czołowe. 840.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STERYLNY DREN DO SSAKA długość min. 200 cm oraz CH min. 25, może być przeźroczysty, z uniwersalnymi końcówkami żeńskim oraz sprężynami zgięciowymi lub z podłużnymi wyżłobieniami po obu stronach ułatwiającymi manipulację oraz dodatkowym łącznikiem umożliwiającym szczelne łączenie drenów ze sobą, może być podwójnie pakowany w wewnętrzny worek foliowy i zewnętrzne opakowanie folia- papier. 3240.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIK DO PODAWANIA TLENU PRZEZ NOS - wykonany z medycznej odmiany PCV, część do nosa wykonana z miękkiego materiału np: plastizol, 100% silkon lub równoważny dobrze układający się w przewodach nosowych (prawym i lewym), rozstaw wąsów w rozmiarze L, przewód tlenowy elastyczny, nie załamujący się. Dren długości 500 cm, niesterylny lub mikrobiologicznie czysty, pakowany pojedynczo. 2400.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIK DO ODSYSANIA o rozmiarze: 18, nie krótszy niż 60cm, jednorazowego użytku, sterylny, pojedynczo pakowany, opakowanie typu papier - folia, końcówka cewnika musi pasować do łącznika od ssaka o śred. zew. 4,0- 4,3mm, 6,5-7,0mm, jeden otwór centralny i dwa otwory boczne, kompatybilna z komercyjnymi systemami Luer. 240.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIK THORAX Z TROKAREM- o rozmiarze: CH16- sterylny, pakowany pojedynczo, nietoksyczny, niepirogenny, jednorazowego użytku, z kontrastowym prążkiem rtg, skalowany, przezroczysty, prosty - zakończony z jednej strony na półokrągło, z umieszczonymi po zewnętrznych stronach kilkoma otworami, kompatybilny z komercyjnymi systemami ssącymi. 180.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do żywienia enteralnego przy użyciu pompy KANGAROO e Pump - zestaw do żywienia - podawania diet dojelitowych za pomocą pompy zywieniowej KANGAROO e Pump firmy Kendall. Pojedynczo pakkowany, sterylny. Zestaw uniwersalny pasujący zarówno do opakowań typu PACK jak i szklanych butelek o pojemności 500 ml wraz z workiem na płyn do płukania zgłębnika. 750.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula nosowa do systemu Embletta do diagnostyki, kontroli i leczenia zaburzeń oddychania w czasie snu. Możliwość pomiaru przepływu powietrza poprzez kaniulę nosową, długość 53 cm, połączenie z aparatem typu Luer Lock, tworzywo bez lateksu, kompatybilna z czujnikiem aparatu Embletta 300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik do drenażu jamy opłucnowej - cewnik do drenażu jamy opłucnowej 8F posiadający znacznik rtg, składający się z igły o średnicy 2,90 x3,30 mm, długość igły 90 mm, perforowany, o średnicy zewn. 2,7 mm i długości 50 cm,. Cewnik umiejscawiany przez usuwalną wprowadzającą igłe z rękawem ochronnym, W zestawie kranik trójdrożny i łącznik do drenu z silikonowym rękawem, dodatkowy łącznik z jednej strony stożkowy do podłczenia ssania lub worka Foleya, z drugiej zakończenie typu luer lock. 180.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stetoskop - słuchawka lekarska internistyczna, wielokrotnego użytku 25.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.