Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-18
Wrocław: Malowanie elewacji w obiekcie Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Wałbrzychu, ul. Mickiewicza 42.
Numer ogłoszenia: 197538 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 62, 53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 3673984, faks 071 3672938.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie elewacji w obiekcie Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Wałbrzychu, ul. Mickiewicza 42..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Malowanie elewacji w obiekcie Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Wałbrzychu, ul. Mickiewicza 42, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem i przedmiarem robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art.22 ust. l ustawy Pzp, tj.: 1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunek ten potwierdza dokument wymieniony w rozdz. IX pkt 2, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunek ten potwierdza dokument wymieniony w rozdz. IX pkt. 7, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 70 000,00 zł - warunek ten potwierdza dokument wymieniony w rozdz. IX pkt 4, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. Złożą ofertę w pełni zgodną z wymaganiami ustawy Pzp oraz niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. l oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 4. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 70 000,00 zł - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów w przypadku wątpliwości co do ich prawdziwości), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: a) wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki nie wynika odpowiedni dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; b) wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 6. Kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o przedmiar robót stanowiący część III SIWZ. 7. Wykaz zawierający minimum 3 wykonane roboty budowlane w zakresie malowania elewacji budynków w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości robót nie niższej niż 70.000,00 zł wraz z dokumentami, iż obiekty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), 8. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów o których mowa: - w pkt 2, 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tych dokumentów określone w pkt 9 stosuje się odpowiednio. Ponadto na ofertę powinny się składać następujące oświadczenia i dokumenty: 11. Wypełniony formularz oferty wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 12. Wykaz zakresu robót, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp (jeżeli dotyczy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu, ul. Powstańcow Śląskich 62, 53-333 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu, ul. Powstańcow Śląskich 62, 53-333 Wrocław, pok 106..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-179/2025 Modernizacja magazynu nr 1 budynku G-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Gdańskiej 13/15 we Wrocławiu w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Wolskiej 7 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z napełnianiem i dzierżawą zbiornika na tlen medyczny, butli na gazy medyczne i techniczne dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi World Summit AI w Amsterdamie
- Dostawa odczynników i akcesoriów do analizatorów parametrów krytycznych wraz z dzierżawą urządzeń
- SZP/243-139/2025 Zakup i dostawa licencji na pakiet oprogramowania do zaawansowanych analiz numerycznych zjawisk szybkozmiennych w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty modernizacyjne i remontowe w pomieszczeniach budynku szkolnego oraz internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Szkoły Podchorążych Piechoty w Komorowie w Starym Lubiejewie
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych" - II
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
- Remont pomieszczeń II piętra Filii nr 1 Zespołu Dziennych Domów Pomocy
- Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16 w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja punktu poboru wody oligoceńskiej przy ulicy Gustawa Daniłowskiego w Warszawie
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.