eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie II etapu rozbudowy budynku Komendy Powiatowej Policji w Nowym Mieście Lubawskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-11

Olsztyn: Wykonanie II etapu rozbudowy budynku Komendy Powiatowej Policji w Nowym Mieście Lubawskim
Numer ogłoszenia: 197038 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141990 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie II etapu rozbudowy budynku Komendy Powiatowej Policji w Nowym Mieście Lubawskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu rozbudowy budynku Komendy Powiatowej Policji położonego w Nowym Mieście Lubawskim przy ul. Grunwaldzkiej 6 (działka 21,11-8, 20-1, 13-1; obręb 9). Przedmiot zamówienia obejmuje również wyposażenie obiektu w sprzęt kwaterunkowy, łączności i informatyki oraz w wyposażenie biurowe zgodnie z załącznikami Nr 13-1 i 13-2 do SIWZ 2. Dokumentacja projektowa z załączonymi rysunkami zamiennymi oraz przedmiarem w szczególności w zakresie stosowanych materiałów, stanowiąca załącznik do SIWZ, została opracowana dla całego zadania, tj. realizacji budynku pod klucz. Realizacja inwestycji została podzielona na etapy. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego Z-t-P-16-14, jest wykonanie kolejnego etapu inwestycji. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych określonych Dokumentacją Projektową wraz z rysunkami zamiennymi, przedmiarem robót w szczególności stosowanych materiałów i Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. W zakres zamówienia wchodzą m.in.: a) rozbudowa budynku głównego Komendy Powiatowej Policji w Nowym Mieście Lubawskim polegająca na wykonaniu dwukondygnacyjnego budynku garażowo-biurowego z łącznikiem do istniejącego budynku głównego; b) przebudowa ogrodzenia terenu dla potrzeb wykonania bramy ewakuacyjnej; c) budowa zadaszonych stanowisk parkingowych dla samochodów służbowych; d) budowa i modernizacja dróg, chodników, parkingu; e) dostawa i montaż wyposażenia (meble, sprzęt sportowy, urządzenia teleinformatyczne i łącznościowe); f) wykonanie instalacji sanitarnych, instalacji c. o., wentylacji mechanicznej i montaż separatora substancji ropopochodnych wraz z systemem odwodnień liniowych. g) Wykonanie instalacji elektrycznych, teletechnicznych z wydzieloną instalacją zasilającą urządzenia komputerowe oraz instalacje alarmowe. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny kosztorysowej wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: 1) Wykonanie we własnym zakresie nw opracowań, prac i badań oraz poniesienie kosztów z tym związanych a) projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, uzyskanie niezbędnych opinii organów, zatwierdzenie projektu przez organ zarządzający ruchem, b) dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez projektanta, kierownika budowy i inspektora nadzoru c) wszystkich pomiarów, badań i sprawdzeń, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, d) badań i ekspertyz niezbędnych do oceny prawidłowości wykonanej umowy wykonanych przez niezależne Instytucje, e) zabezpieczenie zasilania rezerwowego jednostki w energię elektryczną na bazie istniejącego zespołu prądotwórczego w uzgodnieniu z serwisem technicznym dostawcy. f) Zabezpieczenie ciągłości zasilania energetycznego obiektu w uzgodnieniu z operatorem energetycznym. 2) Mobilizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie kosztów z tym związanych, 3) Doprowadzenie wody oraz zasilania placu budowy w energię elektryczną wraz z zamontowaniem liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz poniesienie kosztów z tym związanych wraz z zapłatą za energię, wodę i inne media zużyte w trakcie budowy oraz wykonywania prób i prób końcowych, 4) Zawiadomienie właścicieli lub zarządców mediów, dróg, właścicieli nieruchomości o planowanym terminie rozpoczęcia robót oraz o planowanym terminie ich zakończenia w celu dokonania ich odbioru, 5) Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, 6) Wywóz nadmiaru gruntu, dowóz ziemi lub gruntu z ich zakupem, jeżeli taka konieczność wystąpi, ewentualna wymiana gruntu lub ich zagęszczania, 7) Wykonanie ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem, 8) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienie kosztów z tym związanych, 9) Odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów i chodników oraz poniesienie kosztów z tym związanych, 10) Obsługa archeologiczna w przypadku wystąpienia sytuacji, dla której taka obsługa jest wymagana, 11) Wykonanie, utrzymanie i likwidację tymczasowej organizacji ruchu oraz poniesienie kosztów z tym związanych, 12) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy, naprawa zniszczonych dróg dojazdowych do miejsca budowy po zakończeniu robót i przekazanie Zamawiającemu w terminie podpisania protokołu odbioru robot. Odpowiedzialność Wykonawcy za teren budowy i drogi dojazdowe do miejsca budowy rozpoczyna się z dniem przekazania placu budowy przez Zamawiającego i trwa do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 30.21.40.00 - Stacje robocze 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa DUDULSKI Wojciech Dudulski, ul. Jagiellońska 24a, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3377675,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1971032,58

  • Oferta z najniższą ceną: 1971032,58 / Oferta z najwyższą ceną: 3098346,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.